Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Nej, jag är inte 16..

Kan du säga mig varför inte Minttu finns på din världskarta?
Är ju absolut inget fel på den som snaps.

Därför att det är en slags fulsprit enligt mig. Sedan, Minttu som snaps? Nej, tack. Jag föredrar andra spritsorter för det.

Tacka vet jag Stoli Elit och Grå Gås - tack för snapsen...

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Därför att det är en slags fulsprit enligt mig. Sedan, Minttu som snaps? Nej, tack. Jag föredrar andra spritsorter för det.

Tacka vet jag Stoli Elit och Grå Gås - tack för snapsen...

Haha, lite fin i kanten ja..

Okej, jag ska vara ärlig. Jag dricker hellst 50-årig Glenfiddeljochanchgrochen-whiskey som lagrats i vinbärsindränkta teakfat av gamla munkar i tunisen. finns en lite grotta där dom sitter och gör detta. Helt fantastiskt. Inte många som sett det, men jag var där i somras och det var imponerande.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

Testade red bull o jäger igår för att att nån här sa att de va gott........ vill den personen vara vänlig att ge mig 18kr för en förlorad red bull? (det smakade dynga med andra ord)

Permalänk
Medlem

Battery passar bättre med jäger.

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem

Öl är ju favoriten, men utöver det håller jag mig till vodka utblandat med vad som finns tillgängligt (fanta, redbull etc), tequila, eller Long Island Icetea om jag är på krogen.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Köpte för ett tag sen en öl på bolaget som lagrats på whiskeyfat. Må då säga att det var den mest unika smaken jag någonsin provat. Tänk er en guiness som smakar tjärad brygga. Var nog inte riktigt så jag hade tänkt mig att den skulle smaka men den slank ner, men inte något jag skulle rekommendera om man nu inte vill pröva lite mystiska öl.

Ölet var förövrig Brew Dog smoked stout om jag inte minns fel. You have been warned ^^

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk

Öl är det godaste, men energidrycken Monster och vodka är oxå en god blandning.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Ge mig en Guinness och en Isle of Jura så mår jag bra

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

Tycker Öl smakar piss, vodka o cider e de enda som ja tycker om å dricka (vodkan är utblandad då självklart)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
Tycker Öl smakar piss, vodka o cider e de enda som ja tycker om å dricka (vodkan är utblandad då självklart)

Testa "Heavy water"-vodka. bara lite grann, iskall i ett glas med en ordentlig isbit. Blir det för starkt kan man blanda ut med mer vodka

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Bra vita dessertviner:
Stürtz eller Klosterbach Spätlese
Söta och goda.

Bra rött matlagningsvin.
Gato Negro eller El Coto.

Visa signatur

Hinc robur et securitas