Permalänk
Vila i frid

Inte färdig, men ändå.

Visa signatur
Permalänk

Här har vi the_speed_machine

Väldigt stolt över hur fint de är i lådan, iaf om man jämför med hur det har sett ut tidigare

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Mitt chassi är assnygt!

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro/Gen3 Socket1155 | i5 2500K @ 3.3 GHz | Gainward GeForce 660Ti | Kingston HyperX 8GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB 555/515 | WD Green 2TB | 500W Fractal Design | Corsair Carbide 500R |
Qpad 5K |Razer Goliathus | Steelseries 6GV2 | Steelseries Siberia V2 Red | Samsung 27" Full HD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_speed:

Här har vi the_speed_machine
http://i927.photobucket.com/albums/ad111/thespeedmaster/20100...

Väldigt stolt över hur fint de är i lådan, iaf om man jämför med hur det har sett ut tidigare

Hahah du fick mig nästan att gråta när jag läste hur stolt du var

Permalänk

inte klart. Håller på att fixa vattenblocket till GPU och köpt nya slangar.

Permalänk
Medlem

hur slänger man upp bilderna här fattar ej ;)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolitus5:

hur slänger man upp bilderna här fattar ej ;)?

Finns en knapp om man går in på avancerat

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

fattar inte hittar ej :/

Permalänk
Medlem
Permalänk

Har heller aldrig fattat det .. kan bara slänga webb-länken till bilden men har aldrig fattar hur man "klistrat" in bilden direkt i forumet

Permalänk
Medlem

Först så måste ni ju ladda upp bilden på en filhosting-sida, t.ex Fuskbugg.se - Ladda upp din fil eller ImageShack® - Online Media Hosting.
Sedan när ni laddat upp er bild på valfri sida så kopierar ni in bildlänken ni får i detta meddelandefönstret.
För att visa bilden så skriver ni helt enkelt detta kommando före och efter bildlänken:

Permalänk
Medlem

min data

Permalänk
Medlem

wtf funakr ej :/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kunde ej ladda up i chaten ska ladda upp en helhets bild också

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

varför dubbelposta, när man kan hexaposta

Visa signatur

Fractal Define R3 | Gigabyte Z68XP-UD4 | Intel Core i7 2600K @ 4Ghz | Asus GTX 580 DirectCU II | Corsair XMS3 DDR3 16GB @ 1333MHz | Corsair Force 3 120GB | WD 500GB x2 | Corsair AX 850W | Corsair H80 | Dell U2312HM x 2 | Windows 7 Pro 64-bit

Galleri på rummet

Permalänk

Redigera ditt inlägg nästa gång så blir det mycket mer tilltalande att läsa.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Hyffsat nöjd med tanke på ej modulärt nätagg. Men det som annars ska göras är att fixa en ny cpukylare och då ger jag mig på kablarna lite till. Annars är det dags att rensa damm ser jag ^^

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

I brist på bättre bilder på datorn som den ser ut nu, (lite nya saker) får ni bara länk till galleriet http://www.sweclockers.com/galleri/4636-cm-cosmos-s-bw#image1...

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Visa signatur

[B]965BE C3 @ 4018MHz | XFX HD5770 @ 1GHz

Permalänk

Min lilla skönhet

Permalänk

Det jag tänkt =P

Permalänk

det gick ju bra att länka det ..

Permalänk
Avstängd

hej alla nu ska jag vissa er en superdator

superdator

tror men den e bäst

Visa signatur

Windows 7 Ultimate Svensk 64bit,Intel Core i7 930, 2.80GHz (4,00GHz),Corsair TX 750W 80+,Asus RAMPAGE III EXTREME,Noctua NH-D14 140mm fläkt,Corsair 6GB (3x2048MB) DOMINATOR GT DHX+ 8-9-8-24,1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III,XFX GeForce GTX 285 Black Edition1GB
,Antec Twelve Hundred,Samsung SH-S223C 22X DL Svart,

Permalänk
Skrivet av tompaparompa:

Du glömde http://
Och istället för att dubbelposta kan man redigera sitt inlägg med editknappen.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem

lite små fix kvar, men de tar sig

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Här är mina första gallerier.
http://www.sweclockers.com/galleri/4949-h2o
http://www.sweclockers.com/galleri/5059-blockbuster
http://www.sweclockers.com/galleri/4989-bravo

Mina ambitioner att bygga datorer varierar lite men jag har tagit kort så ofta som jag kommer ihåg.
Det har blivit ett 10-tal byggen efter dessa som jag inte har redovisat än.

Håller mig till AMD/ATI för det mesta.
I min sign så ser ni vad jag har på gång.

Mina byggen är inte extrema på något sett utan jag försöker matcha hårdvaran till varandra på ett bra sätt.
Då jag har ett otal olika grafikkort, nätdelar, lådor, moderkort, minnen, kylare, mm. så får delarna inte sitta i samma burk längre än att jag hinner testa lite.

Rätt som det är så dyker det upp något intresant här på forumet och man blir frestad att köpa.
Det är ju ofta urförsäljningar på viss hårdvara i bland och då är det svårt att låta bli.
Hade en bra mix nyss som jag tänkte lägga ut i ett galleri men så kom den lilla nätta damen Define R3 Artic White in i huset och så måste jag riva ut en det prylar från andra lådor för att matcha det chassiet och då har man vipps en massa halvfärdiga datorer igen som behöver kompletteras.

Mitt måtto är att bygga med prisvärda delar, extra roligt om man hittar någor till ett fyndpris.
Kabeldragningen är viktig och jag sleevar där det behövs, dock inte kabel för kabel men jag försöker dölja alla kulörta kablar med svart sleev.

Dessutom så om jag använder AMD/ATI så brukar det gå bra att sätta i en HDD som redan är installerad så man slipper göra en ominstallation varje gång.
Har många olika Gigabytekort som är perfekta i det sammanhanget. Byte mellan ASUS och Gigabyte kan trassla lite. om det inte är exakt samma chipssett.

Radeonkorten funkar i alla burkar med ev omstart efter identifiering.
Håll utkik efter uppdatering i galleriet för jag ska lägga ut lite mera bilder i helgen.

Har några intelburkar oxå för att inte bli stämplad i ett speciellt fack Men dom funkar inget vidare tycker jag

Uppdaterat: Nu har jag startat ett galleri: http://www.sweclockers.com/galleri/6005-galleri-amd_pera
Inga Extrembyggen men vanliga lösningar med enkla komponenter och välbyggt tycker jag.
Rent och snyggt ska det vara Undantaget då för mitt bygge BRAVO som var ett snabbbygge åt en annan som inte var så noga med insidan

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt. Jag saknar dock ett galleri på den datorn

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag