Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Skrivet av WaltX:

Men snälla ni, sluta vara så lättlurade och tro på allt som skrivs på internet. Det är BARA det DICE skriver som gäller. Allt annat är bara påhitt.

" Klicka här och vin 1.000.000 :-, allt vi behöver är ditt konto-nummer, PIN-KOD och bostadsadress! " =D

Skämtåsido, för att bryta upp detta så måste ni ta en titt på detta. Tänk om man var kreativ..

http://www.youtube.com/watch?v=O-TG5qLDC4g&feature=player_emb...

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk

Alltså orgin va är det för skräp ? Ogiltig cache säger skiten va fan......

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte gjort besväret att byta namn på Origin nu, då det med största sannolikhet inte kommer att användas som ingame namn. Om det skulle visa sig göra det så tar det inte mer än några minuter att göra det via EA live chat. Är 99% säker på att de namnen inte kommer användas.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

säger som tidigare..runt 25e elr däromkring kommer betan. det var det som snackades om mest i ryktes vägar (kan vara en läka som sagt) och dice nekar inte heller utan säger att dom inte vet när den kommer..det vad min magkänsla säger..samt kommer den tidigare så är det bara bra o trevligt..dom har sagt sept. så hur det än blir..antingen kommer den i slutet som jag tror..elr tidigare..då blir jag inte besviken hursom helst iaf som visa andra som trodde det skulle komma den 9e? vart dom nu fick det ifrån.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

säger som tidigare..runt 25e elr däromkring kommer betan. det var det som snackades om mest i ryktes vägar (kan vara en läka som sagt) och dice nekar inte heller utan säger att dom inte vet när den kommer..det vad min magkänsla säger..samt kommer den tidigare så är det bara bra o trevligt..dom har sagt sept. så hur det än blir..antingen kommer den i slutet som jag tror..elr tidigare..då blir jag inte besviken hursom helst iaf som visa andra som trodde det skulle komma den 9e? vart dom nu fick det ifrån.

Läst allt för mycket där "källor" sagt sitt och då har det alltid varit flera datum och folk har inte direkt enats...
Det finns ett datum, dom som vet är DICE och ingen annan det finns ingen "läcka".

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Så awesome

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Auch.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

oj jäklar! hoppas ungen klarade sig någorlunda bra.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Nu får gärna spelet komma eller det räcker med beta ännu sålänge !!

Men det e lite roligt, jag förbands bokade nyss en server till mig själv, och där står det att jag får beta nycklar så fort betan kommer ut....

Då är frågan !?!?! Är det nycklar till den stängda betan eller öppna jag struntar i vilket, men som det e nu så kommer jag att få 18 beta nycklar :/ och det räcker och blir över !!

Oppsss, det var ju en 24 slots server jag bokade, då får man ju 24 nycklar om det finns kvar

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Nu får gärna spelet komma eller det räcker med beta ännu sålänge !!

Men det e lite roligt, jag förbands okade nyss en server till mig själv, och där står det att jag får beta nycklar så fort betan kommer ut....

Då är frågan !?!?! Är det nycklar till den stängda betan eller öppna jag struntar i vilket, men som det e nu så kommer jag att få 18 beta nycklar :/ och det räcker och blir över !!

Det är nycklar till den stängda, dvs 48 timmar innan öppna.

Skrivet av GuDis:

som det e nu så kommer jag att få 18 beta nycklar :/ och det räcker och blir över !!

/drool

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/112907679172804608

Att dom ska vara så jäkla hemlighetsfulla!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Då är frågan !?!?! Är det nycklar till den stängda betan eller öppna jag struntar i vilket, men som det e nu så kommer jag att få 18 beta nycklar :/ och det räcker och blir över !!

isåfall får du gärna skänka en till mig

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

går ikke :/

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

oj jäklar! hoppas ungen klarade sig någorlunda bra.

Skulle tro att det är fake

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Nu får gärna spelet komma eller det räcker med beta ännu sålänge !!

Men det e lite roligt, jag förbands okade nyss en server till mig själv, och där står det att jag får beta nycklar så fort betan kommer ut....

Då är frågan !?!?! Är det nycklar till den stängda betan eller öppna jag struntar i vilket, men som det e nu så kommer jag att få 18 beta nycklar :/ och det räcker och blir över !!

Jag kan ta en

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon ligger illa till ^^

Permalänk
Moderator
Moderator

Det är bara samma bild och konto som blivit borttaget tidigare, skulle inte lägga någon vikt alls vid detta. Det spelar väl ingen roll om de har en beta programvara redo? Säger ju inget om datum. Innan CM gått ut med det så skulle jag ändå inte lita på det.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Då är frågan !?!?! Är det nycklar till den stängda betan eller öppna jag struntar i vilket, men som det e nu så kommer jag att få 18 beta nycklar :/ och det räcker och blir över !!

Jag tar gärna emot en beta-nyckel

Visa signatur

CPU: i5 3570k@4.2GHZ CPU kylare: Hyper 212+ med 2st Scythe GentleTyphoon 1850rpm GPU: ASUS GTX 1060 Strix 6GB MOBO: Asrock z77 Extreme4 PSU: Corsair HX650W 80+Gold RAM: Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz Låda: Fractal Design Arc

Permalänk
Skrivet av GuDis:

Då är frågan !?!?! Är det nycklar till den stängda betan eller öppna jag struntar i vilket, men som det e nu så kommer jag att få 18 beta nycklar :/ och det räcker och blir över !!

Jag tar emot en Key med glädje om du får någon över! Riktigt taggad på betan. Har inte köpt på origin lr MH heller bara bokat på Webbhallen

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Det är bara samma bild och konto som blivit borttaget tidigare, skulle inte lägga någon vikt alls vid detta. Det spelar väl ingen roll om de har en beta programvara redo? Säger ju inget om datum. Innan CM gått ut med det så skulle jag ändå inte lita på det.

Självklart, men alla har sagt att den bilden är fake, och nu skriver han sådär. Det var det jag syftade på

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

enda ja kommer fram till ja inte har ett ea.com konto

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av nick-li:

Hur bytte du nick?

Skrivet av Konichiwa:

Berätta hur?

support.ea.com/chat

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

support.ea.com/chat

ska ea kontot va samma som origin?

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av nick-li:

ska ea kontot va samma som origin?

Ja absolut

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem

för ja "requestar" mitt ea konto namn får ja en tom rad som namnet ska va på i mailet

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem

[size="6"]

59H 21M

[/size]

Closed beta drar igång på ONSDAG och OPEN beta på Fredag!!!

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

[size="6"]

59H 21M

[/size]

Closed beta Måndag och open beta ONSDAG!!! Taggad

Den sidan är fejk!
En kille från dice sa att den är fejkad!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

[size="6"]

59H 21M

[/size]

Closed beta drar igång på ONSDAG och OPEN beta på Fredag!!!

sry fake

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.