Permalänk
Medlem

Ghost adventures

Nån av er som kollar på de?
Vad tror ni fejkar dom? isåfall är dom sjukt bra skådespelare!

http://www.imdb.com/title/tt1319900/

Kolla extremt underhållande går kalla kårar genom kroppen när man kollar

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk

Mycket mer underhållande än ghost hunters. Ghost adventures känns iaf mer trovärdigt än sånt fjant som gick i sverige tidigare
Kul också att han är så provocerande, minns att jag inte tålde han alls först.. men sen insåg jag hur bra det är.

Jag tycler att GA och ghost hunters INTERNATIONAL (som var i Sverige en gång) är dom bättre

EDIT: Jag tänkte att bättre jag väcker liv i den här än starta en egen.

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

Aldrig hört talas om "Ghost adventures" tidigare. Nyfiken som man är så kollade man upp lite klipp från Youtube och jag gillade det jag såg. Var riktigt bra. Vet inte om om ni har sett serien "New Most Haunted" ( ligger i samma kvalité och klass som Ghost adventures. Kan starkt rekomenderas ) . Men där får man lika som i Ghost adventures se och uppleva fenomen när dom är som bäst.

Ser verkligen fram imot mer utav Ghost adventures.

Most Haunted - Wikipedia, the free encyclopedia

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

kikat på några avsnitt och vissa är bättre än andra. dessutom insåg jag att jag kanske ska skaffa en flickvän innan jag kollar på sånt här skit sent på kvällen, man blir lite mindfucked och hör och "känner" saker som nog inte finns...eller så spökar det helt enkelt lite i min lägenhet!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

En gång i min förra lägenhet så la jag mig å skulle sova, men va inte så trött än så tänkte jag ligger väl å fundera lite.
Tro inte på fan att det viskas i örat på mig, men hörde inte va som sas, dock så hoppade jag upp rätt fort också haha

Det sjuka är att exakt samma sak hände för mamma samma natt och hon bor 1.5 mil bort
Hon lyssnade dock å trodde det va syrran men hon låg å sov Mamma hörde inte heller va som viskades

Vissa säger nog, va väl nån som prata i trappen eller dylikt... men man hör väl skillnad på alldeles vid örat och utomstående ljud?
aldrig råkat utför det förut eller innan den gången.
Folk får dock tro va dom vill å jag säger inte 100% att det va ett "spöke" men nåt mindfuck va det
och nej, jag somnade inte till.. jag var klarvaken. men ville försöka somna iaf

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvartVarg:

En gång i min förra lägenhet så la jag mig å skulle sova, men va inte så trött än så tänkte jag ligger väl å fundera lite.
Tro inte på fan att det viskas i örat på mig, men hörde inte va som sas, dock så hoppade jag upp rätt fort också haha

Det sjuka är att exakt samma sak hände för mamma samma natt och hon bor 1.5 mil bort
Hon lyssnade dock å trodde det va syrran men hon låg å sov Mamma hörde inte heller va som viskades

Vissa säger nog, va väl nån som prata i trappen eller dylikt... men man hör väl skillnad på alldeles vid örat och utomstående ljud?
aldrig råkat utför det förut eller innan den gången.
Folk får dock tro va dom vill å jag säger inte 100% att det va ett "spöke" men nåt mindfuck va det
och nej, jag somnade inte till.. jag var klarvaken. men ville försöka somna iaf

hörde när jag var yngre hur någon andades ca 1 dm från mitt öra och låg klarvaken hela natten efter det. hade precis lagt mig så jag var vaken. brorsan garvade dagen efter, 2 dagar senare var han märkbart skärrad då han oxå hört det.
i min lägenhet här så var jag en sen sommarnatt HELT övertygad om att en mus eller liknade krypin in genom balkongen(bor på andra våningen, såg sen att den inte var öppen) så jag hoppade upp från boken jag läste i sängen lite lätt irriterad eftersom det VAR en mus som sprang runt under soffan, tv bänken och förde ett jävla liv. så for jag satte fötterna i golvet blev det knäpp tyst. tänkte att det lilla kräket sett/hört mig så jag tog på mig skor och tjocka handskar för att slippa bli biten. men det fanns INGENTING i min lägenhet. var så övetygad att jag letade i säket en timme. sen jag satte ned fötterna och ljudet försvann så kom det aldrig igen.
sen har jag en tant som granne som flyttar möblerna nästan varje natt, trodde vi mina grannar gjorde när jag bodde hemma oxå så farsan sprang upp en kväll och undrade vad dom höll på med men dom låg och sov...
sen har det hänt andra mystiska saker, svårt att veta om det är hjärnan som busar med en eller något annat?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.