Permalänk
Medlem

Flexibel SLI brygga

Har en gammal dator med ett 8800GTS och fick ett 8800GTS till som jag tänkt köra med i datorn. Nu är det så att jag inte har någon SLI brygga och hittar ingen som direkt passar mig. Behöver en som det är minst 6 cm mellan kontakterna. Tycker det är lite omöjligt att hitta. Någon som vet vart det finns?

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

www.24seven.nu

Köpte en 12cm flexibel därifrån. Tror det kostade 155kr allt som allt. Dom har även annonser på Tradera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Duveke:

www.24seven.nu

Köpte en 12cm flexibel därifrån. Tror det kostade 155kr allt som allt. Dom har även annonser på Tradera.

Haha wow, ser inte ut som en särskilt trovärdig hemsida.

Citat:

Angreppsrisk!

Webbsidan på www.24seven.nu har rapporterats göra angrepp på datorer och har därför blockerats enligt dina säkerhetsinställningar.

Angripande webbsidor försöker installera program för att stjäla privata uppgifter, använda din dator för att angripa andras, eller för att skada ditt system.

Vissa angripande webbsidor sprider medvetet skadlig programvara, men många är också komprometterade utan ägarens kännedom eller tillåtelse.

Permalänk
Medlem

Är de skillnad på Crossfire och SLI bryggor?

Jag har en mjuk brygga här med 62mm mellan hålen i kontakterna men de står bara ASUS på den.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Är de skillnad på Crossfire och SLI bryggor?

Jag har en mjuk brygga här med 62mm mellan hålen i kontakterna men de står bara ASUS på den.

Ja, det är skillnad. Du ser skillnaden på storleken. Crossfire-bryggor passar ej på nvidia och vice versa. Man brukar få crossfire-bryggor med grafikkortet och SLI-bryggor med moderkortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Duveke:

www.24seven.nu

Köpte en 12cm flexibel därifrån. Tror det kostade 155kr allt som allt. Dom har även annonser på Tradera.

Ingen seriös sida tycks det vara...

Skrivet av Ant3:

Är de skillnad på Crossfire och SLI bryggor?

Jag har en mjuk brygga här med 62mm mellan hålen i kontakterna men de står bara ASUS på den.

Använder du din brygga? Skulle gärna vilja ha den!

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaspersky 0_o:

Haha wow, ser inte ut som en särskilt trovärdig hemsida.

Såg det nu oxå. Konstigt. Typ 2månader sedan jag beställde därifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaspersky 0_o:

Ja, det är skillnad. Du ser skillnaden på storleken. Crossfire-bryggor passar ej på nvidia och vice versa. Man brukar få crossfire-bryggor med grafikkortet och SLI-bryggor med moderkortet.

Men den följde med till ett x58 moderkort och den har används till både Sapphire HD 4890 Vapor-X 2GB i Crossfire och Leadtek WinFast GTX 260 216sp Extreme+ i SLI så du snackar uppenbarligen SKIT!

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]