Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Betalade handpenning på ett par RX6 samt en marantz reciver i dag. 18700kr kommer det gå på men det är det fan värt.

http://www.monitoraudio.co.uk/assets/drgalleries/1090/thumb_r...

http://www.hifihuset.se/nyahifi/catalog/images/sr5004-frontvi...

http://uk.cinenow.com/e/p-l-000/043/085.jpg

Jag skulle vilja ha en sån förstärkare bara för att det finns så många utgångar.

Men sitter och väntar på min Cyanide & Happiness bok som troligen kommer på torsdag.

Permalänk

Väntar på ett paket innehållandes ett styck AOC-USAS-L8i kort:

Samt två stycken SFF8087 (iPASS/mini-SAS) till fyra SATAII kontakter kablar.

Ska ta ungefär 3-4 veckor. November kommer att bli en lååång månad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Från och med några timmar sen så väntar jag på några stora paket ifrån fyndborsen.se

Ett med en onkyo 607

Sen 2 st med varsin Audio pro black diamond v2

Sen blir det säkert ett 4de lite mindre med lite sladdar och så.

Ivriig som få men dom skickar det inte förns i slutet av veckan eller början på nästa, stärkaren var slut på lagret.

Permalänk
Medlem

Väntar på "Dylan" ifrån Amazon. Fick ett mail att skivorna var skickade den 18:de
Men inget paket än, håller på att bli galen!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Väntar fortfarande på att de ska ringa och säga att mina älskade RX6 har anlänt... :/

Sitter utan högtalare nu i ett rum som är nästan tömt på saker bara för att kunna optimera allt utifrån högtalarna när det kommer.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag gjorde bort mig nu sista veckan, hade beställt grejjer från Hong-Kong. Sen förra veckan fick jag en avi för ett rekommenderat brev. Jag antog att det var ett nytt Amex-kort då det gamla går ut snart så jag hämtade inte ut det förens igår. Brevet var från Hong-Kong...
>___<

Visa signatur

Legitimerad stofil

Permalänk
Medlem

Väntar på att Posten skall erkänna för det brittiska fraktbolaget att någon av deras anställda snott mina högtalare så att fraktbolaget i sig kan ge "go ahead" till den brittiska butiken att skicka nya som försäkringen täcker. Så jag kan nog vänta tills jag blir gammal då de först måste hitta någon på Posten som kan läsa, och det lär ta ett tag.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Derox, låter inge kul

Inget datorelaterat direkt men en sån här väntar man på..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rusiak
Jag gjorde bort mig nu sista veckan, hade beställt grejjer från Hong-Kong. Sen förra veckan fick jag en avi för ett rekommenderat brev. Jag antog att det var ett nytt Amex-kort då det gamla går ut snart så jag hämtade inte ut det förens igår. Brevet var från Hong-Kong...
>___<

Vad låg i paketet?

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket från Japan med denna bok:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vibe118
Vad låg i paketet?

Lite saker till min Nintendo DS. Kostar en fjärdedel att beställa där än att köpa det i Sverige.

Visa signatur

Legitimerad stofil

Permalänk
Medlem

Väntar på band kläder som jag länge velat köpa Gojira, Opeth och nile tex kommer bli awsome...

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

väntar på en ipod mini silver som ska moddas. vart postad den 27 med dhl.... de är tröga nuförtiden.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk

Väntar på en kartong innehållande Modern Warfare 2 från webhallen om 1 vecka typ

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Väntar på 2 paket ifrån UK innehållande plåtdelar till bygget.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Din order är på väg! :8552xxx order@dustinhome.se to me
12:20 PM (6 hours ago)

Innehåller ett stycke http://www.dustinhome.se/pd_5010329071.aspx och lite andra smågrejer

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulchi
Din order är på väg! :8552xxx order@dustinhome.se to me
12:20 PM (6 hours ago)

Innehåller ett stycke http://www.dustinhome.se/pd_5010329071.aspx och lite andra smågrejer

du råkar väl inte kunna dela med dig kollinumret så jag kan spåra det och kapa transporten?

själv väntar jag fortfarande på minin. sista gången jag använde dhl hade jag paketet efter två dagar...

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk

Väntar på en Moleskine Notebook Plain Large med hårt omslag, ifrån danmark (den modellen är helt slutsålt här i Göteborg), ska vi se om de är så underbara som vissa hävdar

Väntar även på ett paket ifrån Dustin innehållandes en styck en meters HDMI kabel, 100 buntband och tio stycken "buntband" i kardborre.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
du råkar väl inte kunna dela med dig kollinumret så jag kan spåra det och kapa transporten?

8917556XXXXSE, du hann dock inte kapa den Hämtade den i eftermiddags

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

Väntar på två F3 1TB diskar. Köpte dem för två minuter sedan.

Kände att 6gb ledigt på min tommaste disk var lite illa...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Ooh 2 1TB hade man inte tackat nej till. Min "windowshårddisk" håller på att paja är jag ganska säker på... Får nog bli en SSD. Fungerar det ihop med ett Gigabyte DS4? Eller vad är det för särskilt som krävs för ssd om ens något? hehe, blev visst offtopic, inte meningen.

Väntar på Dragon Age: Origins. Spelet skickat så hämtar ut det imorgon (release) :). Ska bli grymt sköj!

Permalänk
Hedersmedlem

Väntar just nu på en Canon EOS 1000D, 8GB minneskort och en kameraväska

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Ooh 2 1TB hade man inte tackat nej till. Min "windowshårddisk" håller på att paja är jag ganska säker på... Får nog bli en SSD. Fungerar det ihop med ett Gigabyte DS4? Eller vad är det för särskilt som krävs för ssd om ens något? hehe, blev visst offtopic, inte meningen.

Väntar på Dragon Age: Origins. Spelet skickat så hämtar ut det imorgon (release) :). Ska bli grymt sköj!

Krävs inget särskilt, bara SATA II. Och det har i princip alla nyare moderkort.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Ooh 2 1TB hade man inte tackat nej till. Min "windowshårddisk" håller på att paja är jag ganska säker på... Får nog bli en SSD. Fungerar det ihop med ett Gigabyte DS4? Eller vad är det för särskilt som krävs för ssd om ens något? hehe, blev visst offtopic, inte meningen.

Väntar på Dragon Age: Origins. Spelet skickat så hämtar ut det imorgon (release) :). Ska bli grymt sköj!

2Tb kostar ju nästan inget, 1500kr inkl frakt ger jag... Galet billigt enligt mig.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Väntar på ett par Klipsch S2M hörlurar till min iphone, förhoppningsvis är Dustin snabba så de skickar dem imorn så kommer de på fredag.

Väntar för övrigt även fortfarande på mina högtalare som nån på posten snott, förhoppningsvis får jag veta imorn ifall de skickar nya eller hur det löses.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Väntar på en Lenovo Thinkpad x61s, kommer väl förhoppningsvis trilla in imorgon alternativt på fredag, befinner sig i Stockholm för tillfället. Dock ingen ny maskin, men duger gott åt en student ^^.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Väntar på en Moleskine Notebook Plain Large med hårt omslag, ifrån danmark (den modellen är helt slutsålt här i Göteborg), ska vi se om de är så underbara som vissa hävdar
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0007/3442/products/Plain_Mol...

Väntar även på ett paket ifrån Dustin innehållandes en styck en meters HDMI kabel, 100 buntband och tio stycken "buntband" i kardborre.

Var köpte du och vad fick du ge?

Permalänk

Mitt datorspel som skickades igår har inte kommit ännu. Nu såg jag i mailet att kolli-ID-rutan är tom. Så nu fick jag massa hemska tankar om hur paketet inte kommer idag!
Varför står inte kolli-id't med tror ni? Kan det vara så enkelt att spelet är litet nog för att dimpa ner i brevinkastet och därför inte behöver ett ID?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Kan det vara så enkelt att spelet är litet nog för att dimpa ner i brevinkastet och därför inte behöver ett ID?

Så kan det absolut vara Du får helt enkelt kolla posten där hemma.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Väntar på min intel SSD som jag beställde förra veckan. Allt annat (monteringssak och kablar) var packat dagen efter, SSD'n har de inte fått in än. Extra irriterande när man inte har en aning om när det kommer.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S