Sugen på att börja fota, tips på bra kamera!

Permalänk
Hedersmedlem

Det är en fin liten sak som är väl värt pengarna och perfekt för att lära sig fota med och även smidig att ha med sig.

Jag funderar på den nya Panasonic Lumix GF1 för den skulle passa mig perfekt som andra kamera men den kostar lite mycket kanske...
http://www.dpreview.com/previews/PanasonicGF1/

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorkelfarsan
Förresten, är 5600 exponeringar mycket? hur pass "sliten" kan man tänka sig att den är då?

5600 är ingenting. Nu vet jag inte hur det är med 400D men nya kameror är testade för 100.000-150.000 exponeringar.

Och se till att köp en systemkamera. Nu för tiden kostar dom ju ingenting.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk

Jag köpte Kameran på ebay, från Olympus i tyskland. Kameran är i stort sett ny( missnöjd kund som öppnat förpackningen och skickat tillbaka kameran). Men jag har garanti osv som vilken ny kamera som helst. Och jag betalade bara cirka 3200 plus frakt med ett 14-42 objektiv. det e bra

Permalänk
Medlem

Tänkte dra upp tråden igen, själv sugen på nästintill samma sak som Snorkelfarsan.

Inget nytt som har kommit ut senaste veckorna för runt 2-4000?