Permalänk
Medlem

Kampanj Probs.

Har spelat igenom alla uppdrag i Kampanj delen på Hard, dock står det att bara 22/26 är klarade, det finns inga fler som visas.

Permalänk
Medlem

det kan inte vara att dom räknar med de uppdragen där du får välja då? Där du erbjuds 2 olika men bara kan välja en.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Har spelat igenom dem i efterhand..

Permalänk
Medlem

22 av 26 verkar ju knepigt... För har du spelat alla uppdragen ska du ha 25 av 26 förutsatt att du inte låst upp bonusuppdraget på

"The Blitz".

Dold text
Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Om man kommer till char utan att kört alla "sido" uppdrag får man färre klarade (det går inte att klara de andra uppdragen i efterhand). Gissningsvis har du inte kört alla uppdragen.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

du har inte kört protossuppdragen man gör med "kristallen" ?

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

22/26 låter verkligen som att du har "missat" zeratul uppdragen :).

Kollar du i mission archive ska de synas dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

du har inte kört protossuppdragen man gör med "kristallen" ?

Jag gissar på detta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har kollat min egna kampanj nu. Och jag har 25-/26. Undrar vilken jag själv missat jag vet att jag körde alla zeratul missions. Och jag har nu i efterhand gjort alla alternativa kampanjer men dom räknas tydligen inte in i dessa "26". Så nånstans har jag missat nått uppdrag.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Vid ett tillfälle får man ju välja vem man ska hjälpa/göra uppdrag åt. Kan det inte ha med det o göra?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

har kollat min egna kampanj nu. Och jag har 25-/26. Undrar vilken jag själv missat jag vet att jag körde alla zeratul missions. Och jag har nu i efterhand gjort alla alternativa kampanjer men dom räknas tydligen inte in i dessa "26". Så nånstans har jag missat nått uppdrag.

Det är Secret Mission du har missat. BAra att googla så behöver jag inte spoila något här :>

Permalänk
Medlem

Gjorde det nu. Men verkar som att det är kört att spela den mappen om man avslutat kampanjen för man måste ha starmap för att komma åt den sen :S

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

Gjorde det nu. Men verkar som att det är kört att spela den mappen om man avslutat kampanjen för man måste ha starmap för att komma åt den sen :S

Har du en save någonstans på hyperion så kan du göra den tror jag.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

Har du en save någonstans på hyperion så kan du göra den tror jag.

Ja, men du kommer ändå inte få 26/26 i kampanjmenyn utan det kommer stanna där du var när du gjorde uppdraget. Jag har 21/26 nu, trots att jag har klarat spelet och gjort secret mission (men inte de två alternativa uppdragen).

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

Har du en save någonstans på hyperion så kan du göra den tror jag.

Yes. Jag gjorde så. Och nu har jag 26/26

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zartax:

Ja, men du kommer ändå inte få 26/26 i kampanjmenyn utan det kommer stanna där du var när du gjorde uppdraget. Jag har 21/26 nu, trots att jag har klarat spelet och gjort secret mission (men inte de två alternativa uppdragen).

Då har du inte gjort zeratul. Gissar jag.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Hur lyckas ni klara "All in" på hard? Jag har provat båda alternativen och dör alltid vid 83-99.6%. Kerrigan går att stoppa i början med medics och stimmade marines, men sen sopar hon mattan med dom med virvelvindar. Hur stoppar man henne?

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eson:

Hur lyckas ni klara "All in" på hard? Jag har provat båda alternativen och dör alltid vid 83-99.6%. Kerrigan går att stoppa i början med medics och stimmade marines, men sen sopar hon mattan med dom med virvelvindar. Hur stoppar man henne?

Om du valde att slå ut luften tidigare så har du kontroll över luftrummet. Isåfall kan du fritt flyga runt med Banshees och ta ut Nydus worms.
Kerrigan stoppar du ganska enkelt med battlecruisers (yamato gun) eller banshees..
Sätt upp bunkers + siegetanks och det där tornet som tar över units om du valde det i research trädet.
Ta över ultras när de kommer och tada, victory!

Permalänk
Medlem

Det går att spela dom andra uppdragen efter du klarat "All-in". Du går bara in på single player- contiune å väljer den/de banor som fattas för att du ska få fullpott. Det finns ju totalt 28 uppdrag + ett bonus uppdrag, dock så behöver man ju bara klara av 26 av dem. Antar att när du måste välja uppdrag inte måste spela båda för att få fullpott.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz |Mobo: MSI Z68A-GD55(G3)|RAM: Corsair C. XMS DDR3 8 GB |Grafik: MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB (800mhz) |OS: Windows 7 Ultimate 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Intel 80GB 320, 2,5/Seagate Barracuda 7200, 320GB|PSU: Fractal Design r2 650W |Mus: Logitech mx510 |KB:Vanligt |Monitor: Samsung SyncMaster BW226 (2ms / 3000:1)@ 1680X1050.