Varför vill vissa vara "inne" med deras klädstil?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Jag klär mig inte som "normen", vad det nu är iofs.
men baggy, kepsar osv.
Givetvis klär jag upp mig på intervjuer för jobb då jag vet, men de har fortfarande negativa effekter i olika sitautioner. Men inget som får mig att ändra mig, bara mina föräldrar som önskar att jag ska växa upp nån gång

Fast det vill väl alla föräldrar till sina söner Fast de kommer aldrig att ändras, utan bara kostnaden på leksakerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Jag klär mig inte som "normen", vad det nu är iofs.
men baggy, kepsar osv.
Givetvis klär jag upp mig på intervjuer för jobb då jag vet, men de har fortfarande negativa effekter i olika sitautioner. Men inget som får mig att ändra mig, bara mina föräldrar som önskar att jag ska växa upp nån gång

Haha känner igen mig lite där, jag har själv ganska långt hår och mor och far och cheefen vill att jag ska klippa mig(av det jag uppfattat^^). Men jag själv vill inte göra det än ialf : P.

Sen har jag lite olika tryck på t-shirts och tröjjor nån med en död fågel döskallar typ nån budda liknande figur mm ja lite blandat^^ ofta i svart, grått, rött ,mörkgrönt och brunt. Jag kommer köpa nya kläder nån gång då och då, men det kommer fortfarande vara i någon form av samma stil.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

ja inte vet jag,dom vågar väl inte sticka ut från mängden och leva det liv som dom egentligen "vill".rädd för att bli utskrattad eller utpekad om dom skulle få för sej att klä sej "anorlunda".
det är sorgligt,åker man ner till stan tex,det första man möts utav är en arme tjejer(unga) i skinn jacka,svarta tajta byxor och ett långt linne som går ner över rumpan plus gympa dojjor(ibland hög klackat),och vänder man blicken åt andra hållet så möts man av en lika stor arme...jag antar att detta är modet för tjejerna just nu...snyggt var det väl i början att titta på,men nu börjar det bli löjligt,överallt ser man detta mode,man blir trött på det....dom ända jag har märkt som kör sin egen stil(den sexiga stilen kan jag lugnt lägga till) är kvinnor.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer