Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem

ja spela roll? det är ju gjort för att dom som fuskar och kör flera konton som vinner ändå..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Ni som undrar varför dom tar slut helt sjukt fort kan ju bli lite sura nu från flashback töntarnas tråd:

Nu har jag gjort klart botten som uppdaterar och klickar när symbolen kommer upp.

Slänger upp den under kvällen!

med sånt skit förstår inte varför dustinhome inte gör nåt mot alla fuskare.. det är ju så jävla lågt fuska på julafton för att få nåt gratis.

Idioter finns det tyvärr gott om. Känns rätt hopplöst att försöka få nåt när folk som redan har fem, sex paket sitter och roffar åt sig.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johannes 94
Var finns den?

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

en del av julklapparna var ju riktigt dyra;) God Jul!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snozan
Medans vi över 32 går å tar en glögg med släkt å vänner

Eller vi som har jobb.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Hedersmedlem

Dags att inta lite foder och sömn för det har varit en lång natt och dag men folk här på SweClockers har skött sig exemplariskt så hatten av till er alla.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Dags att inta lite foder och sömn för det har varit en lång natt och dag men folk här på SweClockers har skött sig exemplariskt så hatten av till er alla.

Sant!

Om det ändå vore likadant hos flashback..

Permalänk

Är jag ensam om att inte ha fått och klickar bort julfirandet ? ush bara denna timma sedan inget mer !

Permalänk
Medlem

Nu var det längesen sist.....

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk
Medlem

Börjar det inte bli lite segt? =/

Permalänk

Jag tippar på 20 i

Permalänk

nu börjar sidan sega...

Permalänk

Fan, den var där nu

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Den försvann igen när jag klickade..

Edit: Jaja, skönt att det är klart för den här timmen nu, så kan man slappna av när man äter julmaten! ^^

Permalänk
Medlem

haha, där va den ^^ ingen reaktion när ja klickade dock

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Skit, såg blomman men råka refresha bort den:P

Permalänk
Medlem

SERIÖST !!!! JAG HAR HÅLLT PÅ SEN 8 I MORSE!!!! INTE EN ÄNDA JULKLAPP

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk
Medlem

klickade två gånger på den men inget hände. Tredje gången försvann den

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk

nu kom den fram. hände dock inget när jag klicka

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Idioter finns det tyvärr gott om. Känns rätt hopplöst att försöka få nåt när folk som redan har fem, sex paket sitter och roffar åt sig.

Man får hoppas på att någon tar tillfället i akt av folk girighet å har skapat denna "bot" som beställer det dyraste som finns på dustin så att de får hem en riktigt dyr faktura eller kapar ev. konto.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Jag lyckades knipa åt mig en nu.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Refrechade bort den 2ggr (Y)

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem

hur kan jag inte få den på alla dessa gånger som jag har tryckt på blomman?

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk
Medlem

som sagt hållt på sen 8 i morse

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk
Medlem

kan tänka mig att deras servrar får lite o stå i när dom ska hantera tusentals klick under samma hundradel typ

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Klickade på sigillet men skickades bara tillbaka till samma sida igen utan paket, surt.

Visa signatur

i7 920 4,0 Ghz / Corsair 6gb DDR3 1600 MHz / Asus P6T Deluxe V2 / Noctua NH-U12P / 2X GTX 285 SLI / Asus Xonar Essence STX / Intel X25-M G2 160

Permalänk

Jag fick ingen :/

Permalänk
Medlem

Har suttit i 6 timmar nu... äntligen fick jag en. God jul allihopa och hoppas alla som inte har fått sin får en ^.^. Lycka till, och till alla som gör flera konton och tar fler presenter, fy på er :p.

Permalänk
Medlem

En fråga... Ni som fick iår, fick ni även förra året?

Blir arg nu, suttit i 5h, utan ett skit

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Fick tag i en nu, försökt sedan i kl 10. Lycka till alla ni andra!

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2

Permalänk

har inte fått en enda!! inte suttit här såmycket, men varje gång laggar det till när det blir tryck så kan nog glömma det:P

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,