Permalänk
Medlem

MaxFps.se!

Hej,

Jag tänkte bara nämna en del saker som jag har vart med om under den senaste veckan,

Jag beställde ett Headset: Mionix Keid - 20 från MaxFps.se

Det var snabb leverans fick det daagen efter, jag har nu under dagen chattat lite med deras support på msn och förklarat ett problem med att det låter högre i min vänstra lur än i den högra,

Jag fick svaret

Felanmälan godkänd. Eftersom det är inom de första 30 dagarna sedan du köpte produkten skickar vi en ny produkt till dig direkt för att det ska gå så snabbt som möjligt. Det är en extra service vi ger våra kunder. Jag har därför lagt upp ett utskick av en ny produkt till dig. När den skrivs ut för packning kommer du att få ett mail från Posten, då vet du att produkten är på gång och bör komma till dig inom 1-2 dagar.

När du fått försändelsen packar du ner den defekta produkten och alla tillbehör ordentligt så att inga skador uppstår under transporten. Sedan klistrar du på returlappen som skickas med i den nya försändelsen och lämnar in returen på Posten inom 10 dagar från mottagande.

Jag vill bara lägga in ett extra plus för MaxFps.se här!

om någon funderar på att handla där, Tveka inte!

* Bra priser,
* Bra utbud,
* Grym support, snabb respons och dessutom så har dom support over MSN
* ett bra tillvägagångsätt för retur om produkten är defekt!

Permalänk
Medlem

fan va nice gjort av dom, mycket cred till dom, får kolla upp dom nästa gång man handlar.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

ja jag hade lite problem med min bank en gång när jag köpte lite fläktar där och jag sa till supporten via mail att jag inte kunde betala i tid.. Trodde dom skulle bli tjuriga men det var bara att förklara problemet så löste det sig.. Jätte trevliga killar att ha att göra med !

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Medlem

har fått för mig att dom brukar vara rätt dyra

Permalänk
Medlem

Verkar som kanonservice. Schysst mottagande.

@ ovanstående post. Även om de skulle vara något dyrare är service ibland något värt att lägga lite extra på.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddit
har fått för mig att dom brukar vara rätt dyra

Dom hade helt okej pris på Headsettet jag köpte..

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=469978

dom är bland dem lägsta!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgart
Verkar som kanonservice. Schysst mottagande.

@ ovanstående post. Även om de skulle vara något dyrare är service ibland något värt att lägga lite extra på.

Håller helt med, jag blev så jävla sur på komplett förut när skärmen jag köpte gick sönder....

så jäkla usel support så de e sjukt!

Permalänk
Medlem

Jag köpte mitt Saitek Cyborg 5.1-headset där, vilket de sålde billigast av alla på prisjakt. Sedan, när jag började uppleva sprakande och grejer i hörlurarna så felanmälde jag det och fick ett par nya
(Problemet kvarstod iofs, så jag antog att det brast nån annan stans än på hårdvarunivå)

Jag kan inte annat än rekommendera dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickBomb
Jag köpte mitt Saitek Cyborg 5.1-headset där, vilket de sålde billigast av alla på prisjakt. Sedan, när jag började uppleva sprakande och grejer i hörlurarna så felanmälde jag det och fick ett par nya
(Problemet kvarstod iofs, så jag antog att det brast nån annan stans än på hårdvarunivå)

Jag kan inte annat än rekommendera dem.

Hur gick det för dig med ditt support ärende? jag tycker att bemötandet från dem var underbart!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jensih
Hur gick det för dig med ditt support ärende? jag tycker att bemötandet från dem var underbart!

Det gick felfritt, fick ersättnings-headsetet efter nån dag.

Permalänk
Hedersmedlem

Riktigt föredömligt gjort måste jag säga, synd bara att de nästan alltid är dyrare än sina konkurrenter. Men jag ska kika lite extra där nästa gång jag ska köpa nåt!

Permalänk
Medlem

Har handlat länge ifrån Maxfps.se, och de har alltid haft bra leveranstider och support. Priserna där på det mesta tycker jag är standard. Du kan säkert hitta något för 50kr billigare på nån annan sida men tycker de 50kronorna är de värda för snabb leverans och garantin att om något krånglar vet man att de fixar det. Sen att de har användarbetyg på väldigt många artiklar från deras sortiment är också ett stort plus tycker jag.
Det ända minuset är väl att de inte säljer hårdvara som grafikkort, processor och modekort t.ex.

Tveka inte att handla från maxfps, enligt mig en av de bästa gaming butikerna på nätet.

Permalänk
Medlem

Trogen maxfps.se sen 2005

Saknar dock möjligheten de hade förr när man kunde skicka par 20 lappar i ett kuvert å få "fri frakt"

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club