Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Så kan det absolut vara Du får helt enkelt kolla posten där hemma.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! (Som Darth Vader skulle sagt).

Är hos morsan nu. Ganska säker på att jag skrev in farsan adress vilket betyder att spelhelvetet hamnar helt fel ju! Fan. Får ta bussen sen XD.

Permalänk
Medlem

Väntar på en ny hdd 1.5TB, beställde den igår kväll. Hoppas den kommer imorgon

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! (Som Darth Vader skulle sagt).

Är hos morsan nu. Ganska säker på att jag skrev in farsan adress vilket betyder att spelhelvetet hamnar helt fel ju! Fan. Får ta bussen sen XD.

Ja usch, vilket öde...

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Ja usch, vilket öde...

Fruktansvärt ska jag säga dig! När jag kom på att jag skrivit in fars adress kände jag hur kalla kårar spred sig jäms med ryggen! Nu sitter jag dock här med spelet i min hand och tiden fram till måndag att spenderas framför skärmen. Då börjar jobbet igen =/.

Permalänk
Medlem

Väntar på ett Asus HD5850 från Misco.se, anar att det kan bli en lång väntan.

Permalänk

Väntar på följande godingar:

d:fi d:struct Pliable Molding Creme 150g
d:fi d:struct volume shampoo 250ml

Beräknas ta 5-7 dagar!!!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

d:fi is the shit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Var köpte du och vad fick du ge?

Köpte ifrån Moleskine själva, de har en webb-butik baserad i Danmark som säljer norden samt lite andra länder. http://www.moleskine.dk/

211 kr inklusive frakt blev det. Troligen blir styck-priset billigare ifall man beställer flera (168 kr kostar en) men eftersom jag endast tänkt att testa om det för mig är värt de pengarna blev det bara en. De verkar hyffsat kvicka på att skeppa varan också, fick orderbekräftelse 3/11 och den 4/11 (mindre än 24 timmar senare, ~11:00) fick jag ett mail som sa att ordern skickats. Hoppas på att få den imorgon.

Tänkte du testa själv eller har du "erfarenhet" av deras produkter sedan tidigare?

Jag tyckte att pappret kändes mycket slätare och "mjukare" när jag var och tummade på de modeller som finns att få tag på just nu här i gbg (rutat och linjerat) än vanliga och Ordning&Redas block.

Visa signatur

Permalänk

"Bumbar" lite sött då jag har ett nytt paket på väg till mig, förväntas anlända i början av december.. En styck Apple Remote i aluminium (till min AppleTV) ifrån Dustinhome, 162,28 inkl. frakt. Tycker jag är helt ok för att byta upp mig från plast fjärren till en i aluminium

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Väntar på min nya dunjacka från Stadium.

Beräknas komma i mitten av nästa vecka.

Permalänk
Medlem

Jag väntar inte längre jag njuuter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Köpte ifrån Moleskine själva, de har en webb-butik baserad i Danmark som säljer norden samt lite andra länder. http://www.moleskine.dk/

211 kr inklusive frakt blev det. Troligen blir styck-priset billigare ifall man beställer flera (168 kr kostar en) men eftersom jag endast tänkt att testa om det för mig är värt de pengarna blev det bara en. De verkar hyffsat kvicka på att skeppa varan också, fick orderbekräftelse 3/11 och den 4/11 (mindre än 24 timmar senare, ~11:00) fick jag ett mail som sa att ordern skickats. Hoppas på att få den imorgon.

Tänkte du testa själv eller har du "erfarenhet" av deras produkter sedan tidigare?

Jag tyckte att pappret kändes mycket slätare och "mjukare" när jag var och tummade på de modeller som finns att få tag på just nu här i gbg (rutat och linjerat) än vanliga och Ordning&Redas block.

Jag har ingen erfarenhet av dom men länge varit sugen på ha någonstans att skriva upp tankar och idéer och det är roligare att skriva i något ordentligt med så mycket historia. Tackar för tipset, blir en beställning när jag kollat igenom sortimentet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lleberg
Sådärja!
Nu väntar jag även på en liten bluetoothdongle till nya datorn..
Från dealextreme.com nätets bästa skitbutik! Låga priset inkl frakt
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866

Planen är at använda min Nokia 5800 som fjärkontroll vid filmtittande via smarttouch!

Utöver det ett par ätpinnar av stål och skyddsplast till mobilskärmen ^^

Tror det slutade på 6 usd totalt!
och ja, man får faktiskt grejerna

Edit: Kanske bäst att utfärda en varning för sidan, beroendeframkallande!

Din jävel! Nu har jag köpt saker för 300 spänn, saker som jag inte hade en aning om att jag ville ha innan jag hittade den här sidan;)

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Väntar på min EEE PC 1005HA, 20.10 ikväll sorterades den i stockholm, alltså har jag den inte förrän tidigast onsdag

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk
Medlem

Väntar på lite kläder från asos.com

Gjorde ett kap i lite sämre tider, drygt 900kr!

Permalänk
Medlem

Sitter och uppdaterar godssökningen på min Samsung plasma.. kl 4 var den 15 mil härifrån så har man tur får man den idaaaag.

Ska bli sweet att gå från 32" tjockis till 50" plattis fullhd

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Har inte direkt känt behovet på sistone, men sen råkade jag se en viss trailer igen, så nu är Call of Duty: Modern Warfare 2 på väg till mig, transporteras just nu från Stockholm enligt godssökningen, så den lär komma till Ånge ikväll. Där får den väl ligga nån dag som vanligt, så på fredag kväll efter jobbet bliré gaming! Dustin hade ett schysst pris dessutom, bara 499:-!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

Call of Duty: Modern Warfare 2, Beställde det för 418 kr inklusive frakt.
Kommer vakta brevlådan imorgon vid 13:00!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Väntar på en ny bas, kommer idag om jag har lite tur.

Permalänk
Medlem

Väntar på htc hero och hatar att det är helg nu

Permalänk

Väntar på att Left 4 Dead (ettan)ska komma från GAME.

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

Jag väntar på "Class of 1999" på DVD sedan snart två månader. Jag misstänker att paketet kommit bort sig i posten.
Får väl helt enkelt beställa den igen.

Permalänk

Fick 3k tillgodo på netonnet efter att ett par högtalare gått sönder.
Så galen win eftersom jag köpt riktiga högtalare innan de gamla gick sönder.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Har fått kolli för mitt 8-portars (med möjlighet för 122 diskar ) SAS/SATA kontrollerkort nu, så borde nog få det i morgon eller på fredag xD

Beställde därför även 4 st 2 GB DDR2 800 MHz ECC ram-stickor, heatspreaders till ram-stickorna, en Nexus 120 mm real silent fläkt och lite kylpasta (till troligt/möjligt mobo+cpu byte). Från dustin så jag borde nog få det tills på fredag.

Kommer bli en rolig helg känner jag på mig

Har även fått besked att min nya Apple Remote (i alu, se några inlägg upp på denna sida) borde komma kring 2 dec.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett stycke kikarsikte på ingång. Förhoppningsvis under veckan men antagligen nästa vecka.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Väntar på 30 kg Catalyst-switchar, en råsaftcentrifug samt en Imac G5 17"

Permalänk
Medlem

Satans Megastore ... lovade 2-4 arbetsdagar som leveranstid.
Beställde min nya bärbara därifrån i söndags. Imorgon, fredag, ska jag till Malmö & behövde datorn då.
Ringt kundtjänst & den kommer på tisdag tidigast .. då har jag ju redan hunnit hem igen. Epic Fail.

Skit också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av getskägg
Satans Megastore ... lovade 2-4 arbetsdagar som leveranstid.
Beställde min nya bärbara därifrån i söndags. Imorgon, fredag, ska jag till Malmö & behövde datorn då.
Ringt kundtjänst & den kommer på tisdag tidigast .. då har jag ju redan hunnit hem igen. Epic Fail.

Skit också.

Jag beställde en vara från megastore den 8 oktober och leveranstiden skulle vara 5-8 dagar för dom hade den inte i lager. Jag fick varan den 24 oktober, alltså efter 16 dagar.
Lita aldrig på megastores leveranstider

Permalänk
Medlem

Synckablar, Nikon SB-26, Nikon DW-20.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Lita aldrig på megastores leveranstider

Det hade jag inte tänkt att göra fortsättningsvis .. nej. Glest med beställningar lär det bli med ..

Mvh