Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vart kan man köpa stalker clear sky för nerladdning?

Permalänk
Medlem

Vart kan man köpa stalker clear sky för nerladdning?

Tja! Undrar vart man kan betala för att få ladda hem clear sky billigt. Steam säljer ju det för 300kr vilket känns dyrt för ett så gammalt spel.. Något annat sätt att få tag på det lagligt utan att behöva dra till en affär?

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Medlem

Hittade denna!

Vågar man lita på den sidan tro?

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk

Du kan väl beställa det online och få det hemskickat? Varför måste det vara just download?

Permalänk
Medlem

För jag vill spela så snart som möjligt;) Beställer jag det får jag det på tisdag som tidigast..

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Medlem

Tänk såhär: Steam uppdaterar ditt spel (i detta fall Clear Sky) automatiskt om du så vill och du behöver då inte krångla med några patchar som du måste först ladda hem o sen installera manuellt. Det är nog dels därför spelen är så dyra på Steam. Jag vet inte, men det är bara en vild gissning från min sida.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Mjo det är ju sant. Samtidigt är det ju även smidigt att ha alla spel i en meny. Bara välja spelet och starta det. Men det är ju inte direkt värt 3 gånger priset

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Medlem

Håller med dig där. Det var dels därför jag skrev till European Commission o klagade på Valve's priser xD

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

haha:P nu har jag köpt spelet på deep-silver shop iaf. Håller på att ladda ned. 1400kb/s med 8mbit bredand är helt ok !=) nästan värt att betala för sig och ladda ned skiten 20 gånger snabbare:P. Dock hade det vart roligt att ha orginal-fodralet osv till menmen

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devrer
haha:P nu har jag köpt spelet på deep-silver shop iaf. Håller på att ladda ned. 1400kb/s med 8mbit bredand är helt ok !=) nästan värt att betala för sig och ladda ned skiten 20 gånger snabbare:P. Dock hade det vart roligt att ha orginal-fodralet osv till menmen

1400kb/s är mer än vad 8mbit/s är så nog är det ok alltid.

Permalänk
Medlem

kunde betällt det från webhallen så skulle du fått det i brevlådan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devrer
Hittade denna!
http://deepsilveruk.nexway.com/fiche.html?REF=661115&typnews=...
Vågar man lita på den sidan tro?

Eftersom det är utgivarnas sida, ja.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM