Hade 2 moduler som slutade fungera. Mejlade då OCZ, via deras sida om reklamationer och fick svar inom 24 timmar, då det skiljer i tid. Blev ombedd att skicka minnena till Holland,som är närmaste ställe för oss i Sverige. Tog väl en 3-4 dgr innan dom kom dit. Dröjde ett tag, innan jag hörde nåt, men mina minnen 2x1 gb hade utgått,så dom erbjöd mej 2x2 gb istället. Men det visade sig att även dessa minnen under denna tid tagits ur produktion. Fick då ett 3e erbjudande, som jag tog istället, men dessa va det ganska lång vänte tid på. Jag skrev att nu har det tagit lite lång tid, så kanske ni kan se vad ni har att leverera omgående, föreslog DDR3 i stället,men man plockade då fram DDR 2 or, som jag va nöjd med,som sedan skickades samma dag. Dessa utgick från Taiwan, vidare via Kina-Kazakstan-Frankrike-Arlanda, sedan leverans direkt till dörren med budbil (detta tog 3dgr). Allt detta tog väl lite lång tid tycker jag,men detta berodde nog på att minnena utgått + att andra minnen va bristvara. Kontakten fungerade mycket bra, dom va mycket tillmötesgående/service minded, Det tog väl ca 1-1,5 månad från jag skickat,till jag hade dom nya, men som sagt Detta berodde till största delen på bristen av minnes moduler. Har nu 2x2 gb platinum series minnen, som kostar det dubbla,mot vad jag gav för dom gamla 2x1 gb, så trots all väntan är jag nöjd, med OCZ.//Mvh Vedma.