Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Jag har fått mitt chassi till hämtbutiken i Malmö dock har jag inte möjlighet att hämta det förrän på fredag. Tänker inte sitta på bussen med ett chassi i denna storlek ^^

Får hoppas att nästa erbjudande blir på Corsairs cpu vattenkylning :)!, det hade gjort min dag!

Varför inte på bussen? Fungerade bra för mig. Nu vet jag dock inte hur det är med Malmös bussar men i Stockholm fungerar det, bussar och tunnelbana går att ta stora saker på utan större problem än att man måste bära dem till respektive färdmedel.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av muppens:

Varför inte på bussen? Fungerade bra för mig. Nu vet jag dock inte hur det är med Malmös bussar men i Stockholm fungerar det, bussar och tunnelbana går att ta stora saker på utan större problem än att man måste bära dem till respektive färdmedel.

Absolut kan jag ta det på bussen men är hämtat i fredags när pappa kunde köra, ett helvete att parkera vid hämtbutiken i Malmö.

Någon som har någon bra idé om hur man fixar dammfilter till dessa stora fläktar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

mygg nät funkar för mig

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk
Medlem

13:37

är det något erbj idag?

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Skrivet av dealerovski:

är det något erbj idag?

dealen är väl var tredje månad eller liknande

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av dealerovski:

är det något erbj idag?

Nej, det blir inga erbjudanden just nu. Eventuella erbjudanden i framtiden kommer förannonseras via sweclockers i form av en banner med en nedräkning.

mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

när komer nästa 1337 deal

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

när komer nästa 1337 deal

Ser du inte svaret från komplett ovanför ditt inlägg?

Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimpenP:

Ser du inte svaret från komplett ovanför ditt inlägg?

mjo men det står inte när ;P

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

mjo men det står inte när ;P

"Eventuella erbjudanden i framtiden kommer förannonseras via sweclockers i form av en banner med en nedräkning." Måste man förklara det?

Visa signatur

5900X | 4060 | U14S |32 GB Vengeance | u2415

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

"Eventuella erbjudanden i framtiden kommer förannonseras via sweclockers i form av en banner med en nedräkning." Måste man förklara det?

det fattade jag men jag undrade ungefär när. eftersom jag ska köpa ny dator snart, så jag undrade om det bara än någon vecka kvar eller månad...

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HoBb3:

det fattade jag men jag undrade ungefär när. eftersom jag ska köpa ny dator snart, så jag undrade om det bara än någon vecka kvar eller månad...

Kanske två tre veckor om de har något, de förra var väl ungefär i mitten av månaden?

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Kanske nått på G nu.
dom har börjat annonsera för 1337 W33K5

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

HAHA jag failade nog lite. beställde ett nytt nätagg och nya minnen igår (båda finns på 1337 deal) aja skulle nog inte blivit så mkt billigare (var kampanj på nätagget och minnenar var billigast på prisjäkt)

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av AMD_PERA:

Kanske nått på G nu.
dom har börjat annonsera för 1337 W33K5

Kanske dags att smörja F5-knappen...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Captain kid:

Kanske dags att smörja F5-knappen...

Smörj den ordentligt och se till att luft/vattenkyla den, man vet inte hur mkt friktion som kan uppstå

Permalänk
Medlem

Två dagar kvar!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KniFF:

Två dagar kvar!

VA! länka länk.

Edit: Hittade den Komplett.se - Veckans erbjudande

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Medlem

Varför dödades den nya tråden och länkar till den här gamla skrutten? Är det tänkt att vi ska hålla oss till en "nya 1337-dealen" tråd?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Polomononen:

Varför dödades den nya tråden och länkar till den här gamla skrutten? Är det tänkt att vi ska hålla oss till en "nya 1337-dealen" tråd?

Jag kom att tänka på denna
"§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne."

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Medlem

/photoshoptavlinggogogo.jpg

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Jag kom att tänka på denna
"§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne."

Så är det nog. Men vi har väl haft en ny tråd varje gång? Då hade ju mod kunnat skapa en "1337-dealen (ända tråden)" och kommit med lite information i den låsta. "Från och med nu tycker jag att vi håller oss till en tråd, det blir snyggare i forumet då". Så slipper vi gissa

Permalänk

Måste komma ihåg det den här gången..

Permalänk
Medlem

hoppas starkt på i5 750/i7 860 eller Komplett.se - EVGA P55 ForTheWin, Socket-1156 ATX

EDIT: eller vadsomhelst i min sign utom minnena och nätagget

Visa signatur

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Känns som det blir ett grafikkort? eller minnen kanske? Har ju varit CPU, HDD och Chassi

Permalänk
Inaktiv

HD5770's om man nu ska relatera till filnamnet på kampanjbilden? Kanske rent av HD5870's?

Permalänk
Medlem

Hoppas komplett skojar till det lite med f5-nötarna. Vid 00:00:00:00 så kommer det fram "Vill du komma till erbjudandet följ denna länk" *Nästa sida laddas* "Säkert att du vill komma till erbjudandet?" *Valalternativ, JA, Nej & Kanske* En slumpgenerator sätter rätta länken under något utav svarsalternativen och de andra laddar om första sidan "Vill du komma till erbjudandet följ denna länk".

De som länkar via reklambannern kommer in direkt

Jag tror att det är nätaggregat av märket ACE som erbjuds. Men det är inte halva priset som det brukar vara, utan halva effekten mot specifikationen...

Permalänk
Medlem

haha den var bra Polomononen
Jo cpu/hdd/chassi har gått så kvar är minne,gpu,psu eller om dom ska gå extern kanske headset. Tror dock dom håller sig till standard urval å kommer således inte se en scanner

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

hoppas starkt på i5 750/i7 860 eller Komplett.se - EVGA P55 ForTheWin, Socket-1156 ATX

EDIT: eller vadsomhelst i min sign utom minnena och nätagget

De har ju bara 5 stycken av EVGAs moderkort, du får nog hoppas på en prolle

Permalänk
Medlem

blir nog ett HD5770 för halva priset ska nog köpa ett då! sälja mina HD4850 i Crossfire, kmr visserligen gå ner i prestanda :/

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |