Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SpammerN^:

Haha, är du jag eller?
Skämt åsido, så känner jag igen mig själv i vad jag citerar

Även jag känner igen mig, det där gällde speciellt i yngre ålder..
Idag är man mer öppen och säger det man tycker/tänker och tar inte så mkt skit som man gjorde då..
Men vädningen kom i slutet på 9an/början på gymnasiet, blev en jävla vädning också för den delen....

iIag känns det ju bättre men lite nervo ibland:P

Permalänk
Medlem

Undrar hur man ska göra nu då, tjejen säger att hon helt plötsligt inte vill fortsätta som vi gör nu, hon mår dåligt av det.

Visst jag kan acceptera det men samtidigt vill man ju inte att hon ska försvinna. Ska man köra charmören så hon faller för en kanske.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Undrar hur man ska göra nu då, tjejen säger att hon helt plötsligt inte vill fortsätta som vi gör nu, hon mår dåligt av det.

Visst jag kan acceptera det men samtidigt vill man ju inte att hon ska försvinna. Ska man köra charmören så hon faller för en kanske.

du kommer antagligen bara sätta dig på en tickande bomb som gör mer ont nästa gång, men visst, vill du pröva så.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

Skrivet av sphr:

du kommer antagligen bara sätta dig på en tickande bomb som gör mer ont nästa gång, men visst, vill du pröva så.

Agreed with sphr.

Kan göra bra mycket ondare sen.

Permalänk
Medlem

Jaså? Så en tjej som mår dåligt av att hon knullar runt ska man bara skita i?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tycker jag!

Enn swec-träff i sthlm vore skitkul:)

*fyllebröl* Swec-träff! =D

Skrivet av P-NILZ:

Det beror helt på, på vilket sätt hon mår dåligt av det. Hon känner att hon inte har något intresse av att pippa runt längre, okej - det kan mycket väl vara så att hon kommit längre i sin utveckling nu och att det där är något positivt för henne.

Men då är ju bara frågan, betyder det att du plötsligt är boyfriend material? Om jag ska vara ärlig så har jag svårt att se hur en KK helt plötsligt blir pojkvänsmaterial bara för att man bestämmer sig för att sluta ligga runt. Han nådde inte kraven för pojkvän utan KK var så långt det gick (hårt sagt), och om jag sen inte vill ha några att ligga med så kommer det ju betyda att han såklart fortfarande inte når upp till pojkvänstatus - för han har inte ändrats något - och därför förblir han bara "vanlig vän".

Eller så menade hon att hon inte mår bra av att bara ligga med dig, för att hon vill ha mer? Vi behöver mer info. Men om det var det första jag skrev om, gör inte dig själv en björntjänst och börja stöta på henne =\ Även om hon nickar och "går med på det" så misstänker jag helt klart att ni inte har någon vidare grund att stå på... nu känns det här elakt att skriva, men jag tror liksom inte riktigt på situationen om jag ska vara ärlig.

Permalänk
Medlem

Det verkar lösa sig åt det bättre hållet. Men tack för spekulationerna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Det verkar lösa sig åt det bättre hållet. Men tack för spekulationerna.

Hon kände alltså att bara ligga var inte det hon ville, hon mådde dåligt av att inte vara närmare dig?

My friend, you struck GOLD! =D *kramar om*

Permalänk
Medlem

Nej men hurra. Precis träffat henne, trodde det skulle vara gå fint, men nu vet jag hur det står till iaf. Hon är kär i en tjej, jobbigt det där med bisexuella brudar, dubbelt så många utmanare

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Nej men hurra. Precis träffat henne, trodde det skulle vara gå fint, men nu vet jag hur det står till iaf. Hon är kär i en tjej, jobbigt det där med bisexuella brudar, dubbelt så många utmanare

Hehe, måste erkänna att det var lite lustigt.
Inget ont om dig såklart men ändå.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Uj uj, hoppas du inte tar det alltför hårt =( *kramar en gång till*

Kär i en tjej, huh? Hon går och kärar ner sig i en tjej och jag är singel fortfarande? Not fair. Not fair at all. Var hittar man bi/homotjejer egentligen? x)

Permalänk
Medlem

Det ordnar sig säkert, men nu vet jag vad folk menar med att det gör ont i hjärtat, har sån jävla smärta i bröstet så jag tror jag ska smälla av. Bara att gå och lägga sig antar jag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Det ordnar sig säkert, men nu vet jag vad folk menar med att det gör ont i hjärtat, har sån jävla smärta i bröstet så jag tror jag ska smälla av. Bara att gå och lägga sig antar jag.

Fyfan, stackare =( Önskar jag kunde göra nått...

Permalänk

Hmm, om man gillar en tjej
Och vill lära känna denna.
Ringa henne typ, jag vill ringa. Men vet inte vad jag ska säga. har lixom aldrig gjort det
Jag vill ringa...men vågar inte

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Skrivet av Cropsgrinder:

Hmm, om man gillar en tjej
Och vill lära känna denna.
Ringa henne typ, jag vill ringa. Men vet inte vad jag ska säga. har lixom aldrig gjort det
Jag vill ringa...men vågar inte

Ålder på er två? ses ni någongång skola? aktiviteter osv?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ja nu så! I lördags var jag ute. Några dagar innan hade jag börjat ta upp kontakten med en brud jag snackade med för länge sen. Efter att vi kom hem från krogen vid 4, så valde hon och hennes kompis att åka taxi för 550kr och komma till oss på efterfest. De dök upp vid 5 (!!) på morgonen. Jag sov såklart ihop med denna brud och vi höll på (ej sex) till klockan halv nio på morgonen. Var riktigt mysigt och vi ska fortsätta träffas nu

Permalänk

Gick precis ut gymnasiet, vi gick i samma klass

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Total Eclipse Of The Heart - Sin? - Bonnie Tyler - Spotify

Nä du ska nog se att det löser sig, förr eller senare så lär du hitta en tjej som bara gillar drule.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Ja nu så! I lördags var jag ute. Några dagar innan hade jag börjat ta upp kontakten med en brud jag snackade med för länge sen. Efter att vi kom hem från krogen vid 4, så valde hon och hennes kompis att åka taxi för 550kr och komma till oss på efterfest. De dök upp vid 5 (!!) på morgonen. Jag sov såklart ihop med denna brud och vi höll på (ej sex) till klockan halv nio på morgonen. Var riktigt mysigt och vi ska fortsätta träffas nu

Go go go Grattis, låter ju klockrent det där! =D

Skrivet av apspektakel:

förr eller senare så lär du hitta en tjej som bara gillar drule.

Nu kanske jag hoppar på dig fast du bara ville uttrycka dig lite roligt, och i såna fall ber jag om ursäkt Men det är väl i sig inget fel med att träffa en bisexuell tjej ändå? *känner sig träffad*

Permalänk
Medlem

Haha jag kan inte säga att det är nå fel på tjejer som gillar andra tjejer Idag har det gått fan så mycket bättre, lär inte höra av henne före lördag iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu kanske inte detta hör hit men nån som har något tips på ultimat present till sambo/flickvän?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Skrivet av Kidd:

Nu kanske jag hoppar på dig fast du bara ville uttrycka dig lite roligt, och i såna fall ber jag om ursäkt Men det är väl i sig inget fel med att träffa en bisexuell tjej ändå? *känner sig träffad*

Försökte bara vara rolig ;p

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Nu kanske inte detta hör hit men nån som har något tips på ultimat present till sambo/flickvän?

När det gäller min tjej så är väskor något hon blir riktigt glad i. Köpte nån Marc Jacobs väska till henne förut som hon blev sjukt glad för (tyckte själv den var som vilket väska som helst) :p. Annars kan jag säga att handla ring var något hon gillade starkt. Kombinera iaf vad du nu gör med antingen trevlig mat ute eller hemma så lär det bli bra

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Skor kanske? Brudar är ju tokiga i dom.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Ge henne en Dator och cs typ så kan ni ju lira ;O
skojade
Du skulle ju kunna ge henne typ rosor ge henne middag hemma och bara ha en mys kväll
men ge något personligt

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk

En rejäl spis. Så har hon det bra i köket och klagar inte så mycket sen.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av hollywoodstar:

En rejäl spis. Så har hon det bra i köket och klagar inte så mycket sen.

Exakt, allt de behöver eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kidd:

Uj uj, hoppas du inte tar det alltför hårt =( *kramar en gång till*

Kär i en tjej, huh? Hon går och kärar ner sig i en tjej och jag är singel fortfarande? Not fair. Not fair at all. Var hittar man bi/homotjejer egentligen? x)

*blinkar*

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Skor kanske? Brudar är ju tokiga i dom.

Om man ska köpa kläder åt någon, speciellt skor, så tycker jag man snarare ska agera presentkort själv. Typ "jag följer med dig till butiken och du får köpa vad du vill för XXX(X?)kr". Svårt att hitta skor som är både snygga och sitter bra nog som det är, om man sen ska få de i present av någon annan när man inte ens testat dem själv så är det att bädda för trubbel.

Men att få gå och handla kläder med någon... det säger man ju inte nej till alls? =D

Skrivet av sphr:

*blinkar*

Oh, you little... *slaps dat ass*

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte alls hur du klär dig Kidd men det flesta tjejer jag hängt runt med pinar i sig skor som ingen vill ha på sig, bara dom är snygga. Men annars verkar ditt förslag mycket enklare.

Visa signatur