Permalänk

In your face Apple

Visa signatur

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

Permalänk
Medlem

Vackert!

Permalänk

SNYGG!! var den

Visa signatur

•••• ¨˜”°ºIntel I7-6700k 4.0ghz - 16gb Ram - GTX 980ti 6gbº°”˜¨ ••••

Permalänk
Medlem

Ja precis http://wesellmac.co.uk/images/1600-MacPro8-22_interior.jpg .

Skrivet av Blackteeth:

In your face Apple

ONTOPIC: Snyggt bygge

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk

helvete va fräscht!

Visa signatur

Antec 300 | i5 2500k @ 5Ghz | Corsair H50 | ASUS P8P67 | GTX295 | 8gb DDR3 1333mhz 7-7-7-24 | Samsung Spinpoint 320gb + WD 320gb | Intel X-25M SSD 80GB | Windows 7 Pro 64bit

Permalänk
Medlem

Stilrenaste bygget jag har sett på länge! Mycket imponerande

Permalänk
Avstängd

starkt jobbat

Permalänk
Medlem

önskar man kunde köpa datorerna så helt otroligt moddade:) grymt jobb!

Visa signatur

Intel i7 5820K 4.5GHz, Noctua D-15, Corsair 16GB 3000MHz, X99-Deluxe, Asus GTX 1070 Strix, Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

FY FAAAAN va nice! Älskar bilderna, tog en av dom som bakgrundsbild! xD

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk

Har följt dina byggen ett tag, redan innan de hamnade här i galleriet (framför allt Simplicity på xtremesystems) och det är ingen underdrift när jag säger att du och TJHarlow varit de största inspirationskällorna till mina egna byggen och planerade sådana. Grymt snyggt, vill gärna se fler byggen från din sida!

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Skrivet av Quakey:

FY FAAAAN va nice! Älskar bilderna, tog en av dom som bakgrundsbild! xD

Hade jag också gjort om det inte vore för SweC's upplösning, den här är så grymt läcker:

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2010/07/27/67.jpg?t=...

Dock inte i 640 x 426 som wallpaper på 20"-skärm

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

Så jäkla inspirerande! La en 5.a dirr.

Plus i kanten för fotoskillsen

Visa signatur

Intel i9 10850k | NZXT Kraken x72 | Asus z490-A Prime | Asus Rog Strix GTX 1080ti 11gb OC | Samsung 970 Evo 1Tb m.2| Corsair HX750i | Corsair Vengeance 32gb @ 3600Mhz | Lian Li PC-011 Dynamic |

Permalänk
Medlem

Nice! 10p Bokehlicious!

Visa signatur

Foto: Canon 1Dmk4, 5Dmk2, Canon 24-70 2.8L, TS-E 24mm 3.5L II, TS-E 45 2.8, 300mm 2.8L IS, 85mm 1.2L II, Sigma 105mm 2.8 Macro, Samyang 14mm 2.8 | Leica M8 + Voigtlander 35mm 1.2 ASPH II, 12mm 5.6 ASPH II

Permalänk
Medlem

Finns de chassit att köpa i sverige?? Sjuukt nice galleri, ett bland dom bästa tycker jag iaf, gillar lite med udda chassi... te x Corsair 800D har blivit ganska uttjatat! Som dom andra säger, en solklar 5:a!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av ZedNet:

vacket, lite cheesy kanske. Självgodheten var lite hög också

Ibland slinter det iväg.

Skrivet av mataten:

Vackra bilder på vackert bygge, imponerande och inspirerande för oss andra dödliga. Garanti-lappen kan du nog kasta i runda arkivet.

Jo tyvärr så är det inte mycket garanti kvar, man får hoppas att livslängden är bra ändå.

Skrivet av Quakey:

FY FAAAAN va nice! Älskar bilderna, tog en av dom som bakgrundsbild! xD

Berätta gärna vilken du tog, så kan jag fixa en riktig bakgrundsbild av den.

Skrivet av Sovereign:

Hade jag också gjort om det inte vore för SweC's upplösning, den här är så grymt läcker:

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2010/07/27/67.jpg?t=...

Dock inte i 640 x 426 som wallpaper på 20"-skärm

Ska se vad jag kan göra åt detta, kan komma i natt med lite tur.

Skrivet av onYYx:

Finns de chassit att köpa i sverige?? Sjuukt nice galleri, ett bland dom bästa tycker jag iaf, gillar lite med udda chassi... te x Corsair 800D har blivit ganska uttjatat! Som dom andra säger, en solklar 5:a!

Jag köpte mitt i Tyskland, kolla med Caseking.de, seriösa grabbar med relativt billig frakt, runt 13 Euro.

Permalänk
Medlem

Fy fan vad snyggt arbete, trevligt med proffs, även om man blir lite avundsjuk !

tack för visningen ! Thomas.

Visa signatur

Thomas.

Permalänk
Medlem

Det där är så vackert gjort att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vill se fler bilder, på varenda liten detalj!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

underbart!

Visa signatur

Fractal Design Arc, Corsair hx750W, Crosshair IV Formula
Amd Phenom II 1055t@3,5ghz, Corsair H50 kylare, Corsair Dominator GT 2x2gb 1600mhz
XFX Amd Radeon 6970 OC 2gb gddr5, WD Caviar Black 1TB sata 3.0
3x BenQ 24" LED Eyefinity ( G2420HDBL )
Windows 7 x64 Ultimate

Permalänk
Medlem

Heh här tänkte man kolla in en person foto album man aldrig sett och tänkte det är väl nått schysst bygge...
Men schysst bygge var ju en total underdrift.

Helt underbart bygge hittills, en fröjd för ögat.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laine:

Ibland slinter det iväg.

Jo tyvärr så är det inte mycket garanti kvar, man får hoppas att livslängden är bra ändå.

Berätta gärna vilken du tog, så kan jag fixa en riktig bakgrundsbild av den.

Ska se vad jag kan göra åt detta, kan komma i natt med lite tur.

Jag köpte mitt i Tyskland, kolla med Caseking.de, seriösa grabbar med relativt billig frakt, runt 13 Euro.

Inte så farligt dyrt som jag trodde att det skulle vara, tack för hjälpen!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Fint bygge, vackra bilder.

Skulle dock uppskatta om du också la upp några rent dokumenterande bilder med mer detaljer - HDR kanske?

Visa signatur

Z87-PRO|4770K/NH-D14|24GB DDR3|EVGA780ti|120GB Samsung840|W7x64
P6X58D-P|I7-950/NH-U12P|24GB DDR3|HD5870|128GB Samsung830|W10x64
Clevo W110ER|i7-3632QM|16GB DDR3|GT650M|250GB Samsung840Pro|W7HPx64
M4A79XTD EVO|Phenom X4 965/Thermalright HR-01 Plus|12GB DDR3|HD5450|60GB Vertex2|W7Pro x64

Permalänk
Proffsmobbare

Åter igen, tack för alla underbara ord!

Skrivet av boris_vodka:

Det där är så vackert gjort att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vill se fler bilder, på varenda liten detalj!

Yes jag ska se vad jag kan göra, har två alternativ, antingen får jag sätta ihop flera småbilder till en stor och posta, med enbart detaljer eller så får jag utelämna det till "färdig-galleriet" om hundra år.

Är trots allt på bild 85 efter en rensning nu, börjar bli tight.

Skrivet av bgix:

Fint bygge, vackra bilder.

Skulle dock uppskatta om du också la upp några rent dokumenterande bilder med mer detaljer - HDR kanske?

Har nu gjort detta, tack för förfrågan!

Permalänk
Medlem

Vill se den spännande fortsättningen

Permalänk
Medlem

Som valigt laine... tok-snyggt! Men en fråga bara, är det meningen att pumpen ska sitta så snett? Bara en liten, liten grejj men ändå... allt annat är ju TOP NOTCH!

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av flipstah:

Som valigt laine... tok-snyggt! Men en fråga bara, är det meningen att pumpen ska sitta så snett? Bara en liten, liten grejj men ändå... allt annat är ju TOP NOTCH!

Slangen mellan pumpen och reservoaren var 5mm för kort, jag har nu bytt ut denna och sänkt pumpen ett steg så nu ska allt sitta rakt.
Eller iallafall rakare, tror att det är lite jobb kvar där.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt. Riktigt bra med sidopanelen också.
Grattis!

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Cool sidopanel... ruggigt snyggt^^ Lite smått inspirerad av 800d? Dock var detta mycket, mycket snyggare!

Permalänk
Medlem

Sidopanelen ser ut som en spegelvänd och roterad Obisidan 800D-sidopanel.

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av hirsch:

Sidopanelen ser ut som en spegelvänd och roterad Obisidan 800D-sidopanel.

Corsair 800D har den absolut snyggaste sidopanelen som finns, original. Så det är klart som fan att jag vill implementera designen i mitt eget bygge, fast med lite personlig touch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laine:

Corsair 800D har den absolut snyggaste sidopanelen som finns, original. Så det är klart som fan att jag vill implementera designen i mitt eget bygge, fast med lite personlig touch.

Hey! Inte menat som något negativt, det ser väldigt bra ut!