Iphone 3GS->4 nu är apparnas ikoner vita

Permalänk
Medlem

Iphone 3GS->4 nu är apparnas ikoner vita

Hej.

Jag bytte upp mig till Iphone 4 igår och körde säkerhetsåterställningen från min 3GS.

Efter att ha gjort detta så är alla mina appar's ikoner helt vita, tar jag bort den/dem och laddar ner igen så fungerar det fint.

Men nu har jag massor av appar och dom som kostar måste jag betala för igen om jag tankar direkt via telefonen genom appstore.

Någon som upplevt detta och eventuellt har en lösning?

Alla program fungerar förövrigt.

//

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem

Nej du behöver inte betala för apparna igen. När du klickat på köp knappen kommer det komma uppe en ruta där det står att du redan har köpt appen. Om du använder samma konto förståss.

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE

Permalänk
Medlem

Hmm ok, får ta och testa med något 7kr's program.

Föresten så, om jag updaterar ett program så fixar sig ikonen.

Vore fortfarande nice om någon hade en fin lösning på detta än att ta bort och installera ALLA appar manuellt eller vänta på uppdatering

Men tack för den inputten!

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Permalänk
Medlem

Har du jailbreakat så kan du testa att ta bort allt i iconscache mappen och respring/reboot. /private/var/mobile/Library/Caches/com.apple.IconsCache

Permalänk
Medlem

Den är helt orörd och ny, d.v.s inte Jailbrakead.

Hmmpf, knäppt...antingen får jag väl sitta och vänta på updates till allt eller sätta mig ner i några timmar och ta bort och tanka på nytt ^^

Visa signatur