Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Uppdatera XBOX via USB?

Ja nu är det såhär, jag har ett Xbox 360 (utan internet uppkoppling) som jag måste uppdatera. Jag har ingen möljighet till internet till den. Kan bara ha internet till dator.

Jag undrar, kan man uppdatera via ett USB minne?

Permalänk
Medlem

Ja, Swizzy's Hemsida där har du en guide på hur du gör samt filer för att göra det.

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Ja, Swizzy's Hemsida där har du en guide på hur du gör samt filer för att göra det.

Tack så mycket! <3

Permalänk
Medlem

Inte för att jag vill gå offtopic i din tråd, men borde du inte kunna brygga nätverket vidare till xboxet via din dator?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

Svar på TS fråga; Update your console software

Twiggeh, japp de går utmärkt. Det kallas för ICS (internet connetion sharing), men det kräver att man har 2 nätverkskort (1 trådlöst och ett trådat fungerar bra) i datorn.

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Inte för att jag vill gå offtopic i din tråd, men borde du inte kunna brygga nätverket vidare till xboxet via din dator?

Jo men har ingen tillräckligt lång internet sladd och hittar inte trådlös dongel saken:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

Jo men har ingen tillräckligt lång internet sladd och hittar inte trådlös dongel saken:P

Prova homeplug!

Använder det själv till både dator och xbox och det fungerar utmärkt.

WEBHALLEN.com - Hårdvara - Nätverk - Homeplug

Permalänk
Medlem
Skrivet av piddee.:

Prova homeplug!

Använder det själv till både dator och xbox och det fungerar utmärkt.

WEBHALLEN.com - Hårdvara - Nätverk - Homeplug

Billigare att köpa kabel + dongel

Permalänk
Medlem

Jag provade uppdatera min box, och det fungerade ej, brände filerna till en dvd skiva.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU