Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldorado:

Hittar inget mail från tele2 alls, detta är ju weird jag borde fått min före din något måste vara fel, några ideer?

skumt... säker på att beställningen gick igenom? fick du någon orderbekräftelse?

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

skumt... säker på att beställningen gick igenom? fick du någon orderbekräftelse?

Japp har orderbekräftelse och ordernummer, har pratat med dom och den är igenom, skumt detta var då :/

Permalänk
Medlem

åååh väntar på en massa nya delar!, men mitt corsair 600t chassie kommer in på lager på fredag enligt komplett! hoppas att det nu gör det! isf borde jag få skiten v43 runt onsdag:D, någon som vet hur lång tid det tar att få delar från komplett till gävle när dom väl skickat dem? usch va ängslig man blir när man lagt ut 15tusen på dator delar men måste vänta över en vecka!

Visa signatur

-Corsair graphite 600T | intel i7 950 (kyld med EK 360 rad system) | EVGA GTX 460 SLI | ASUS Sabertooth x58 | 6gb Corsair xms3 @1600mhz | Corsair HX 750 | SteelSeries v6 v2 | Sennheiser HD558-

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakbob:

åååh väntar på en massa nya delar!, men mitt corsair 600t chassie kommer in på lager på fredag enligt komplett! hoppas att det nu gör det! isf borde jag få skiten v43 runt onsdag:D, någon som vet hur lång tid det tar att få delar från komplett till gävle när dom väl skickat dem? usch va ängslig man blir när man lagt ut 15tusen på dator delar men måste vänta över en vecka!

Tyvärr, har endast hämtat ut från deras pick-up point i GBG. Då har de tagit typ 12h för dom att få dit de

Permalänk
Medlem

Väntar på nya dämpare fram till min Nitro Ruslter (R/C)

Tack cookie_monster för hjälpen Även om Linus även borde ha ett litet tack men det går ikke för sig

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk
Avstängd

Ska hämta ut lite halloweengrejjer på macken idag till helgen!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Hakade på ett gruppköp och väntar på klartecken därifrån men innan veckans slut är förhoppningsvis detta på väg.

Emotiva Audio XPA-3 Three Channel Power Amplifier

Skyller på Bran :/

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Går det ta ut mitt paket från posten med Shipment tracking nummret? Eller måste jag vänta på avin en dag till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinCC:

Går det ta ut mitt paket från posten med Shipment tracking nummret? Eller måste jag vänta på avin en dag till?

Japp. Ta med legitimation, bara.

Permalänk
Medlem

Väntar på ca 1.8km sleeve
Samt några hundra meter krympslang, känns som att det kommer ta slut ganska snabbt ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Väntar på ca 1.8km sleeve
Samt några hundra meter krympslang, känns som att det kommer ta slut ganska snabbt ändå

1,8 km?? Åh herre

Permalänk
Skrivet av KniFF:

Hakade på ett gruppköp och väntar på klartecken därifrån men innan veckans slut är förhoppningsvis detta på väg.

http://emotiva.com/xpa3/xpa3_angle.png

Ser grrrym ut
Vad är det du ska driva med den?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

http://emotiva.com/xpa3/xpa3_angle.png

Grymt pris på den där pjäsen nu. Har varit sugen som f*n på ett par UPA-1 ett bra tag nu, men det är tyvärr inte läge för min del..

Hoppas på att få läsa om lite trevliga lyssningsintryck.

Edit: kan tillägga att jag väntar på ett par kablar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Ser grrrym ut
Vad är det du ska driva med den?

Skrivet av Olegh:

Grymt pris på den där pjäsen nu. Har varit sugen som f*n på ett par UPA-1 ett bra tag nu, men det är tyvärr inte läge för min del..

Hoppas på att få läsa om lite trevliga lyssningsintryck.

Edit: kan tillägga att jag väntar på ett par kablar.

Ett par XTZ 99.36 och center till det. Fördelen och tanken framförallt att köra på detta istället för XTZs egna AP100 är att när högtalarna skall uppgraderas behöver jag inte byta ut steget, TX-NR708 agerar försteg. Detta blir min första stint med surround så hur det kommer se ut om någon månad kan jag inte säga, helt upp till prylarna och att jag blir nöjd.

Vad för kablar, Olegh? Hi-fi eller något annat?

Intryck kommer, Bran här på forumet har ett likadant som han driver sina Vento 890 DC med så ni kan ju PMa eller hoppas han får syn på tråden

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Väntar på nya minnen, riktigt fina Gskill ripjaws, hoppas på lite tightare timings än trök-corsairarsen jag har nu. Väntar även på en skärm från inet, va dags att gå från 1680x1050 när 1920x1080 fanns för 999kr

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Första gången jag köper datorgrejer till mig själv
Hoppas mitt 500W FSP agg klarar att driva grafikkortet bara

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anton_mjor:

http://mjornis.mine.nu/pics/Sk%C3%A4rmklipp1.PNG

Första gången jag köper datorgrejer till mig själv
Hoppas mitt 500W FSP agg klarar att driva grafikkortet bara

Så det blev både och

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Så det blev både och

Jaavafan, nu kan jag både spela OCH får en rapp dator
Resten uppgraderar jag förhoppningsvis lite senare i vinter eller i vår .

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu är steget på väg iaf, kompletterade med 3st Interconnects att ha mellan steg/reciever - mest för utseendets skull för att vara helt ärlig

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Mitt paket har redan kommit till uthämtning.
Är redan imponerad av SSDns snabbhet...
Nu väntar jag bara på att skolan ska sluta så jag kan rusha och hämta paketet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Väntar på att Left 4 Dead till Xbox ska komma med posten

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Mitt paket har redan kommit till uthämtning.
Är redan imponerad av SSDns snabbhet...
Nu väntar jag bara på att skolan ska sluta så jag kan rusha och hämta paketet

Varsegod posten är inte så dålig ibland ändå

Permalänk
Skrivet av nmc:

Varsegod posten är inte så dålig ibland ändå

Verkligen inte, mindre än 22 timmar efter beställning var paketet framme

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Väntar på ett NAD 2400 slutsteg.
Väntar också på ett paket från Tyskland som innehåller 250 g svavel, 500 ml salpetersyra och 1000 ml svavelsyra.

Visa signatur

Canon 30D - BG-E2N - Canon 28/2,8 - Canon 50/1,8 - Tokina 100/2,8 macro - Sigma EX 70-200/2,8 - Mina Bilder
Marantz 2230 - NAD 2400 - H/K HD 970 - DIY HiVi F8 + Seas 27TDFC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yuri:

Väntar på ett NAD 2400 slutsteg.
Väntar också på ett paket från Tyskland som innehåller 250 g svavel, 500 ml salpetersyra och 1000 ml svavelsyra.

Ha så kul med bomullskrutet :D!
Själv väntar man på en Samsung Galaxy 5. Kommer förhoppningsvis idag, annars på måndag eller något :(.
Får man fråga hur mycket beställningen från Tyskland kostade?

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Begagnade Xindak FS-1 + FA-1. Kommer jag höra någon skillnad? Vem vet. Kommer jag få en snygg, robust och välbyggd kabel som jag kommer kunna behålla länge? Ja

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Väntar på Black Ops! kommer bli kul !!! /?\
:LJ ) /''''''''\
:::::::::::::: ;O

Permalänk

Väntar på ett MSI bigbang xpower, 2st 4870, 9600gt och ett 7900gt

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Hedersmedlem

Väntar på en ZTE Blade aka Orange San Fransisco som jag precis köpte på ebay

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Jag väntar på ett mekaniskt tangentbord från USA

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight