Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Vila i frid
Skrivet av Zippeer:

stinka avlopp i badrummet

Galet elände! Provat fylla på vatten i alla bostadens vattenlås inklusive goldbrunnar? Blåsigt väder kan tömma vattenlås.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasenfrasen:

Galet elände! Provat fylla på vatten i alla bostadens vattenlås inklusive goldbrunnar? Blåsigt väder kan tömma vattenlås.

Häll i klorin också i samma veva. Då löser det sig nog.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Networker:

-hAHA. hAR SATT PÅ "CAPS-LOCKET" NU BARA FÖR DET..

Varför, varför har Sweclockers sedan en tid tillbaka skaffat "Recaptcha" eller vad idiotin nu heter?

"Markera alla övergångsställen"..
-"Sure", det är inget på bilderna som är ett SVENSKT övergångsställe! Enbart amerikaniska..
GRR! (Parallella linjer som INTE är övergångsställen här i Svea Rike!)

"Markera alla bilderna som innehåller bussar"..
-FAN! GULA JÄKLA AMERIKANISKA SKOLBUSSAR HAR VI INTE HÄR I SVERIGE!!!

Gurr igen här: "Markera alla skyskrapor på bilden i New York som försvann för cirka 20 år sedan"..

Nästan kan man förstå hur de tänkte då, för jag ogillar verkligen "ReCapcha" eller vad jäkelskapet heter..
VARFÖR? VaRföR??

-Om Sweclockers ska fortsätta med fanskapet, så bör det vara bilder som är kopplade till svensk miljö!
Inte idiotiska amerikanska bilder!

Varför "rEcAPcha" över huvud taget? -Är det en massa robotar som loggar in sig här?
Vad skulle exempelvis Steve på GN tycka om en sådan sak? (Han är fan GUD!)
Exploderande nätaggregat? -Nä, det behövs inte, bara kör "ReCapcha" eller vad skiten heter!

Nåja, nu kanske jag har avreagerat mig lite i alla fall...

Måste det vara en svensk buss, för att du ska kunna känna igen den, bara nyfiken;) Kan vara jobbigt att inte känna igen bussar när man är utomlands..speciellt om man vill åka med en..

Visa signatur

"Saints are in Hell!"
Cooler Master Cosmos II || ASUS P8Z77-V-PRO TB ||Gainward 680 Phantom 4GB|| I7-3770K ||
G-Skill Ares 1866 MHZ 16 GB||BeQuiet! Dark Rock 2||OCZ Vertex 4 256 GB||Samsung 830 120GB||WD Enterprise 1TB||
Plextor PX-LB950SA||Dell U2410||Corsair AX 1200

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Networker:

-hAHA. hAR SATT PÅ "CAPS-LOCKET" NU BARA FÖR DET..

Varför, varför har Sweclockers sedan en tid tillbaka skaffat "Recaptcha" eller vad idiotin nu heter?

"Markera alla övergångsställen"..
-"Sure", det är inget på bilderna som är ett SVENSKT övergångsställe! Enbart amerikaniska..
GRR! (Parallella linjer som INTE är övergångsställen här i Svea Rike!)

"Markera alla bilderna som innehåller bussar"..
-FAN! GULA JÄKLA AMERIKANISKA SKOLBUSSAR HAR VI INTE HÄR I SVERIGE!!!

Gurr igen här: "Markera alla skyskrapor på bilden i New York som försvann för cirka 20 år sedan"..

Nästan kan man förstå hur de tänkte då, för jag ogillar verkligen "ReCapcha" eller vad jäkelskapet heter..
VARFÖR? VaRföR??

-Om Sweclockers ska fortsätta med fanskapet, så bör det vara bilder som är kopplade till svensk miljö!
Inte idiotiska amerikanska bilder!

Varför "rEcAPcha" över huvud taget? -Är det en massa robotar som loggar in sig här?
Vad skulle exempelvis Steve på GN tycka om en sådan sak? (Han är fan GUD!)
Exploderande nätaggregat? -Nä, det behövs inte, bara kör "ReCapcha" eller vad skiten heter!

Nåja, nu kanske jag har avreagerat mig lite i alla fall...

Funkar det inte vettigt föreslår jag att du gör ett (mer sansat) inlägg i feedbackforumet 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quorthon:

Måste det vara en svensk buss, för att du ska kunna känna igen den, bara nyfiken;) Kan vara jobbigt att inte känna igen bussar när man är utomlands..speciellt om man vill åka med en..

Ja, helst en svensk buss. Retar mig också på att frågan saknar hur många bitar bussen är på.. (8, 16, 32, 64 etc..)

Sweclockers (om nu Recaptcha eller vad skiten heter är nödvändigt) borde ha egna bilder i "pusslet":
"Klicka i alla bilder som innehåller USB-kontakter", och givetvis ska det vara några "fällor" med parallellkontakter också. För att jävlas, varför inte centronics?

Centronics är fina!

Centronics, gud vad jag saknar centronics!

Centronics-porr-bilder på nakna kontakter!
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Networker:

Ja, helst en svensk buss. Retar mig också på att frågan saknar hur många bitar bussen är på.. (8, 16, 32, 64 etc..)

Sweclockers (om nu Recaptcha eller vad skiten heter är nödvändigt) borde ha egna bilder i "pusslet":
"Klicka i alla bilder som innehåller USB-kontakter", och givetvis ska det vara några "fällor" med parallellkontakter också. För att jävlas, varför inte centronics?

Centronics är fina!

Centronics, gud vad jag saknar centronics!

Var ser du denna captcha förresten? Aldrig sett.

Permalänk
Vila i frid
Skrivet av Networker:

varför inte centronics?

Det användes för boot-ladda 1/3 av all världens D-AMPS basstationer för 23 år sedan! Årsproduktion, 200,000 st.

CONST lpt_STROBE_P = $01; lpt_INIT_N = $04; lpt_SLCT_OUT_P = $08; lptport: Word = $378; lptDATA: Word = $378; lptSTATUS: Word = $378+1; lptCONTROL: Word = $378+2;

Permalänk
Medlem
Skrivet av Networker:

-hAHA. hAR SATT PÅ "CAPS-LOCKET" NU BARA FÖR DET..

Varför, varför har Sweclockers sedan en tid tillbaka skaffat "Recaptcha" eller vad idiotin nu heter?

"Markera alla övergångsställen"..
-"Sure", det är inget på bilderna som är ett SVENSKT övergångsställe! Enbart amerikaniska..
GRR! (Parallella linjer som INTE är övergångsställen här i Svea Rike!)

"Markera alla bilderna som innehåller bussar"..
-FAN! GULA JÄKLA AMERIKANISKA SKOLBUSSAR HAR VI INTE HÄR I SVERIGE!!!

Gurr igen här: "Markera alla skyskrapor på bilden i New York som försvann för cirka 20 år sedan"..

Nästan kan man förstå hur de tänkte då, för jag ogillar verkligen "ReCapcha" eller vad jäkelskapet heter..
VARFÖR? VaRföR??

-Om Sweclockers ska fortsätta med fanskapet, så bör det vara bilder som är kopplade till svensk miljö!
Inte idiotiska amerikanska bilder!

Varför "rEcAPcha" över huvud taget? -Är det en massa robotar som loggar in sig här?
Vad skulle exempelvis Steve på GN tycka om en sådan sak? (Han är fan GUD!)
Exploderande nätaggregat? -Nä, det behövs inte, bara kör "ReCapcha" eller vad skiten heter!

Nåja, nu kanske jag har avreagerat mig lite i alla fall...

Om du får upp dessa betyder det att Googles algoritmer tycker du är en misstänkt bot. Kanske är det din IP som är misstänkt, eller så har du nåt i din google tracking som de inte gillar.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Har fått recaptcha 1 eller 2 gånger då jag blivit utloggad, så jobbigt är det inte.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av LaoLao:

Låter illa. Nåt som har kommit krypande eller relativt plötsligt?

Har kommit krypande sedan början på sommaren. Vill tro att det kommer bli bättre snart (ska byta jobb till något jag känner mig säker på).
Skulle väll behöva en "riktigt" semester bort från allt en vecka eller två. Men är svårt när man mer eller mindre tappat kontakten med alla kompisar under åren.

Om det inte blir bättre så får man väll söka hjälp antar jag :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daast:

Har kommit krypande sedan början på sommaren. Vill tro att det kommer bli bättre snart (ska byta jobb till något jag känner mig säker på).
Skulle väll behöva en "riktigt" semester bort från allt en vecka eller två. Men är svårt när man mer eller mindre tappat kontakten med alla kompisar under åren.

Om det inte blir bättre så får man väll söka hjälp antar jag :/

Okej, men då verkar du ha lite koll både på orsak och förändringar. Nytt jobb låter klokt: nya bekantskaper, ny miljö och nya arbetsuppgifter(?) ger dig nåt att fokusera på. Har du ingen att prata med fram till dess?

Hoppas att det blir en bra nystart på det nya jobbet. 🙂

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasenfrasen:

Galet elände! Provat fylla på vatten i alla bostadens vattenlås inklusive goldbrunnar? Blåsigt väder kan tömma vattenlås.

Häll också i klorin i avloppet/vattenlåset. "Dödar det mesta"!
Funkar i 99 fall av hundra. Typ som Collermaster 212-variant är en bra och skitbillig kylare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Var ser du denna captcha förresten? Aldrig sett.

Tyvärr, Centronics-captca är bara en önskedröm!
(Har "våta" drömmar rätt ofta om just Centronics..)

Permalänk
Medlem

Jag önskar jag kunde ta en sista kaffe med min bästa vän..

Permalänk
Medlem

Jaha då har man blivit kallad för rasist av min 13-åring. Hon har snöat in sig på nånting som heter k-pop och ärligt talat så har jag aldrig hört talas om det. Eftersom det är typ det enda hon lyssnar och tittar på, så undrade jag sådär på skoj vad grejen var med små halvsminkade kineser..Hon bara: det är inte kineser, det är koreaner, vad tror du k-pop står för? Jag svarade ärligt att jag trodde att det stod för kines-pop och då spärrade hon upp ögonen å bara : du är en jävla rasist, alla asiater är inte kineser!! Sen stormade hon ut och sen snackade hon med sin morsa, min kära sambo och sen kom de tillsammans för att snacka med mig och att de vill inte höra sånt snack hemma och man bara ööhh hur blev det såhär, fattar inte att det blev så stort..jahap då vet jag vad k-pop är i alla fall..

Visa signatur

"Saints are in Hell!"
Cooler Master Cosmos II || ASUS P8Z77-V-PRO TB ||Gainward 680 Phantom 4GB|| I7-3770K ||
G-Skill Ares 1866 MHZ 16 GB||BeQuiet! Dark Rock 2||OCZ Vertex 4 256 GB||Samsung 830 120GB||WD Enterprise 1TB||
Plextor PX-LB950SA||Dell U2410||Corsair AX 1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quorthon:

Jaha då har man blivit kallad för rasist av min 13-åring. Hon har snöat in sig på nånting som heter k-pop och ärligt talat så har jag aldrig hört talas om det. Eftersom det är typ det enda hon lyssnar och tittar på, så undrade jag sådär på skoj vad grejen var med små halvsminkade kineser..Hon bara: det är inte kineser, det är koreaner, vad tror du k-pop står för? Jag svarade ärligt att jag trodde att det stod för kines-pop och då spärrade hon upp ögonen å bara : du är en jävla rasist, alla asiater är inte kineser!! Sen stormade hon ut och sen snackade hon med sin morsa, min kära sambo och sen kom de tillsammans för att snacka med mig och att de vill inte höra sånt snack hemma och man bara ööhh hur blev det såhär, fattar inte att det blev så stort..jahap då vet jag vad k-pop är i alla fall..

Ett lite tips som jag tror skulle göra susen för situationen, hör med sambon vad dottern har för favorit band och beställ någon tröja eller annat liknande till henne

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Om du får upp dessa betyder det att Googles algoritmer tycker du är en misstänkt bot. Kanske är det din IP som är misstänkt, eller så har du nåt i din google tracking som de inte gillar.

Jag får upp dessa varje gång, men jag har valt att rensa cookies när Firefox stängs i inställningarna

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av LaoLao:

Okej, men då verkar du ha lite koll både på orsak och förändringar. Nytt jobb låter klokt: nya bekantskaper, ny miljö och nya arbetsuppgifter(?) ger dig nåt att fokusera på. Har du ingen att prata med fram till dess?

Hoppas att det blir en bra nystart på det nya jobbet. 🙂

har väll en eller två personer att små prata med, men ingen att prata hur jag mår med. Men är inte först gången jag mår såhär, så har en hyfsat bra idé på hur jag ska ta mig ut det (därav nytt jobb med nya kollegor och ett företag som står stabilt med ekonomin).

uppskattar verkligen att du läser och svarar på det jag skriver, betyder mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Inflyttad i nybygge i juli, stänger man alla fönster/balkongdörr så börjar det stinka avlopp i badrummet, Stank lite när jag flyttade in också men tänkte inte så mycket på det då jag nästan alltid haft öppet enda sen jag var in i lägenheten för första gången men nu när det börjat bli lite kallare så har jag stängt ibland

Försök komma underfund med vilket av vattenlåsen som inte fungerar som det ska. När jag flyttade in hade man slarvat med golvbrunnens vattenlås och den plugg (antingen som en skruvplugg eller en gummi-/mjukplast-plugg) som man tar bort för att komma åt att rensa avloppet hade lossnat lite grand. Tog ett bra tag att komma underfund med men med pluggen väl på plats slutade det stinka. Hittar du inget sånt problem bör du göra en felanmälan, det ska inte stinka. De flesta vattenlåsen håller bra standard men är naturligtvis inte immuna mot felmontering heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Jag får upp dessa varje gång, men jag har valt att rensa cookies när Firefox stängs i inställningarna

Då är det därför. Google känner inte igen dig och behöver verifiera dig.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Networker:

Tyvärr, Centronics-captca är bara en önskedröm!
(Har "våta" drömmar rätt ofta om just Centronics..)

Nu vet jag inte ens vad du yrar om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Om du får upp dessa betyder det att Googles algoritmer tycker du är en misstänkt bot. Kanske är det din IP som är misstänkt, eller så har du nåt i din google tracking som de inte gillar.

Ansluter man till nätet genom en vpn kommer de då och då.
Surfar man med Tor kommer de oxå då och då.

Och, ja, det är extremt idiotiskt att behöva känna igen amerikanska skolbussar, amerikanska taxibilar, amerikanska övergångsställen och amerikanska trafikljus. Varför inte Centronics? Bilder med både "manliga" och "kvinnliga" centronicskontakter är ju så sexiga (eller porriga?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av serafim:

Ansluter man till nätet genom en vpn kommer de då och då.
Surfar man med Tor kommer de oxå då och då.

Och, ja, det är extremt idiotiskt att behöva känna igen amerikanska skolbussar, amerikanska taxibilar, amerikanska övergångsställen och amerikanska trafikljus. Varför inte Centronics? Bilder med både "manliga" och "kvinnliga" centronicskontakter är ju så sexiga (eller porriga?)

Vad är Centronics?

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av serafim:

Försök komma underfund med vilket av vattenlåsen som inte fungerar som det ska. När jag flyttade in hade man slarvat med golvbrunnens vattenlås och den plugg (antingen som en skruvplugg eller en gummi-/mjukplast-plugg) som man tar bort för att komma åt att rensa avloppet hade lossnat lite grand. Tog ett bra tag att komma underfund med men med pluggen väl på plats slutade det stinka. Hittar du inget sånt problem bör du göra en felanmälan, det ska inte stinka. De flesta vattenlåsen håller bra standard men är naturligtvis inte immuna mot felmontering heller.

Tog en titt igår, Vet inte ens om det sitter något vattenlås i golvbrunnen

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Vad är Centronics?

Skämtsam utvikning (vilket borde vara bannlyst på så här allvarsamma trådar ). Bläddra bakåt ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Har fått recaptcha 1 eller 2 gånger då jag blivit utloggad, så jobbigt är det inte.

Händer då och då, eller på ren "engelska" alldeles för ofta. Kör oftast med Firefox, utan några kakor enablade, och Ccleaner en gång/vecka för att rensa skit etc ur systemet. Det där med "recaptcha" dök upp under nuvarande kalenderår. Kanske någon gång under försommaren. Minns inte så noga. Men ungefär så länge har jag stört mig på skiten!

VÅGA VÄGRA GOOGEL! (Googel med vilje felstavat..)

Orka att klicka bilder på amerikaniska trafikljus, och liknande, som inte ens uppfyller FN-standard!
(USA har inte internationell standard på sina trafikmärken etc. Ska man tvinga folk till "recaptcha", ska man också köra internationell standard på bilderna som ska föreställa trafikljus, övergångsställen etc. etc.)

Recaptcha dyker upp i princip hos mig "varje gång" när jag ska till Sweclockers. Kan bero på att jag har i princip all spårning avstängt? Men sånt har jag haft avstängt i minst tio år, eller mer.

Har Sweclockers så stora problem med att robotar loggar in sig här, så det behövs recaptcha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quorthon:

Blir så jävla trött på att höra hur man borde leva, vad man inte borde göra osv. T ex en vegan-tjej på jobbet som predikar hela tiden och kan typ inte begripa hur lite folk bryr sig om miljön genom att äta kött och hänvisar hela tiden till den där What the health filmen som var indirekt sponsrad av företag som tillverkar vegetariska produkter och man har sett en del läkare debunka en hel del grejer som påstås där, sanningen är väl någonstans mittemellan. Har bara lust å trycka ner hennes ansikte i whatever sörja det är hon käkar till lunch, vad fan, jag predikar inte att folk ska äta kött bara för att jag gillar en god köttbit. Man kanske ska köpa den där tröjan : ”Jag älskar djur - speciellt med en god sås till”.

Vad hände med kostcirkeln som vi var uppfödda genom läroplanen under 1970-talet?
Varför blev den "helt plötsligt totalfel"?

Lätt förklarat: Käka en biff, eller käka en fisk. Kostcirkeln är ungefär som en "analog" klocka. Ska ta upp en "kvart" av en timme. Nästa "kvart" ska vara potatis, ris eller pasta. Då har vi en halvtimma kvar att fördela: Mest grönsaker där, men också "fem minuter" matfett i form av olja eller smör. Verkar fungera bra för mig, i alla fall!

Han den där som bygger LEGO är ganska rolig..

Folk får väl äta det som de tycker är godast. (Ungefär som "vi" bygger AMD eller intel-burkar? Typ vi gillar det vi gillar.)
-Sedan kommer det alltid åsikter "varför byggde du en AMD och inte en intel", ungefär liknande "varför äter du kött och inte fisk eller bara morötter och potatis"

"Morötter och potatis"= integrerad GPU med bara en minneskanal... "Veganalternativet" är att kombinera Celeron eller Athlon med 4GB RAM (fastlött) med det där jäkla "substitutet" för SSD, hette det eMMC? -Har förträngt skiten nu, men fanns på exempelvis low-end eee-PC och liknande för cirka 10 år sedan. Finns tyvärr tydligen kvar på low-end Chromebooks. Sämsta möjliga system som går att bygga.

Borde räknas som "brott mot mänskligheten" att bygga och sälja sådana datorer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quorthon:

Jaha då har man blivit kallad för rasist av min 13-åring. Hon har snöat in sig på nånting som heter k-pop och ärligt talat så har jag aldrig hört talas om det. Eftersom det är typ det enda hon lyssnar och tittar på, så undrade jag sådär på skoj vad grejen var med små halvsminkade kineser..Hon bara: det är inte kineser, det är koreaner, vad tror du k-pop står för? Jag svarade ärligt att jag trodde att det stod för kines-pop och då spärrade hon upp ögonen å bara : du är en jävla rasist, alla asiater är inte kineser!! Sen stormade hon ut och sen snackade hon med sin morsa, min kära sambo och sen kom de tillsammans för att snacka med mig och att de vill inte höra sånt snack hemma och man bara ööhh hur blev det såhär, fattar inte att det blev så stort..jahap då vet jag vad k-pop är i alla fall..

Mina Samsung-enheter (Samsung Q-series) har fixat en massa nya kanaler: "Rakuten" och allt vad de heter.
Oftast apor som äter bananer, ungdomar som vurpar med skateboards utan hjälm med mera.
Har en/flera sådan "Samsung-kanal" på mina nyare Samsung-enheter, dom visar K-POP ibland.

Här är ett (äldre) exempel:
Samsung girls från 2011 för att marknadsföra Samsungs HDTV.

(Flickorna är ju inte direkt osöta, om jag säger som så.. Men klart inte "PK" idag!)

Edit: Tror faktiskt Samsung-koreanskorna sjunger på japanska. Tyvärr har jag inte läst östasiatiska språk, men har ganska "bra gehör", så jag tror flickorna sjunger på japanesiska.. Är dock inte alls säker.

Japanesiska kanske?
Permalänk
Medlem

Är så jävla less på situationen jag lyckats sätta mig själv i. Levt i förnekelse med min exfru som hade ett förhållande bakom min rygg under 3 år. Nu sitter jag här i min jävla pissdyra lägenhet med mina 3 barn plus hennes två. På topp av det så orkar jag inte vara barnvakt åt hennes två längre så då ska man behöva starta det bråket med. Flyttade till Jönköping från Växjö för 8 år sen och har levt familjeliv sen dess, dvs pendla till jobbet, torka bajsblöjor och hoppas på sex på sin födelsedag. Har inget direkt socialt nätverk här och när jag flyttade till eget i april så blev det så svart på vitt att man inte har något här bortsett från barn och jobb.

Visa signatur

Laptop Workstation PC Specialist || Intel 10875H - 250mv & Liquid Metal || Nvidia RTX 2070 883mv @ 1935MHz & Liquid Metal ||64GB Ram || Samsung 970 EVO 2TB + 512GB OEM || 1TB & 512GB External SSD + 2.5TB NAS
Lyssna gärna på mitt band The Mulak Mind
Citera gärna om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Networker:

Mina Samsung-enheter (Samsung Q-series) har fixat en massa nya kanaler: "Rakuten" och allt vad de heter.
Oftast apor som äter bananer, ungdomar som vurpar med skateboards utan hjälm med mera.
Har en/flera sådan "Samsung-kanal" på mina nyare Samsung-enheter, dom visar K-POP ibland.

Här är ett (äldre) exempel:
Samsung girls från 2011 för att marknadsföra Samsungs HDTV.

(Flickorna är ju inte direkt osöta, om jag säger som så.. Men klart inte "PK" idag!)

Edit: Tror faktiskt Samsung-koreanskorna sjunger på japanska. Tyvärr har jag inte läst östasiatiska språk, men har ganska "bra gehör", så jag tror flickorna sjunger på japanesiska.. Är dock inte alls säker.

Koreanska, tror jag. Definitivt inte japanska!