The Secret World [PC,X360]

Permalänk
Medlem

ISSUE #13: TRAIL OF SHADOWS IS LIVE!

Då var Issue #13 Live, visste att den skulle komma men inte att den skulle komma idag.
Även Juleventen verkar ha startat.

http://www.thesecretworld.com/news/issue_13_trail_of_shadows_is_live

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

Någon som spelar detta? Funderar på att testa. Tar gärna emot tips .

Permalänk
Medlem
Skrivet av HAZ:

Någon som spelar detta? Funderar på att testa. Tar gärna emot tips .

Du bör lätt testa. Första zoonen tyckte jag själv var så där men senare blir det bättre. Många intressanta roliga storys. Tips, se till att skaffa iaf en spammable aoe builder attack i början.

Tagit en break, när jag kom till tokyo så tröttnade jag när de de facto blir som en dryg reset och pill med färger...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Tack för tipset. Ska bli spännande att prova, nerladdningen klar nu.

Permalänk
Medlem

Testat några timmar nu lite förvirrande i början fattade inte riktigt vad som skulle göras. Lite blandad kännslor för spelet. Dialogen är lite vuxnare än de MMORPGN jag spelat förut och jag gillar karaktärs uppbygnaden. Men kanske lite väl mycket Zombie skjutande. Men klart lovande än så länge. Ett stort plus är att det är ganska många inne, så det känns väldigt levande. Ganska otrolig med tanke på att det är en fyra år gammal flopp.

Permalänk
Medlem

köpte det idag för att testa.. 18€ för ultimate edition

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem

Nice
Jag kör en trial på 7 dagar, 18 euro låter ju helt överkomligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

köpte det idag för att testa.. 18€ för ultimate edition

Var hittade du det så billigt?

Permalänk
Medlem

Hittade tyvärr inget "fyndpris" så jag köpte det genom STEAM.

Måste säga att det var beroende framkallande (första gången på länge) Att man inte testa förr är nog för att det utspelar sig i modern tid, personligen älskar jag WOW och LOTRO stuket. Grafiken är dessutom inte super och Zombie invasioner suger rejält det med. Men det är mycket saker som överväger allt det där, vuxna dialoger, roliga quests och en trevlig storry.

Ganska mycket folk i nybörjardelen där jag befinner mig, om det är nybörjare eller veteraner vet jag inte för man har inga levlar. Går säkert att se på utrustning och klädsel om man är mer van. Det so är lite minus är att det verkar inte vara så socialt chatten är i princip död och det är väldigt sällan någon söker grupp

Jag är inställd på att få köra det som singelplayer spel, lite tråkigt men det får väl gå. Lite surt är det att missa instanserna men som det ser ut just nu så lär man inte hitta någon grupp.

Är det några flera som fortfarande spelar eller tänker testa så hör av er. Skulle vara trevligt att avverka några grupp instanser också.

Permalänk
Medlem

Spelar fortfarande TSW, visst blir man lite frustrerad ibland på att de inte har Blizzard massa pengar/spelare att utveckla det men story är toppklass!

Igår släpptes nya modulen MUSEUM OF THE OCCULT där man får sitt eget museum att ställa ut olika monster i. Antar man kan kalla det TSWs svar på "Housing"

Äldre nyheter
ISSUE #15: THE SLEUTH’S GALLERY
http://www.thesecretworld.com/news/issue_15_update_notes
http://www.thesecretworld.com/news/the_game_is_afoot_issue_15...

ISSUE #14: CALL OF THE NAMELESS
http://www.thesecretworld.com/news/issue_14_call_of_the_namel...

Issue 14 och 15
Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

Det var riktigt synd att de la till de där färgerna man måste klicka sig fram till samma som fiendens aura, det blev så störande att jag avinstallerade. Från att överlag vara ett bra spel så undrar man hur de tänker när de lägger till något sådant.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Det var riktigt synd att de la till de där färgerna man måste klicka sig fram till samma som fiendens aura, det blev så störande att jag avinstallerade. Från att överlag vara ett bra spel så undrar man hur de tänker när de lägger till något sådant.

Aegis, jo det är många av oss som ansåg det vara "Game Breaking", jag tog ett års timeout pga skiten.

Det bästa är att det nu finns plugin för skiten som gör att man slipper hantera det.

Troligen kommer framtida expansioner inte använda sig av Aegis utan det är en Tokyo Only feature.

De har dessutom hintat att Aegis kan användas i Nightmare Raid content och med tanke på att det bara är typ två guild/grupper som kör det idag så inget problem.

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns