är Sony KDL-46W5500 värt pengarna?

Permalänk
Medlem

är Sony KDL-46W5500 värt pengarna?

Hej, jag funderar på att köpa HDTV(äntligen!). jag är ganska petig när det gäller teknikprylar, jag vill alltid ha "bra shit" om ni förstår vad jag menar:p

jag sparar hellre ihop till en bra tv som håller sig länge än en jättebillig 42tum med asdålig bildkvalitet. med det i baktanke så har jag kikat sony KDL-46W5500 både en och två ggr.

ska främst ha den till att spela ps3 och kolla på bluray-filmer.

är den värt pengarna? rekommenderar ni den?:P

skulle vara roligt om nån med en liknande sony också kunde lägga in sin åsikt.

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

Har en 46W5500 och det är bra skit !
Är mao helnöjd med den.

Permalänk
Medlem

Sonys W5500 serie är nog riktigt bra om vi talar on TVs i denna prisklass. Själv om jag hade haft råd hade jag nog satsat på en sån men för mig hade nog 40" varit tillräckligt. ^^

Om du spelar på konsoll och upplever fördröjning så tror jag det hjälper att stänga av MotionFlow. Också för Blueray filmer tror jag det är bra att stänga av det, såg iaf en annan tråd nånstans i ett annat forum.

Sonys Z5500 serie är ännu finare dock men lite saftigare prislapp därtill oxå och inte lika prisvärd.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

jag håller på att spara till en 52W5500

shit vad jag längtar tills jag har råd

ska bli så ballt att uppgradera från sin gamla 37" LCD till 52"

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008