Video: Black Ops lanseras på Webhallen

Permalänk
Melding Plague

Video: Black Ops lanseras på Webhallen

Nattens lansering av Call of Duty: Black Ops gick inte obemärkt förbi på Webhallen i Stockholm.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Var inte ens medveten om denna lansering, men sen så har jag inte spelat nåt cod någonsin

Permalänk
Medlem

Fan vad bra det måste gå för Webhallen...

Permalänk

Fan va coolt

Permalänk

jäkligt najs

Permalänk
Medlem

jag köpte mitt vid midnatt på gamestop i trollhättan tyvärr ett jävla pissspel..

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem

Vilken härlig video! Precis vad man vill se när man kommit hem!

Permalänk
Medlem

Såg rätt påkostat ut
Bra spel, förutom att det har problem med fryslagg i MP, hoppas att en patch kommer snart!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Fan vilken skön film Givetvis handlar man "riktiga" datorprylar på Inet och liknande, men atteraljer och andra hushållsapparater handlas nästan uteslutande hos dem. De är riktigt trevliga i butiken.

Permalänk
Medlem

Strort LOL till filmen.... Men måste säga jag är imponerad av deras angagemang!

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Deras hellikopter hängde nästan en timme över Sergelrondellen igår, ett jäkla oväsen förde den!

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Fan vad bra det måste gå för Webhallen...

Sponsrade gissningsvis? PR-jippo deluxe

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Haha den var bra!

Permalänk

Gäsp, ännu ett skitspel i mängden riktat till finniga 10 åriga pojkar.
Sitt i en 2x2m liten bur och skjut allt och alla som du ser.
Finns det inte tillräckligt med såna här skitspel?

Permalänk
Medlem

Bästa cod på länge!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Gäsp, ännu ett skitspel i mängden riktat till finniga 10 åriga pojkar.
Sitt i en 2x2m liten bur och skjut allt och alla som du ser.
Finns det inte tillräckligt med såna här skitspel?

Euro Truck Simulator
Kanske något som passar dig? Lagom tempo att köra belgiska jordgubbar runt i Europa? Bara för dig att inse att alla har olika smak när det gäller spel, gillar du det inte, skit i att spela det då!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Gäsp, ännu ett skitspel i mängden riktat till finniga 10 åriga pojkar

Inte enligt PEGI, då är det för 18+ men vem bryr sig om det i dagens samhälle.. -.-

btw, har 10åringar finnar nu för tiden?:O jag fick mina när jag började bli 14-15 tonåren liksom..

Permalänk
Medlem

Haha vilket jippo för ett spel. Dock ska jag vänta och läsa lite recensioner innan det ens blir tanke på köp, tyckte inte MW2 var något direkt jättebra spel och har därför ganska låga förväntningar på detta, men kul att se att dom skippade matchmake på detta. Grymt av webhallen i alla fall, tyckte deras realese video för SC2 var grym när dom hade en marine? där.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Skrivet av qhrizz:

Euro Truck Simulator
Kanske något som passar dig? Lagom tempo att köra belgiska jordgubbar runt i Europa? Bara för dig att inse att alla har olika smak när det gäller spel, gillar du det inte, skit i att spela det då!

Hahaha skön

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 5700X3D, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 2TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell G2724D

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Euro Truck Simulator
Kanske något som passar dig? Lagom tempo att köra belgiska jordgubbar runt i Europa? Bara för dig att inse att alla har olika smak när det gäller spel, gillar du det inte, skit i att spela det då!

Jag fyller på med: Hay! Farming Simulator 2011 Demo | Rock, Paper, Shotgun

Sen är det troll-varning på Blackbird också. Alltid åsikter som retar så många som möjligt.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

Oj, jäklar vilket jippo för ett spel... Men vad är meningen med den påkostade filmen, var det publik som kollade på när de brände runt med tgb11:an? Var filmen som reklam på tv eller visades den öht, förutom på dintub då?

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk

Det är väl ett helt okej spel, har lirat en timma SP och en timma MP. en blandning mellan COD : World at war och modern warfare 2 som är det helt j*vla överhypat

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 5700X3D, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 2TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell G2724D

Permalänk
Medlem

Sen när har US-army bytt till tgb11 ?
Mycket töntigt
Ett gäng hummer, ett par M1A1 och några Apache så kan vi snacka.

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHA! Dagens skratt...

Så förbannat töntigt gjort, för att inte tala om specialeffekterna. Känns som att det är några gymnasie-elever som går media-programmet som producerat ungefär. Riktigt, riktigt dålig. Pinsamt Webhallen (som dessutom lagt ner pengar på detta stackarna)!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

HAHAHAHAHAHA! Dagens skratt...

Så förbannat töntigt gjort, för att inte tala om specialeffekterna. Känns som att det är några gymnasie-elever som går media-programmet som producerat ungefär. Riktigt, riktigt dålig. Pinsamt Webhallen (som dessutom lagt ner pengar på detta stackarna)!

För fan. Ta det som en klackspark, detta var nog menat som en rolig grej. Och inget försök till en uppföljare till Hamilton.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beeos:

För fan. Ta det som en klackspark, detta var nog menat som en rolig grej. Och inget försök till en uppföljare till Hamilton.

Ja precis, "en rolig grejj". Dock kunde de dolt botten på explosionerna lite bättre då man ser att det är en pjäs.

Permalänk
Medlem

Haha.. lite coolt reklam jippo.. Även om spelet inte är det bästa så är det fortfarande kul med butiker som gör det där lilla extra

Permalänk
Medlem

awesome film, sån perfekt parodi! riktigt rolig reklam! de e sånna man minns!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beeos:

För fan. Ta det som en klackspark, detta var nog menat som en rolig grej. Och inget försök till en uppföljare till Hamilton.

Ja, men man förväntar sig ju inte sån skit av ett företag som Webhallen. Skulle lika gärna kunna vara ett projektarbete för några studenter. Det var ju urkasst producerat? De kunde ju gjort det mycket bättre för samma budget, de har bara gjort massa missar som gör att det blir som en parodi (där har de ju lyckats).

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

när man ser att nått är så här påkostat och de försköker hajpa folk att köpa. Då har man slutat handla på webhallen, punkt.

Visa signatur

r_wateralpha 0.3