Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vad kan vara fel? [Bild och ljud rycker hela tiden i CSS]

Permalänk
Medlem

Vad kan vara fel? [Bild och ljud rycker hela tiden i CSS]

Jag märker av som ett ryck i bilden varje sekund, det är ungefär en gång varje sekund som det rycker till i både bild och ljud. Det är enbart i spelet Counter-Strike: Source som det händer. Jag har testat att installera om det, att ha det på två olika HDD och har det på min SSD nu men ingen skillnad. Jag har testat med flera olika drivrutiner för grafikkortet. Jag kan spela alla andra spel jag testat helt utan detta problem, även kolla HD film mm. så det är enbart för CSS jag upplever detta.

Det är inte heller alltid som det är så, det är bara ibland som det kommer och när det väl kommer så kan det vara i någon timme och sedan kan det vara borta igen lika länge. Jag har konstant 300 FPS som jag ställt fps_max till in-game. Jag använder mig inte av några skins eller något sådant, jag har enbart detta i consolen:

cl_updaterate 66
cl_cmdrate 66

Vad kan vara fel? Någon som hört talas om detta problem tidigare?

Ämnesraden redigerad. Kom ihåg att välja så tydliga rubriker som möjligt.
Visa signatur

AMD 7800X3D | EK-AIO 360 | MSI B650 | Corsair 32GB | MSI RTX 4070 Ti 12GB
Define R6 | Corsair RM1000X | Samsung 980 M.2 1TB | Samsung Odyssey Neo G7 4K 32"
Beyerdynamic DT 770 Pro | Logitech G Pro | Razer Huntsman V2 TKL Optical

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad och ämnesraden redigerad*

Jag har flyttat din tråd till en forumdel där du kanske har större chans att få svar. Dessutom har jag förtydligat din rubrik. Tänk på att alltid skriva rubriker så att det tydligt framgår vad tråden handlar om.

Permalänk
Medlem

Tack så mycket GAPa, dock verkar inte någon veta vad som kan vara fel :/

Visa signatur

AMD 7800X3D | EK-AIO 360 | MSI B650 | Corsair 32GB | MSI RTX 4070 Ti 12GB
Define R6 | Corsair RM1000X | Samsung 980 M.2 1TB | Samsung Odyssey Neo G7 4K 32"
Beyerdynamic DT 770 Pro | Logitech G Pro | Razer Huntsman V2 TKL Optical