Iphone 4 eller HTC Desire HD?

Permalänk
Medlem

Om man ser till hårdvara är DHD mycket bättre än i4, och därför är det ganska självklart att man i dagens läge köper en DHD. Att köpa en i4 gör man bara om man är apple-fantast eller för att alla andra har den, alltså en trend-grej. Och det är ju ändå ganska idiotiskt.

googla iphone 4 vs desire hd och läs lite. läs också här.

Visa signatur

sweclocker since '04

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

En SLCD tex. är precis lika skarp som retina.

Så vitt jag vet finns det inga andra smartphones som har samma pixeltäthet som iphones skärm, oavsätt typ.

Skrivet av EazeR:

Om man ser till hårdvara är DHD mycket bättre än i4, och därför är det ganska självklart att man i dagens läge köper en DHD. Att köpa en i4 gör man bara om man är apple-fantast eller för att alla andra har den, alltså en trend-grej. Och det är ju ändå ganska idiotiskt.

Och om man tror att det är enda anledningen till att folk köper iPhone så är man extremt trångsynt och okunnig...finns mycket mer som spelar in än siffror på ett papper.

Permalänk
Inaktiv

Tror själv att väldigt många köper i4 för att "alla" andra gör de utan att äns jämföra med andra mobiler de var bland annat därför jag startade denna tråden

Permalänk
Medlem

På mitt jobb köper alla HTC Desire för att en började med det och nu har i stortsett alla en, sen har dom dem för att spela med. Vi vet ju hur stort utbud det är på market när det gäller spel på android. Kunde dom lika gärna köpt en iPhone 4. Tror det är lika många köper Desire för att andra har det och som det är för iPhone 4. Sen köper dom ju heller inget, alla bara tar det på pirat väg. Har både en apple telefon och android, för mina behov så funkar appeln mer än väl.

Visa signatur

HTPC Hemmabio Vinyl
CPU Intel 9900k@4.9GHz - Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm MB Gigabyte Z390 Aorus Master RAM Corsair Vengance LPX 16GB 3200Mhz GFX ASUS GTX 1080 Ti FE 11GB PSU Seasonic PRIME Ultra 1000W Gold SSD Corsair Force MP500 240GB Chassi NZXT H440
Gaming/Workstation
CPU Intel i9-7900X @4500 NZXT Kraken X62 MB Asus Prime X299-A GFX AMD Radeon VII RAM Corsair Vengeance RGB 4x8GB 3000MHz PSU EVGA SuperNOVA 750 G1 SSD Samsung 960 EVO M.2 SSD 500GB Chassi Phanteks Enthoo EVOLV ATX

Permalänk
Medlem

gillar android mer än äpplet, haft en 3g innan som jag jailbreakade men trots det var jag aldrig riktigt nöjd men nu har jag hittat MIN mobil och det blev en android telefon av typen samsung galaxy s och jag är mer än nöjd. beror på vad man behöver och gillar. sen att alla android telefoner har bättre hårdvara spelar mindre roll när alla spel och dylikt ofta är bättre optimerade till iphone.

min gamla 3g är inte långt efter min galaxy s på vissa saker och galaxyn måste hårdvaru mässigt vara minst 10 ggr snabbare. sen är skillnaderna inte så stora, är ju inte som att sätta en gammal celeron 350mhz med voodoo1 kort mot en core i7 @ 5ghz, quad SLI gtx 480.

mitt råd är att testa båda och klämma och känna på dom och ta den som passar bäst för dig.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Beställde en HTC Desire HD tidigare idag och tror att det för mig är det rätta valet, dock beror det på dig som person. Om du bara vill att allt ska fungera och du orkar inte hålla på och pilla så mycket och ladda ner och köra apps/spel smidigt så är nog iPhone 4 en bättre lur för dig. Men om du är mer intresserad och gillar att hålla på och pilla och är allmänt mer teknik intresserad och vill ha tillgång till allt i mobilen och ändra mer som du vill så skulle jag köra på DHD, men som sagt är det upp till dig som person. Man kan inte riktigt säga att en är bättre än den andra, visst på pappret, men det är inte allt! Det är ju hur du ska använda den och vad som är smidigast för dig som är viktigast, inte vad andra tycker eller vad som står på pappret.

Visa signatur

| I7 950 @ 4.0GHz w/ Corsair H50 PnP Scythe 120 GT 1850 |
| Gigabyte GeForce GTX 470 SOC | Fractal Design R3 |
| Acer GD245HQ 120Hz |
--------------------------------------------------------------------------
| Burson HA-160D > Audeze LCD-2 Rev. 1 |

Permalänk
Skrivet av S_Z:

Så vitt jag vet finns det inga andra smartphones som har samma pixeltäthet som iphones skärm, oavsätt typ.

Och om man tror att det är enda anledningen till att folk köper iPhone så är man extremt trångsynt och okunnig...finns mycket mer som spelar in än siffror på ett papper.

Jo ip4 har högst DPI, men vad jag menade var att en vanlig S-LCD/LCD är lika skarp som ip4's panel. S-AMOLED har ju pentile matrix, vilket gör att det inte blir lika skarpt.

Permalänk
Medlem

enda orsaken till att jag ska/skulle skaffa en iphone 4/3gs är för att man kan köra Skate It och Tony hawk på den

Vore fantastiskt om det fanns till android, om det gör det så kan väl någon vara en vänlig själ och säga det

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon155705:

Har beställt en HTC Desire HD

Bra val

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Rätt val!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RobinCC:

Rätt val!

Det känns så

Permalänk
Medlem
Skrivet av gameresource:

Kan hålla med dig där, sen så får du även extremt mycket längre batteritid med AMOLED skärmar
"Retina displayen" som de kallar den är en helt vanlig LG tillverkad LCD-TFT Ips panel. Inget nytt.
Iphone 4: 960x640px, 326 ppi, 800:1 kontrast.
SGS: 800x480, 260ppi, 100.000:1 kontrast.

Synd bara att inte DHD inte fick sig en AMOLED skärm =/

Detta tycker jag också är väldigt synd. Men jag anser som ett tidigare inlägg tyckte. Iphone är som märkeskläder. Dom köper den bara för att det är en Iphone även om det finns en bättre och billigare tillverkare.

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fnikanor:

Detta tycker jag också är väldigt synd. Men jag anser som ett tidigare inlägg tyckte. Iphone är som märkeskläder. Dom köper den bara för att det är en Iphone även om det finns en bättre och billigare tillverkare.

Det beror på vem "dom" är, känner ett stort antal folk som inte är allt för teknik intresserade som köper Iphone för den verkar bra, då de ser att många har den.

De utgår ifrån att efterfrågan är stor och tror därför att mobilen måste vara otroligt bra. Jag själv avvaktar hellre och ser vad som finns att välja mellan. Jag sitter för nuvarande inför samma val som tråd skaparen..

Själv undrar jag hur mycket sämre är DHDs skärm, jag vet att den är inte super grym. Men skulle det vara idiotiskt att ha den för att kolla videos jämfört med telefoner som Iphone 4 och Galaxy?

Permalänk
Medlem

Kolla ifall du känner någon som har iPhone 4 / Desire och TESTA. Bästa sättet att bestämma sig.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av REALIN:

Kolla ifall du känner någon som har iPhone 4 / Desire och TESTA. Bästa sättet att bestämma sig.

Har lånat en HTC Magic i några dagar nu så jag vet helt säkert att jag vill ha HTC Desire HD,

Permalänk
Medlem

Satt på en 3GS förr och bytte nu till en Desire. Gillar Android och är väldigt nöjd. Dock så stör jag mig på att flytet i menyer, skrollningar osv släpar efter och hackar. Inte ens i närheten av min gamla 3GS lur. Har modellen med SLCD skärm och gillar den mycket bättre än SAMOLEDen i SGS. Skärpan gör allt för min del.

Nu är det iPhone4 och Desire HD som jämförs iofs. Jag antar det klassiska oflytet för android fortfarande finns där. Sen är ju upplösningen densamma som i vanliga Desire så skärpan blir ju sämre. iPhone4-ans skärm är helt otrolig. En som verkligen sett en och jämfört kan inte säga något annat.

Sen en detalj som många glömmer är ju kameran. Desirens kamera är ju mer eller mindre ett skämt, vet ju naturligtvis inte hur den i HD kommer vara. Klart är iaf att iPhonens kamera är riktigt bra.

Med det sagt så personligen skulle jag nog välja Desire HD om jag skulle få välja idag, mycket beror dock på hur kameran är. Gillar Android mer än det lite småtråkiga, men smidiga iOS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kesse2:

Satt på en 3GS förr och bytte nu till en Desire. Gillar Android och är väldigt nöjd. Dock så stör jag mig på att flytet i menyer, skrollningar osv släpar efter och hackar. Inte ens i närheten av min gamla 3GS lur. Har modellen med SLCD skärm och gillar den mycket bättre än SAMOLEDen i SGS. Skärpan gör allt för min del.

Nu är det iPhone4 och Desire HD som jämförs iofs. Jag antar det klassiska oflytet för android fortfarande finns där. Sen är ju upplösningen densamma som i vanliga Desire så skärpan blir ju sämre. iPhone4-ans skärm är helt otrolig. En som verkligen sett en och jämfört kan inte säga något annat.

Sen en detalj som många glömmer är ju kameran. Desirens kamera är ju mer eller mindre ett skämt, vet ju naturligtvis inte hur den i HD kommer vara. Klart är iaf att iPhonens kamera är riktigt bra.

Med det sagt så personligen skulle jag nog välja Desire HD om jag skulle få välja idag, mycket beror dock på hur kameran är. Gillar Android mer än det lite småtråkiga, men smidiga iOS.

Fast, iphonen är ju optimerad för just att det grafiska användarskalet ska kännas laggfritt, sen vad som händer i bakgrunden är ointressant.

Iphone har ju samma "problem" som SGS, dvs överdrivna färger, vilket en SLCD inte har.

Ska väl tillägga att kameran i iphonen inte alls är bra, den fungerar. Jämför bilderna som tagits iphone4 vs Desire HD så är valet väldigt lätt.

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk

Nu har jag iofs. inte haft nån desire hd eller iphone4, men en "vanlig" desire, innan jag bytte den mot en 3Gs. Båda två är *riktigt* bra telefoner. Det som Desire vinner är - tycker jag - widgets, kameran och google-synkningen. 3Gs vinner när det gäller tangentbord, apps (geo-defense finns inte till android ) och att de apps som finns till båda plattformarna funkar faktiskt bättre på iPhone (SVT Play tex). En stor nackdel med iPhone är att det känns lite... gammalt. Väl fungerande, men lite trist. Desires skärm är bättre - OM man är inomhus. I solljus syns det snudd på ingenting. 3Gs-skärmen fungerar utomhus, men ser inte lika bra ut inomhus.

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Medlem

Tycker android är jättebra, men lik förbannat har jag bytt från det till iPhone 4. Dels beror det på att jag har Mac, och telen fungerar väldigt bra med OSX, men det beror också på att apparna till iPhone håller mycket högre kvalitet, och att IOS känns mer polerat och finessrikt. Jag saknar widgets, men det är det värt för att slippa alla buggar och barnsjukdomar med android.

Saker som jag gillar med iPhone:
+ Väldigt bra, smooth touch
+Skärmtangentbordet är mycket bättre än något jag testat med android
+ Apparna är MYCKET bättre
+ Det finns vettiga musikappar
+ Dubbla mickar med noise cancelling är grymt när man ska spela in konsertvideos
+ Videoinspelningen fungerar väldigt bra. Hela kamerafunktionen är grym.
+ Säkerheten. Androidappar vill ha alla möjliga konstiga permissions, utan att det motiveras varför. Kanske är jag paranoid, men jag vågar inte ge otestade appar tillgång till min telefon.
+ Designen, främst på OS men också på mobilen. En snygg pryl helt enkelt.
+ Skärmen är tokbra. har jämfört den sida vid sida med Galaxy S, och den skärmen har finare färger och svärta,men iPhones skärm ser ut att vara tryckt på mobilen. Superb att läsa på. Kan inte hylla den nog.

- Man kan inte använda telefonen som flashminne.
- Ingen filhanterare. WTF?
- Dödsgreppet, som kan kvitta eftersom jag kör med skal.

Om ett år kanske android och wp7 har hunnit ifatt och kanske till och med sprungit ifrån, men jag tycker fortfarande de har en bit kvar.

Permalänk
Skrivet av the_man550:

1076kr differens på halebop....

Dessutom håller en iPhone värdet mycket mycket bättre än en HTC. Det är som dag och och natt. Kolla på en ett år gammal iPhone och en ett år gammal HTC/valfri annan mobil.

Ekonomiskt sett är iPhone överlägsen. Dessutom subventioneras den hårt. Hos Tele2 kostar de exakt lika mycket med abonnemang. Lika dant hos flertalet operatörer.

Angående HTC vs iPhone 4. För att kunna ens använda iPhone 4 måste man jailbreaka den. Har man inte de avsikterna ska man köpa en HTC HD.

Snyggast? iPhone 4 är otrolig i design, ett smycke!

Visa signatur

No one wants to die but some just love war.

Permalänk
Medlem

Jag har märkt att iphones, ipod touch och ipads har väldigt svårt för att få repor, min poolare har en iphone som han hafft i 1 år den har 1 liten repa på skärmen medan min andra poolare har en ny HTC som han haft i 1 månad och den har några väldigt tydliga repor...

iphones är mer slittåliga på skärmen alltså, såg till och med när han drog penn spetsen mot sin skärm utan att han fick en repa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av John von KTH:

Dessutom håller en iPhone värdet mycket mycket bättre än en HTC. Det är som dag och och natt. Kolla på en ett år gammal iPhone och en ett år gammal HTC/valfri annan mobil.

Ekonomiskt sett är iPhone överlägsen. Dessutom subventioneras den hårt. Hos Tele2 kostar de exakt lika mycket med abonnemang. Lika dant hos flertalet operatörer.

Angående HTC vs iPhone 4. För att kunna ens använda iPhone 4 måste man jailbreaka den. Har man inte de avsikterna ska man köpa en HTC HD.

Snyggast? iPhone 4 är otrolig i design, ett smycke!

Fast, en iphone håller inte värdet bättre, det handlar om att folk tror att de kan få ut ett absurt högt pris för begagnad elektronik. Normalt så brukar använd elektronik vara näst intill värdelös. Iphones på blocket ligger på runt 3000 (då låsta samt ibland med dyra abb).

Det här kan jämföras med andra varor där förstaköparen antar att värdet hålls uppe, t.ex. cyklar. Normalt så värderas en cykel till mindre än 50% av nypris efter 1 år, man ser annonser där folk gärna vill sälja gamla cyklar (2-3 år) för kanske 25 000 när nypris var 29 000.

Den enda skillnaden är att apple tar ut ett högre pris just pga äppelloggan. Tekniskt sett är inte 3gs före jämförbara konkurrenter. Samma sak med nya 4g.

Snyggast, Desire HD, unibody samt inte alls lika känslig för stötar som glasbiten.

Skrivet av MazdoN:

Jag har märkt att iphones, ipod touch och ipads har väldigt svårt för att få repor, min poolare har en iphone som han hafft i 1 år den har 1 liten repa på skärmen medan min andra poolare har en ny HTC som han haft i 1 månad och den har några väldigt tydliga repor...

iphones är mer slittåliga på skärmen alltså, såg till och med när han drog penn spetsen mot sin skärm utan att han fick en repa!

Jag har märkt att iphones/touch/ipads har väldigt lätt för att få repor, min polare har en htc som han haft i 1 år, den har ingen repa på skärmen, medan min andra polare har en ny iphone 4 som han haft 1 månad, och den har han tvingats skicka tillbaka pga repor (glas är inte alltid bra)...

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk

Blev en desire hd för mig också, problemet är att man aldrig får den JVLA telefonen. gahhh.....

Någon mer än mig som ska köra med DooM som live bakgrund?

Permalänk
Medlem

ip4 har en korkad konstruktion med glas på baksidan. DHD är stor och tung men har rejält chassi. Tyvärr matchar inte plastluckorna kvaliteten.

Visa signatur

"bästa sättet att spara tid är att använda den"

Permalänk
Skrivet av John von KTH:

Dessutom håller en iPhone värdet mycket mycket bättre än en HTC. Det är som dag och och natt. Kolla på en ett år gammal iPhone och en ett år gammal HTC/valfri annan mobil.

Ekonomiskt sett är iPhone överlägsen. Dessutom subventioneras den hårt. Hos Tele2 kostar de exakt lika mycket med abonnemang. Lika dant hos flertalet operatörer.

Angående HTC vs iPhone 4. För att kunna ens använda iPhone 4 måste man jailbreaka den. Har man inte de avsikterna ska man köpa en HTC HD.

Snyggast? iPhone 4 är otrolig i design, ett smycke!

Jag ljög dessutom, de kostar _exakt_ lika mycket på halebop. Jag kollade på den vanliga HTC desiren av nån anledning.

Känner mycket få som inte har repskydd på sina touchmobiler så jag tycker inte att ni ska använda det som en avgörande faktor. Alla mobiler blir repade. Sedan får man väl för övrigt kolla på likvärdiga tester när man jämför reptålighet, inte lita på hur kompisars mobiler blivit. Kanske inte är helt långsökt om man tänker två sekunder att säga att folk använder sina mobiler lite olika någon gång ibland? Ta mjukisbyxor vs jeans bara, gigantiskt skillnad.

Väldigt lite snack om batteritid här tycker jag?

Skrivet av Big_R:

ip4 har en korkad konstruktion med glas på baksidan. DHD är stor och tung men har rejält chassi.

Ser du ingen skillnad på att ta med en ferrari vs en jeep ut i skogen heller?

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk
Skrivet av the_man550:

Jag ljög dessutom, de kostar _exakt_ lika mycket på halebop. Jag kollade på den vanliga HTC desiren av nån anledning.

Känner mycket få som inte har repskydd på sina touchmobiler så jag tycker inte att ni ska använda det som en avgörande faktor. Alla mobiler blir repade. Sedan får man väl för övrigt kolla på likvärdiga tester när man jämför reptålighet, inte lita på hur kompisars mobiler blivit. Kanske inte är helt långsökt om man tänker två sekunder att säga att folk använder sina mobiler lite olika någon gång ibland? Ta mjukisbyxor vs jeans bara, gigantiskt skillnad.

Väldigt lite snack om batteritid här tycker jag?

Ser du ingen skillnad på att ta med en ferrari vs en jeep ut i skogen heller?

Repskydd behövs inte, gör såhär med ip4. Kolla delen där han skickar luren i asfalten upprepade ggr. gör så med en DHD och luckor och plastbitar flyger åt alla håll.

YouTube - Samsung Galaxy S Gorilla Glass demo -- Korean style

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

gör såhär med ip4

Aldrig i livet!

Nä men precis. Det lär ju vara i alla fall nästan lika dyrt att laga ett par plastbitar på en SGS som att laga en del på iphonen, för mer än en del går väl oftast inte sönder. Det är ju vanligen skärmen eller baksidan.

Sedan är det ju även så att om en liten bit går sönder känns det svårmotiverat att laga den för massa pengar, så då går man runt med en halvtrasig mobil istället. iPhonen måste du ju i stort sett lämna in om den går sönder, vilket jag då menar är bra.

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk
Skrivet av the_man550:

Aldrig i livet!

Nä men precis. Det lär ju vara i alla fall nästan lika dyrt att laga ett par plastbitar på en SGS som att laga en del på iphonen, för mer än en del går väl oftast inte sönder. Det är ju vanligen skärmen eller baksidan.

Sedan är det ju även så att om en liten bit går sönder känns det svårmotiverat att laga den för massa pengar, så då går man runt med en halvtrasig mobil istället. iPhonen måste du ju i stort sett lämna in om den går sönder, vilket jag då menar är bra.

Tycker filmen visar ganska bra på att SGS har bra byggkvalité, bra passform på bakstycket osv. Det är ju ganska vanligt att bakstycket åker av, batteriet flyger ur osv.

Skulle plastbakstycket spricka så kan man köpa ett nytt för småpengar, finns även aftermarket i alu osv.

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

Tycker filmen visar ganska bra på att SGS har bra byggkvalité, bra passform på bakstycket osv. Det är ju ganska vanligt att bakstycket åker av, batteriet flyger ur osv.

Skulle plastbakstycket spricka så kan man köpa ett nytt för småpengar, finns även aftermarket i alu osv.

Fattar inte riktigt vad du argumenterar för/mot?
Antog att du drog in SGS'en för att de använder samma glas (tror jag? båda har samma namn iaf) som iphone 4an, men du kanske ville jämföra med den också? Tråden handlar dock om DHD och i4.

edit:
F.Ö. verkar det kosta lika mycket att laga en DHD som alla andra.
HTC - Euromobile.se mobildelar, reservdelar och tillbehör för mobiltelefon

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk

Haha.. Går inte att starta en sådan här diskussion på ett forum, speciellt inte när Apple och iphone är inblandat.
Alla tycker olika, testa båda telefonerna på tex mediamarkt och få en egen uppfattning. Om du inte kan bestämma dig efter det så gå efter specifikationer eller starta en omröstning?

Btw jag hade köpt en Iphone framför allt, då jag är en trångsynt Apple-tönt.

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |