Vad köpa för något kul för 5.000 om man har det mesta?

Permalänk
Medlem

Oj vilka bekymmer du har
OnT: Grafikkort, vattenkylning och dreamhack skulle jag satsat på. Ska själv åka på DHw för första gången (Några tips från någon? Ska f.ö göra som flera andra och bygga mig och min kompis en hylla.)

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

2 skärmar till för Eyevision!
alt. En hyfsad TV! Komplett har en LG 42" Full HD för 5000:-

Permalänk
Medlem

Ja track ir är nästan en måste grej om man kör sim, man förstår inte hur man kunnat vara utan en sån efter man provat

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wilsh:

2 skärmar till för Eyevision!
alt. En hyfsad TV! Komplett har en LG 42" Full HD för 5000:-

jag har redan en lg 42" full hd

Jag har redan 2 st skärmar till och kör redan eyefinity

Permalänk

varför vill du inte ha en ssd?
jag hade tänkt föreslå en ssd eller 3d vision, men du har ju ati så 3d vision går inte...

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

varför vill du inte ha en ssd?
jag hade tänkt föreslå en ssd eller 3d vision, men du har ju ati så 3d vision går inte...

jag har faktiskt haft en x25-m men jag va aldrig riktigt nöjd med den.
tycke inte det va värt 2000kr

Permalänk
Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Moderator
Moderator

+1 för TrackIr samt en schysst spelkontroller. Flightstick, konsol-pad-till-pc eller ratt m pedaler.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Permalänk
Medlem

Jag har Steelseries 5hv2 och kan sitta i 10h i sträck utan att ens känna att man har på sig dem. Grymt sköna och mkt bra ljud. Enda nackdelen är att man ser ut lite som en apa när man har på sig dem

Permalänk
Medlem

En skön stol till datorhörnan kanske?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

5hv2 är nice hörlurar, grymma för spel. Så är dom väldigt billiga också, jämfört med de andra hörlurarna ni har länkat i tråden ^^

Tycker:
-5hv2 (ge ett par till mig också)
-Grafikkort till

Alt. en Nexus One importerad från tyskland för ~4200kr

Permalänk
Medlem

sälj VGA't, köp 5970 samt ett par sjysst lurar från sennheiser (stavning)?

Själv skulle jag nog sparat det mesta, ingen vitts att spendera när man inte behöver ngt

Permalänk
Medlem

Guldfond och vänta 10 år. Kaching!

Alternativt en grammatik-/ordbok så slipper du be om ursäkt för hur du stavar.