Permalänk
Avstängd

Ge mig maten för fan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Buntband?
Det är så jag har tänkt att fästa mina också, buntband i skrivbordet, behöver inte sätta en platta eller nått, men trodde du hade löst det snyggare eftersom iaf jag inte alls såg några buntband eller något som dom är fästa i.

Dom sitter ju snyggt, eftersom du inte ser dom hehe

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem

Gillar att du äter vid datorn då du bor med din flickvän

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fixxarn93:

Gillar att du äter vid datorn då du bor med din flickvän

Det gör inte hon... Äshdå, efter jag tränat käkar jag oftast vid datorn men inte middag/frulle

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Livsnjutare äter vid datorn helt enkelt!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Livsnjutare äter vid datorn helt enkelt!

Håller med dig helt och hållet

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tater:

Dom sitter ju snyggt, eftersom du inte ser dom hehe

Ja, absolut!
Lösningen i sig är inte så snygg menar jag, men resultatet var det ju verkligen!

Permalänk
Medlem

diggar färgerna på rummet och din setup :3 passar in skitbra, 5p lätt

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av ÖverKlockaN:

diggar färgerna på rummet och din setup :3 passar in skitbra, 5p lätt

Thx m8!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan inte låta bli att åter kolla på bilderna ser grymt nice ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Kan inte låta bli att åter kolla på bilderna ser grymt nice ut.

Thx m8
ser lite bättre ut nu när jag fått ny datastol också

Visa signatur

Permalänk
Medlem

säg en datanörd som INTE äter vid datorn om man är ensammen hemma.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Ser sjukt cleant ut!

Fan nu blev jag hungrig... BRB!

Permalänk
Medlem

Fyfan vad du gjorde mig väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt j*vla hungrig just nu!

Permalänk
Medlem

Mästarkocken? Smakfullt inrett faktiskt, gillade väggarna.

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

maten..... omg bara den gör galeriet värt att få minst 2½ poäng sen så är det snyggt inrett så blir en 4a

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART

Permalänk
Medlem
Skrivet av KnaSLjUd:

maten..... omg bara den gör galeriet värt att få minst 2½ poäng sen så är det snyggt inrett så blir en 4a

Tack så mycket

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skärmslädkare?

Vad är det för skärmsläckare?

5a ifrån mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

Vad är det för skärmsläckare?

5a ifrån mig!

Tack!
Skärmsläckaren hittar du här;
9031: Free Downloads: Screensavers

Det är den till vänster !

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag har likadant tangentbord hemma. och snarlika tomater också det är bra grejer!

Visa signatur

i5 750 2.66 @ 4.0ghz /Corsair H50/ XFX HD5870 / Cooler master Storm scout/ Cooler master silent pro 1000w/ 2x1tb Raid0 +1tb Wd green

Permalänk
Medlem

haha jäklar, de va ju inte lite mat precis ;D
Nice!

Permalänk
Medlem

Va du jätte hungrig vid det där tillfället eller gjorde du bara maten för att ta kort med dom? ser iallafall skit gott ut

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

va du jätte hungrig vid det där tillfället eller gjorde du bara maten för att ta kort med dom? Ser iallafall skit gott ut

+1

Visa signatur

🎮 → Ryzen 9 5950X • PNY GeForce RTX 5080 16GB OC • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: Meta Quest 3 128Gb
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys

Permalänk

Gud vad snyggt och lyxigt det ser ut. Ser faktiskt väldigt fint ut. Vad är det för skärm du har? Den ser himla snygg ut.

OT:

Skrivet av aMp:

Du får inte glömma ett stort glass kall mjölk på det!

Förlåt men jag kunde inte hålla mig ifrån att skratta när jag läste ditt inlägg.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk

MAX bröd är dom godaste

Permalänk
Medlem
Skrivet av er_nilsson:

MAX bröd är dom godaste

Friscobröd åt folket!

Permalänk
Avstängd

hahaah munchies

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

hahaah munchies

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Va har du för klocka till datorn, PM'a gärna

Permalänk
Medlem

Fan vad fint det ser ut, vad du äter..! Sheet!

Visa signatur

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX