Några Aktieintresserade på Sweclockers?

Permalänk

Några Aktieintresserade på Sweclockers?

Undrar om det finns några Aktie intresserade på Sweclockers?
Isåfall är ni några riktiga Aktiehajar xD
Iaf så undrar jag om någon vet nån bra aktie med bra utdelning långsiktigt (nån spec. bransch?)
Har funderat på nåt oljeföretag i te.x Brasilien eftersom de har hittat mycket olja runt kusterna där. Även för att deras Medelklass har ju fått det bättre nu.

Har några aktier nu i Tradedoubler som är ett företag som sysslar med internet reklam. Hoppas på hyffsat med pengar om något år eller så.

Så det jag undrar är alltså:
Vet du någon speciell bransch som kommer blomstra långsiktigt?
Har du någon speciell aktie som du skulle kunna rekommendera?
Vet du något svenskt företag som du tror kommer bli det nya H&M? (Då menar jag att det skulle bli lika framgångsrikt).

Mvh Jonas och hoppas vi får en intressant tråd med bra tips

Visa signatur

Jag kan hoppa från alla höjder,
Men landa är en annan sak ...

Permalänk

Just de glömde en grej
Använder någon på forumet CMC Markets?
Har precis anmält mig till ett demo att detta program ..
Är det bra?

Visa signatur

Jag kan hoppa från alla höjder,
Men landa är en annan sak ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai95:

Undrar om det finns några Sök intresserade på Sweclockers?
Isåfall är ni några riktiga Sökninjor xD
Iaf så undrar jag om någon vet nån bra söksträng med bra utdelning långsiktigt (något spec. språk?)
Har funderat på någon tråd i te.x ÖÄ eftersom de har hittat mycket info runt Akademiska&& där. Även för att deras Medelnörd har ju blivit mer informerad nu.

Har några söksträngar nu i ett textdokument som är taget ifrån reklamföretag och sökbotar. Hoppas på hyffsat med träffar om något år eller så.

Så det jag undrar är alltså:
Vet du någon speciell gren som kommer fyllas långsiktigt?
Har du någon speciell söksträng som du skulle kunna rekommendera?
Vet du något svenskt företag som du tror kommer bli det nya Swec? (Då menar jag att det skulle bli lika framgångsrikt).

Mvh Alakai och hoppas vi får en intressant tråd med bra tips

http://www.sweclockers.com/forum/91-akademiska-amnen-arbetsli...
Fråga i tråden eller om du är sjukt intresserad, PMa Ako.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Fortum har bra direktavkastning och jag tror de kan bli en väldigt stor aktör framöver. Kraftiga expansioner in i ryssland bådar gott för framtiden. Inte särskilt spännande aktie, men en relativt trygg investering.

Visa signatur

//Bacon