Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

spelen stänger ner sig själva

Permalänk

spelen stänger ner sig själva

hej jag har ett problem som gör att ja kommer kasta ut datorn ur huset och slå sönder den snart...
de e så att när jag spelar spel så ibland efter 15min kommer rutan dragonage 2 has stopped working windows is checking for a soulotion.. och den hittar inget utan säger bara att den ska meddela sen när den hittat ja ha prövat allt bytt windows till xp och vista kört memtest (hela natten)var helt ok ladda hem dom nyaste drivrutiner till 3dkort flashat bios till nyaste (de va de senaste gjordes idag ) men endå pajar spelen hele tiden. lite spec
windows 7, amd athlon x2 6400+ 64bits,
6gb ram, ati radeon hd 4850 Asus M2V K8T890 AM2 DDR2 PCI-E HT2000 LAN RAID ATX
moder kort,
.. ja den som kan ge mig en lösning på detta kommer alltid vara min hjälte i alla fall
de knepiga är att fallout new vegas pajar aldrig där ja kör på full grafik... men alla andra tex sims 3 , dragon age 2, bulletstorm, call of duty blackops ja som sagt e de någon som har en aning snälla skriv mvh

Permalänk
Medlem

Skriv lite mer strukturerat/utförligt. Troligen är det något ang. just det spelet, har du kollat igenom de officiella forumen för spelet ang problem med just din sorts rigg?

Permalänk

ursäkkta skrev i ren frustation ja de e ju en grej jag inte kollat tack för tipset:D återkommer när ja kollat

Permalänk

har provat detta nu och de ja leste att man kunde kora i screen mode och prova de nu kan ja spela typ 20 min sen samma fel va kan detta bero p[ mvh