Permalänk
Medlem

blev en xperia X10 mini pro idag.. smutt liten sak faktiskt http://www.swedroid.se/wp-content/uploads/2010/02/Xperia_X10_...

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Nya dojs, sulan ramlade av dom andra på väg ner på stan så det blev en snabb sväng in på stadium.

Vita sneakers och varianter därav har varit rätt poppis i Sthlmtrakten i ett par år nu. Lätt lortiga?
Iofs får jag väl välja om jag ska kritisera vita sneakers eller silverfärgade bilar - de senare är också väldigt populära men antagligen mest för att smuts inte syns så väl.

'

Riktigt bra på paddeltur samt att springa i, men helst med 10 hela naglar..

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JOnkan:

Är du nöjd med den?
Köpte mej en likadan för 2 månader sedan, funkar precis som jag vill att den ska göra

Jag är faktiskt mycket nöjd. Den har spelat upp alla filmer som jag har testat med. Jag kan rekommendera WD TV Live till alla.

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kolsvart Katt:

Vita sneakers och varianter därav har varit rätt poppis i Sthlmtrakten i ett par år nu. Lätt lortiga?
Iofs får jag väl välja om jag ska kritisera vita sneakers eller silverfärgade bilar - de senare är också väldigt populära men antagligen mest för att smuts inte syns så väl.

Jag köpte ett par stan smith för att jag vet hur extremt bra skor det är, hålla vita skor rena är inga problem men ja man får putsa dom ibland.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Jag köpte ett par stan smith för att jag vet hur extremt bra skor det är, hålla vita skor rena är inga problem men ja man får putsa dom ibland.

Ah, kan jag definitivt sympatisera med. Vissa skomärken gillar man. Har ett par Dr Marten lågskor av en modell jag inte sett sen jag köpte dom- ser ut som bowlingdojor - och sulan är näranog odödlig. Kommer definitivt köpa samma fabrikat när dessa ger upp, även om nuvarande generationer allihop är fula.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

För det priset som de såldes för så är det ju knappt värt att putsa dem...;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av LsdBoy:

För det priset som de såldes för så är det ju knappt värt att putsa dem...;)

Är du så rik? Skor för 800 tycker iaf jag är värda att putsa.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte precis ett par cdspelare och en mixer på blocket för 7,5k! knappt använda, skulle lätt kunna värdera det till runt 20k om jag köpt från affären

2x Reloop RMP-2
1x Reloop RMX-40 USB

Lite risig bild, min telefon börjar grina när den inte finns någon sol som belyser allt åt den...

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Toivo83:

Om det hade varit skit, hur kan det gå så förbannat bra?

ta allt som visas på tv med nypa salt.
Antar att du varit där nångång?

Nope, jag bor inte i trakten, och varorna de säljer tilltalar mig icke.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Jag tycker att du inte borde uttala dig om du inte har varit där. Visst det är jävligt mycket skit, men tror nog allt att du borde kunna hitta varor som du också skulle använda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

...och då är det skit?.... :S

EDIT: Behöver inte bo i trakten, vet en del som åker från örebro ner till Gekås tex.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Gratis musmatta ifrån artscow's facebook drive.

Visa signatur

Permalänk
Musikälskare

PANTSU! :3

hehe

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

I sann Sweclockersanda så ber jag ursäkt för min förra produktbild, så därför kommer jag här med en egen bild från förmiddagen när jag hämtade min nya bil

Oerhört rolig bil!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

På tal om Starcraft, blizzard skall ha 200kr extra om man tar den nerladdningsbara versionen, är inte det lite märkligt, 10gb bandbredd kostar inte mångra kr och dessutom slipper man göra skivor, fodral och fanart, tycker fler skall pusha för nerladdningsbara grejer för jäkla slöseri med optisk skit!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Ni får gissa vilket som används non-stop sedan kl 10.00 i morse (när butiken öppnade)

Starcraft 2 CE
Prince if Persia
Ett CPL-filter
Powerbase laddstation och batterier
Warhammer - Chaos Lord on Demonic Mount

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Ni får gissa vilket som används non-stop sedan kl 10.00 i morse (när butiken öppnade)
http://img801.imageshack.us/img801/7610/img3799f.jpg

Starcraft 2 CE
Prince if Persia
Ett CPL-filter
Powerbase laddstation och batterier
Warhammer - Chaos Lord on Demonic Mount

Powerbase laddstation och batterier kanske? Måste ju ha bra batterier.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Powerbase laddstation och batterier kanske? Måste ju ha bra batterier.

Det måste man ha, mycket sant, men inte fören de gamla är slut
Fast jag måste säga att hittills är jag impad av kampanjen på Sc2

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

På tal om Starcraft, blizzard skall ha 200kr extra om man tar den nerladdningsbara versionen, är inte det lite märkligt, 10gb bandbredd kostar inte mångra kr och dessutom slipper man göra skivor, fodral och fanart, tycker fler skall pusha för nerladdningsbara grejer för jäkla slöseri med optisk skit!

Det är för att de inte vill konkurrera ut sina återförsäljare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Är du så rik? Skor för 800 tycker iaf jag är värda att putsa.

Skor för 800 kr är väl inte värt att använda, det är ju som att gå runt på guldtackor?!:O

Har också ett par vita stan smith, dock så köpte jag mina på rea (499kr) så då är de inte värda att putsas! xP

Permalänk
Medlem

En HP Pavilion DV6-3065EO

Hade en innan men drog till Onoff och körde retur då fläkten lät för mycket på belastning, orkade inte vänta på service som dom ändå inte hade gjort något på så betalade 995 kr i återställningsavgift. Sen ringde dom idag och frågade efter lösenordet till datorn, bad dom dra åt helvete och använda recovery-skivor istället för HP's inbyggda då jag ändå tagit bort partitionen och inte vill att dom ska sitta och titta igenom vart jag har surfat och så vidare. (orkade inte formatera innan jag lämnade in den).

Han la på.

Permalänk
Proffsmoddare

Äntligen är iphone borta ur mitt liv forever och min nya Samsung i9000 Galaxy S tar över

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Glöde att fota allt jag köpt i dag, men jag köpte i alla fall Luftfilter, Oljefilter, Oljepluggspackning och en plastgrunkomojäng till oljestickan när jag var på mekonomen i dag. Allt är monterat nu så det är svårt att fota.

Sen så fick jag en kronograf av min mamma i tidig 18 års present i dag. Inget foto på den heller just nu

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10256055']Äntligen är iphone borta ur mitt liv forever och min nya Samsung i9000 Galaxy S tar över

http://img651.imageshack.us/img651/3953/galaxys.jpg

Wunderbar!

Tittar på samma själv. Du får gärna skriva om du hittar något negativt. Jag upptäckte när jag kände i affären att man lätt ibland kommer åt den vänstra touch-knappen.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av H-can:

I sann Sweclockersanda så ber jag ursäkt för min förra produktbild, så därför kommer jag här med en egen bild från förmiddagen när jag hämtade min nya bil

Oerhört rolig bil!
http://img411.imageshack.us/img411/1034/bild1tyo.jpg

23 bast och har en CTR från 08, grattis

Har du kvar mazdan och bmwn?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Måste jag säga mer

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Designgive hade "inventory sale" så jag passade på att köpa två tröjor och samtidigt skänka pengar till UNICEF

257,49 SEK är inte så farligt för två tröjor och frakt från USA

Köpte nya skor på Stadium häromdan också

Jag gillar enkla skor utan massa konstiga sömmar eller liknande designfel så dessa föll jag för direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av _simis_:

Designgive hade "inventory sale" så jag passade på att köpa två tröjor och samtidigt skänka pengar till UNICEF
http://pici.se/pictures/small/tByLjpiZx.jpg
257,49 SEK är inte så farligt för två tröjor och frakt från USA

Köpte nya skor på Stadium häromdan också
http://pici.se/pictures/small/WRhOouemq.jpg
Jag gillar enkla skor utan massa konstiga sömmar eller liknande designfel så dessa föll jag för direkt

Schyrre, beställde två jag med! Hur lång tid tog det innan du fick dem?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Liiite senare än alla andra som köade.

Visa signatur

"ZFS - Practicing Safe Hex"