Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Nobody, i mean nobody puts ketchup on a hot dog.

Nä, det är väl därför varenda jävla kioskarbetare frågar om man vill ha ketchup på korven eller?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Nä, det är väl därför varenda jävla kioskarbetare frågar om man vill ha ketchup på korven eller?

Bara för varenda jehovas vittne vill komma in till dig släpper du in dem eller?

Trodde alla fattade ironin, men tydligen inte.

Permalänk
Medlem

Vad var det i inga produktbilder tillåtna du inte förstod?

Permalänk
Medlem

ÄR SÅ sjukt hungrig pga att jag kollade igenom tråden (och jag åt nyss xD)

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Resterna från hemmagjorda pizzan från igår:

Köffärs,grön paprika,lök,champinjoner och ananas.
Missade dock jalapenon denna gång =(

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Vad var det i inga produktbilder tillåtna du inte förstod?

Ah såg inte det ....

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Dagens måltid:

Friterade pommes strips och en mumsig burgare stekt i grillpannan

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk

Jag gjorde mig en fet 2 x 90 burgare igårkväll med pommes, riktigt gött!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Dagens frukost:

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk

Frukost @ 14:55

2 feta rostade Roast N' Toast bröd med 2st ägg på vardera(Äggulorna borttagna, klarar inte av smaken)
1 stor kopp varm O'Boy
1 glas jordgubbsyoughurt.

Lördags-update

Torsdags-update
Jag fyllde ju år igår, och tårta vart det över.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Det är ju torsdag så...

Mumms

Visa signatur
Permalänk

Jag kunde inte hålla mig ikväll - bjöd några vänner på Green Chile Cheeseburger igårkväll - men kände för en till burgare nu ikväll så jag gjorde en vanlig ostburgare:
En helt vanlig ostburgare

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk

Fyfan vad hungrig jag blev nu.. Hade det inte varit för att jag fortfarande bor hemma och folk sover vid den här tiden, hade jag utan tvekan börjat laga mat på direkten.

Permalänk
Medlem

Egen-tillverkad chilli con carne, där jag har utgått från ett enkelt recept och byggt vidare efter egen smak.

Här har jag också lite parmensan-ost och ketchup på och till detta dricker jag Hemköps äpple-apelsin-morot-juice...mums helt enkelt

Permalänk
Medlem

Tog mig itd igår och lagade både köttfärssås och korvstråganoff så jag skulle slippa laga mat det första jag gör när jag gått upp. Dessutom bli ju maten bättre om den får stå till sig en eller ett par dagar Dock saknade jag vitlök men får fixa det till nästa gång

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av _simis_:

Egen-tillverkad chilli con carne, där jag har utgått från ett enkelt recept och byggt vidare efter egen smak.
http://pici.se/pictures/QExTlbjlN.png

Här har jag också lite parmensan-ost och ketchup på och till detta dricker jag Hemköps äpple-apelsin-morot-juice...mums helt enkelt

Förlåt, men jag måste bara.
Sluta upp med alla **** bindestreck. Det heter "egentillverkad", "parmesanost" osv. Om ordet uttalas som ett ord kan du vara ganska säker på att det ska vara hopskrivet. Bindestreck används vid radbyte och sammansättning av förkortade ord såsom "CD-skiva" osv.

Förövrigt väldigt längesen jag åt Chili con carne. Men man kanske skulle göra det nån dag. Rätt gött ändå :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Förlåt, men jag måste bara.
Sluta upp med alla **** bindestreck. Det heter "egentillverkad", "parmesanost" osv. Om ordet uttalas som ett ord kan du vara ganska säker på att det ska vara hopskrivet. Bindestreck används vid radbyte och sammansättning av förkortade ord såsom "CD-skiva" osv.

Förövrigt väldigt längesen jag åt Chili con carne. Men man kanske skulle göra det nån dag. Rätt gött ändå :).

Det är så enkelt att göra storkok och sen fixa en massa matlådor

Angående bindestrecken så uppskattar jag att du påpekar dem, det är så lätt att bli slarvig med hur man skriver eftersom man dagligen möts av liknande fel jag gjorde tidigare. Jag brukar vara noga men just denna gång så missade jag det helt enkelt och tänkte inte längre än att det skulle vara bindestreck.

Permalänk
Medlem

70% av den här tråden är hamburgare, kebab och pizza. Ska bidra med några riktiga maträtter.

Permalänk
Skrivet av nord_93:

70% av den här tråden är hamburgare, kebab och pizza. Ska bidra med några riktiga maträtter.

Det är väl inget fel med hamburgare, kebab och pizza? Men om du ska vara sån ska jag minsann också bidra med lite annan mat

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem

Förbannade mattråd. Nu måste jag bara käka något!

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk

Håller med alla andra! Förbannade tråd !
Samtidigt så är den underbar, för den väcker verkligen mat intresset hos oss ^^ .

Ni ska veta hur "pain" det är att gå igenom tråden speciellt nu när träningen börjat igång på allvar igen. Kan inte äta vad som helst direkt .

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guru Meditation:

Det är väl inget fel med hamburgare, kebab och pizza? Men om du ska vara sån ska jag minsann också bidra med lite annan mat

Absolut inge fel på det men det känns som tråden flödar av det.

Permalänk

Vad säger ni om min frukost såhär vid 8-snåret då?
2 Feta 90-Grammare med ett rejält lass Pommes. Ost på burgarna, Gurka och lök vid sidan om.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Vad säger ni om min frukost såhär vid 8-snåret då?
2 Feta 90-Grammare med ett rejält lass Pommes. Ost på burgarna, Gurka och lök vid sidan om.
http://img683.imageshack.us/img683/9554/picture22g.jpg

Fyfan, skulle ALDRIG kunna käka det där till frukost .
"Hmm, vad ska jag ta till frukost idag då? Två cheeseburgare med en massa pommes!"
Enda gången jag skulle kunna tänka mig d är på bakfyllan

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Avstängd

Min första gång jag grillade själv. Gick väldigt bra faktist. Var bara 2 bitar kött som blev lite svarta.
Dock är detta maten som blev över som jag åt nyss.
fläskfilé med garlec marinad.
Grillade tomater och majskolvar.
Gnissel ost. Vet inte vad den heter igentligen.
Egna klyft potatis och marinerade champijoner

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Hade ingen kamera tillgänglig men fick mumsa på hemgjord tårta igår kväll. Mumms

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av svart_smurf:

Min första gång jag grillade själv. Gick väldigt bra faktist. Var bara 2 bitar kött som blev lite svarta.
Dock är detta maten som blev över som jag åt nyss.
fläskfilé med garlec marinad.
Grillade tomater och majskolvar.
Gnissel ost. Vet inte vad den heter igentligen.
Egna klyft potatis och marinerade champijoner

Grattis!

Gnisselosten heter för övrigt Halloumi.

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem

Idag åt jag som middag grillat kött med potatis, glömde dock ta kort på det.
Som kvällsmat åt jag stekta ägg och makaroner

Och lite Fanta Exotic som dricka

Permalänk
Medlem

Fläsk karré med lök, potatisgratäng, sallad/gurka med dressing.

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk

Riktigt simpel måldtid, gamla fina köttbullar och spaghetti, men ack så gott det kan vara med ett stort lass svartpeppar och ketchup!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡