Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Alltså kan tyskarna skärpa sig. Blir tokig, har väntat två veckor nu på mitt 60 kilospaket. Ny stärk och cab från thomann. Gaaah.

Meh... de var hur snabba som helst när jag beställde min Mbox2 för ett par år sen. Tog tre dagar från det att jag beställde, och då beställde jag på kvällen.

Permalänk

Väntar på ett Broadcom CrystalHD mini PCIe kort (BCM70010/BCM70012) från Hong Kong till min AppleTV. Väntat i ungefär två veckor nu och räknar med att få vänta i ungefär två veckor till :/
Dock har inte drivrutinen för linux/mac/appletv(~os x 10.4) släppts ännu så ingen brådska

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mina prylar ligger på posten! Hämta dirren imorgon!!!

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på en xbox 360, redigt irriterad man blir på ånge, paketen stannar alltid där nere i 2 dagar... jaja på måndag kommer det iaf, blir att hämta direkt efter skolan! ^^

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar just nu på:

Neocube:

KEF iQ30:

Atacama Nexus i6:

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Beställt 8 stockar snus på nätet för en tusing.
Börjar bli väldigt akut att de kommer fram snart, har inte tagit en snus på 12 timmar =/
Men den som väntar på något gott
Sen så kommer snuset räcka i ett halvår, och det är ju inte heller helt fel

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ADSL_kalle
Beställt 8 stockar snus på nätet för en tusing.
Börjar bli väldigt akut att de kommer fram snart, har inte tagit en snus på 12 timmar =/
Men den som väntar på något gott
Sen så kommer snuset räcka i ett halvår, och det är ju inte heller helt fel

Sida tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ADSL_kalle
Beställt 8 stockar snus på nätet för en tusing.
Börjar bli väldigt akut att de kommer fram snart, har inte tagit en snus på 12 timmar =/
Men den som väntar på något gott
Sen så kommer snuset räcka i ett halvår, och det är ju inte heller helt fel

Håller ens snuset så länge?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Sida tack!

http://www.snus2.se
Det är något erbjudande de har just nu, 129 spänn stocken, fraktfritt vid beställning över 1000 spänn.
Av dem jag har testat (offroad o phantom) så är det väl phantom som är "snusbarast".

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xeon404
Håller ens snuset så länge?

Jadu, jag personligen snittar en dosa var tredje dag (är långsnusare )
det blir ju 80*3 = 160 dagar ~ett halvår

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk

Beställt en Nokia e52 från Katshing med förlängning av mitt nuvarande abonnemang. Gjorde detta i måndags. Men först ska dom ju skicka abonnemangspapperna så jag kan skriva under och skicka tillbaka. Dessa kom idag. Men då ser jag att dom vill ha en kopia på en giltigt legitimation. Då jag inte har en kopiator hemma så måste jag vänta tills på måndag då jag kan kopiera på jobbet.

Varför går tiden så långsamt när man vill ha något fort?

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Alltså kan tyskarna skärpa sig. Blir tokig, har väntat två veckor nu på mitt 60 kilospaket. Ny stärk och cab från thomann. Gaaah.

Beställde en synt (keyboard, whatever) från Thomann för ett par månader sedan, jag tror det tog lite över en vecka att få det hit till Finland. Dock orkade fraktbolaget (är det DHL? kommer inte ihåg) inte köra det ändå hit till skärgården så de skickade det med post & hemkörning den sista biten (vilket var en positiv överraskning eftersom det kom en vecka tidigare än det stod på deras hemsida).

______________________

Sitter själv och väntar på två saker faktiskt, och jag beställer inte speciellt ofta, bara när jag som fattig studerande råkar ha lite pengar

Den första saken är en BenQ G2410HD tror jag den heter

Den kom till mitt postkontor redan på torsdag, dock beställde jag den till min studieort och har höstlov nu, så jag får den på måndag!

Efter att min två år gamla Nokia 5500 Sports mikrofon gått sönder (nästan inget ljud alls när jag pratar i telefon, folk vet inte alltid att jag har svarat) efter en lång tids grov misshandel (bl.a. vem-kan-kasta-sin-Nokia-5500-längst?) blev jag tvungen att omprioritera och satsa pengar på en ny telefon.

Det blev en Nokia 5630 Xpress Music, som jag hittade för 180 € på Cyberphoto.fi (jämfört med 210 €+ i andra butiker). Faktum är att när jag kollade min e-mejl mellan det att jag läste den här tråden och började skriva inlägget, så hade jag fått mejl om att den är skickad!

Visste inte ens att den skickas från Sverige, men det gör den tydligen när den har blivit sorterad i Umeå. Hoppas att den kommer tidigt nästa vecka!

Det blir en händelserik nästavecka

Permalänk
Medlem

Beställde två spel från CDON som skall bytas in på gamestop så fort dem anländer. TNA impact och Legendary för 99kr styck. Rätt okej att få nya Ratchet & Clank special edition för 199kr

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ADSL_kalle

Jadu, jag personligen snittar en dosa var tredje dag (är långsnusare )
det blir ju 80*3 = 160 dagar ~ett halvår

Tror han menade mer ifall bäst före håller så länge.

Permalänk
Medlem

Snusen i frysen så håller den ngt år! blir den torr kan man tillsätta vatten o skaka om!

Permalänk
Medlem

Jag har hittat frälsningen när det gäller att vänta på paket.
http://www.androlib.com/android.application.nu-firetech-andro...
Ok, så det funkar bara med Android.
Men man blir glad när man får små meddelanden om att ens paket har anlänt till nästa anhalt på sin väg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag har hittat frälsningen när det gäller att vänta på paket.
http://www.androlib.com/android.application.nu-firetech-andro...
Ok, så det funkar bara med Android.
Men man blir glad när man får små meddelanden om att ens paket har anlänt till nästa anhalt på sin väg.

Jag kör denna:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/shopping/deliverysta...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tazavoo
Beställde en synt (keyboard, whatever) från Thomann för ett par månader sedan, jag tror det tog lite över en vecka att få det hit till Finland. Dock orkade fraktbolaget (är det DHL? kommer inte ihåg) inte köra det ändå hit till skärgården så de skickade det med post & hemkörning den sista biten (vilket var en positiv överraskning eftersom det kom en vecka tidigare än det stod på deras hemsida).

Ja dom verkar lite förvirrade, har gjort typ samma sak här. Mailade och frågade vad sketan dom sysslade med, fick svaret att dom skickat med nåt tyskt fraktbolag, kruger eller vad det hette, och att dom sen bara släppte det och inte visste nåt mer. Sen ringde express-service, tror dom heter så, igår och sa att dom ska köra ut paket på måndag. Men aja, på måndag smäller det. Ingen sömn för grannarna på ett bra tag

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk

Väntar på min mobil. Ser på internet att den kom fram till den lokala posten idag klockan 11 ca. Dock inte fått nåt AVI. Kollade posten nu. Där låg ett minneskort jag beställt, men ingen AVI för mobilen.

Kan man hämta ut skiten utan AVI eller är det bara att vänta till imorrn? :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Väntar på min mobil. Ser på internet att den kom fram till den lokala posten idag klockan 11 ca. Dock inte fått nåt AVI. Kollade posten nu. Där låg ett minneskort jag beställt, men ingen AVI för mobilen.

Kan man hämta ut skiten utan AVI eller är det bara att vänta till imorrn? :/

Har du kollinr och id-kort så kan du hämta mobilen.

Permalänk

Bara en dag kvar nu...

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stune
Har du kollinr och id-kort så kan du hämta mobilen.

OH, OK, FÅR KOLLA UPP DET.

Edit: Caps låg visst i. Men capslockdagen i ära tycker jag det får stå kvar ;).

Permalänk
Medlem

Väntar på min Cd-skiva från zoverstocks (säljer begagnat på Amazon.co.uk) och den bör komma mellan den 17 oktober och 27 oktober.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk

Sitter och väntar på de tre sista delarna i den engelska varianten av Terry Goodkinds underbara verk The Sworh of Truth..

Har i snart ett år väntat med att köpa de sista delarna, fråga mig inte varför för de vet jag inte

Ska bli JÄVLIGT nice att äntligen få veta hur de slutar.. Chainfire ska bli ett äventyr!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Sitter och väntar på de tre sista delarna i den engelska varianten av Terry Goodkinds underbara verk The Sworh of Truth..

Har i snart ett år väntat med att köpa de sista delarna, fråga mig inte varför för de vet jag inte

Ska bli JÄVLIGT nice att äntligen få veta hur de slutar.. Chainfire ska bli ett äventyr!

Satan vad avundsjuk/sugen jag blev nu! Läst alla som finns ute på svenska. Hade inte riktigt råd att beställa resten på engelska så det glömdes av. Borde nästan göra det nu..

Permalänk

Betalade handpenning på ett par RX6 samt en marantz reciver i dag. 18700kr kommer det gå på men det är det fan värt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Satan vad avundsjuk/sugen jag blev nu! Läst alla som finns ute på svenska. Hade inte riktigt råd att beställa resten på engelska så det glömdes av. Borde nästan göra det nu..

Visst är de så.

Så fort jag får dessa böcker så har jag alla böcker som finns i serien SoT både svenskt och engelskt

Läst serien ett par 4-5 gånger. Nu är de dags att få reda på slutet!

Han har ju släppt något nytt nu också, den gode Goodkind.. Law of the Nine eller något.. Jag fattar inte riktigt vad de är, först en bok som blivit film eller nått..

Jaja de blir till att köpa dom 2 också imorgon då jag får studiebidraget

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Beställt en Nokia e52 från Katshing med förlängning av mitt nuvarande abonnemang. Gjorde detta i måndags. Men först ska dom ju skicka abonnemangspapperna så jag kan skriva under och skicka tillbaka. Dessa kom idag. Men då ser jag att dom vill ha en kopia på en giltigt legitimation. Då jag inte har en kopiator hemma så måste jag vänta tills på måndag då jag kan kopiera på jobbet.

Varför går tiden så långsamt när man vill ha något fort?

Kan följa upp detta lite mest för att skriva av mig lite.

Skickade alltså in papperna på måndagen. På onsdagen får jag ett mail av Katshing där det står att de inte har fått in mitt returnerade kontrakt. Jaha, posten har slarvat bort mitt brev; hur ofta händer det? Suck. De skickar ut ett nytt (eloge till Katshing att de är snabba i sin mailkorrespondens). Det skickades i torsdags, fick förstås inget igår så det kommer nog på måndag om inte posten hatar mig. Tror jag ska faxa in det till Katshing nu.

Men har jag inte köpt en ny telefon på 4,5 år så kan jag väl vänta lite till antar jag. Men ska man hårddra det så har jag redan betalt telefonen med kort och abonnemanget har Telia redan aktiverat. Så jag har ju faktiskt börjat avbetala en telefon jag inte har...

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Jag beställde en bärbar dator till morsan i fredags. Som tur är brukar Dustin vara snabba så hoppas på att få den på tisdag!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på 100 rullar film. En Nikon FE2+ 35/2 + 50/1.8.

Permalänk

Väntar för tillfället på en rock!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE