Permalänk
Medlem

Top gear öppnar säsong 14 starkt!

Permalänk

what berätta

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Shit, det här programmet måste vara det sjukaste och skönaste som sänts på tv någonsin! Älskar avsnittet när de får 2500 GBP och ska med dessa köpa och försäkra m.m. en bil, och låtsas vara 17 år.

Och May får ta sån skit hela tiden, tror det är för att han ska vara så redig och ordentlig hela tiden, allt ska vara så noga. Dem andra bara kör på varann och håller på.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

såg nya avsnittet igår, hög standard som vanligt

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Äntligen är Top Gear tillbaka

Lika bra som vanligt!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

hehe jag kollade på det bästa avsnittit någonsin igen igår och märkte något, jag har inte kunnat pausa i exakt ögonblick (jag har försökt många gånger) men om någon vänlig själ som har program så ni kan stanna just och posta bilden vill jag se den.
s10e09 tiden är 13:42

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
hehe jag kollade på det bästa avsnittit någonsin igen igår och märkte något, jag har inte kunnat pausa i exakt ögonblick (jag har försökt många gånger) men om någon vänlig själ som har program så ni kan stanna just och posta bilden vill jag se den.
s10e09 tiden är 13:42

Det här var det bästa jag kunde, om det nu var den här du menade

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk

någon som vet när nästa säsong börjar?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
någon som vet när nästa säsong börjar?

Säsong 15 börjar i juni enligt en kille på något forum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nord_93
Säsong 15 börjar i juni enligt en kille på något forum.

Ojdå, vilken oerhört säker källa.

Knappt så att en säsong hinner sluta innan folk börjar undra när nästa ska börja ju. Populärt program det här.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Ojdå, vilken oerhört säker källa.

Knappt så att en säsong hinner sluta innan folk börjar undra när nästa ska börja ju. Populärt program det här.

Hehe det enda som jag hittade. Men det brukar vara ungefär ett halvår mellan säsongerna så i sommar kan man nog räkna med.

Permalänk
Medlem

Då var det bekräftat: Top Gear säsong 15 startar den 27 Juni. Bara tio dagar kvar till man får avnjuta färska avsnitt av denna fantastiska serie!

http://www.finalgear.com/

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Volvo_Jonas:

Då var det bekräftat: Top Gear säsong 15 startar den 27 Juni. Bara tio dagar kvar till man får avnjuta färska avsnitt av denna fantastiska serie!

http://www.finalgear.com/

Oh ja! Sträckade genom alla säsongerna för några veckor sedan. Innan dess hade jag bara sett på den sporadiskt. Helt fantastiskt roligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Volvo_Jonas:

Då var det bekräftat: Top Gear säsong 15 startar den 27 Juni. Bara tio dagar kvar till man får avnjuta färska avsnitt av denna fantastiska serie!

http://www.finalgear.com/

Fan va härligt

Permalänk
Medlem

Borde vara skottpengar pa folk som gor att man tror det ar slappt idag nar man ser traden pa topp i forumsdelen

Ska bli forbannat nice dock! Basta serien av allt som gjorts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lolle:

Borde vara skottpengar pa folk som gor att man tror det ar slappt idag nar man ser traden pa topp i forumsdelen

Ska bli forbannat nice dock! Basta serien av allt som gjorts

Bilar och dumma utmaningar, kan det bli bättre?

Permalänk

I vilket avsnitt var de de testade någon prototyp racing bil från volvo typ C30 eller något sånt som de tyckte skulle serie tillverkas osv?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

I vilket avsnitt var de de testade någon prototyp racing bil från volvo typ C30 eller något sånt som de tyckte skulle serie tillverkas osv?

Hmm, känner inte igen det. Kan det va Polestars c30 du förknippar med? Volvo C30 Polestar concept full road test car review - BBC Top Gear - BBC Top Gear

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wixia:

Haha ja, det är då Hamster blir kär i sin lilla bil och sen sjunker den

Oliver!! Fan vad jag älskar den bilen.

Permalänk
Medlem

Jag vill se Jeremy köra 458 Italia nu!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

Jag vill se Jeremy köra 458 Italia nu!

Yess .. eller tappa en ko .. !

Permalänk

Vilken kanal är de det sänds på?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Vilken kanal är de det sänds på?

Serien går på någon av BBCs TVkanaler. Kommer inte ihåg vilken av dem för närvarande.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk

Okej tack jag har BBC Knowledge - International Channel i alla fall får hoppas det är den

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av safarisoya:

Hmm, känner inte igen det. Kan det va Polestars c30 du förknippar med? Volvo C30 Polestar concept full road test car review - BBC Top Gear - BBC Top Gear

Tackar.. verkar vara den nu ska jag bara leta fram rätt avsnitt med.. hehe

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

www.finalgear.com läggs avsntten ut några timmar efter sändning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tackar.. verkar vara den nu ska jag bara leta fram rätt avsnitt med.. hehe

Vad jag kan minnas så har de inte kört den i något avsnitt, har för mig att de bara har kört två stycken Volvo, S60R och XC90. Utöver det så tror jag inte de har kört någon annan.

Men C30 kanske kommer denna säsongen. Kan ju hoppas iaf, den verkar vara rätt så grym.

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB Raid 0 | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Lite info om söndagens säsongspremiär

Citat:

Top Gear
Sunday 27 June
8.00-9.00pm BBC TWO
* BBC - Top Gear - Home
* Feature

Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May and The Stig return for a new series of the top-rated BBC Two show.
In this first programme Jeremy asks why there aren't more three-wheeled cars in the world and investigates further with a closer look at the Eighties comedians' favourite, the Reliant Robin. Meanwhile, James gives Top Gear's favourite warhorse, the Toyota Hilux pick up, one final assignment as he attempts to drive one up an active volcano in Iceland; and The Stig rips up the track in the new Bentley Continental Supersports.
Richard gives the old Chevrolet Lacetti a dignified send-off before he and Clarkson host a star-studded tea party to welcome in a shiny new Reasonably Priced Car. Guests at the tea party include Bill Bailey, Amy Williams, Peter Jones, Nick Robinson, Al Murray, Louis Spence and Johnny Vaughan.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

Det hade varit najs om dom testade Koenigsegg CCXR.

Visa signatur

Billigt Gigabyte moderkort, C2D e4300 @3.0Ghz, 2 Gb Corsair DDR2, Artic freezer Extreme
Antec sonata 2, Hiper 530W, Geforce 8800GTX
Linux kan allt...förutom att vara Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hunter_Zero87:

Det hade varit najs om dom testade Koenigsegg CCXR.

Eller Agera

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850