Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av AzzEX FX:

Tydligen lyckades jag provocera någon för att jag bar en t-shirt med liten text "Stöd våra utlandssoldater, Fredsbaskrarna." nu under nyårsnatten.
Man blev bombarderad av 3 tjejer och 2 killar att man var dum i huvudet. Hur kan du stödja mördare, och fick ta emot mängder av glopord.
Tycker det är tragiskt att man skall bli utsatt för hatkampanj, trots försök att förklara varför Sverige är där, och att det är våra folkvalda politiker som skickat dit svenska truppen.
Man blir faktiskt ledsen när man blir bombarderad med glopord, kallad för barnamördare och våldtäktsman.
Jag tog mitt förnuft och lämnade helt enkelt festen med en klump av sorg i hjärtat.

Mycket tråkigt:/

Stöd våra soldater ja!

Permalänk
Skrivet av AzzEX FX:

Tydligen lyckades jag provocera någon för att jag bar en t-shirt med liten text "Stöd våra utlandssoldater, Fredsbaskrarna." nu under nyårsnatten.
Man blev bombarderad av 3 tjejer och 2 killar att man var dum i huvudet. Hur kan du stödja mördare, och fick ta emot mängder av glopord.
Tycker det är tragiskt att man skall bli utsatt för hatkampanj, trots försök att förklara varför Sverige är där, och att det är våra folkvalda politiker som skickat dit svenska truppen.
Man blir faktiskt ledsen när man blir bombarderad med glopord, kallad för barnamördare och våldtäktsman.
Jag tog mitt förnuft och lämnade helt enkelt festen med en klump av sorg i hjärtat.

Vad i helvete... Vi får hoppas att de var jävligt påverkade.

Själv har jag så in i helvete ont i huvvet, och halsen. Så fort jag hostar liksom bränner/sticker/ekar det till i huvudet, alvedon hjälper inte.

aaaah

Permalänk
Medlem
Skrivet av AzzEX FX:

Tydligen lyckades jag provocera någon för att jag bar en t-shirt med liten text "Stöd våra utlandssoldater, Fredsbaskrarna." nu under nyårsnatten.
Man blev bombarderad av 3 tjejer och 2 killar att man var dum i huvudet. Hur kan du stödja mördare, och fick ta emot mängder av glopord.
Tycker det är tragiskt att man skall bli utsatt för hatkampanj, trots försök att förklara varför Sverige är där, och att det är våra folkvalda politiker som skickat dit svenska truppen.
Man blir faktiskt ledsen när man blir bombarderad med glopord, kallad för barnamördare och våldtäktsman.
Jag tog mitt förnuft och lämnade helt enkelt festen med en klump av sorg i hjärtat.

Det är ju skillnad på att stödja kampanjen och de individer som finns där. De kan inte tänkt efter innan de spotta ut sig de där.

Permalänk

Jag är riktigt jävla trött på känslor nu. Drömmar vill jag också gärna slippa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Det är ju skillnad på att stödja kampanjen och de individer som finns där. De kan inte tänkt efter innan de spotta ut sig de där.

Varför? Finns ingen som är tvungen att vara militär i Sverige, tror inte vi har en enda soldat utomlands som inte vill vara där.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Tänkte precis klicka mig fram till nattuggletråden för att kolla om några snälla själar hänger där, möts av ett hänglås - nä juste, den är låst...

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Det är nätter som denna jag saknar natt-tråden :/
Känns så jäkla tungt att komma ur ett förhållande efter såhär lång tid, va tusan gör jag nu liksom.
Hm..

Skrivet av Ljungan11:

Tänkte precis klicka mig fram till nattuggletråden för att kolla om några snälla själar hänger där, möts av ett hänglås - nä juste, den är låst... http://kenbogard.fr/wp-content/forum-smileys/Crying_Smiley_by...

Saknade också nattuggletråden igår natt. Frågan är om vi kan starta upp den igen men med ett aningens modifierat tema, typ: "Vad håller dig vaken nu inatt?" eller "Varför sover du inte?"... Det kanske modsen skulle tillåta..

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

Fuckin shit.

Fick hem ett par byxor från Asos. "Lee Wilbert" 32R, fortfarande toksnygga men för stora egentligen.

Ännu värre, fick hem min http://www.designgive.com/shop/product.php?productid=125 och printet ser mer ut som rosa på rött än exemplet på hemsidan.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jag tycker den ser väldigt röd ut.

Synd om den nu ser tjejrosig ut irl

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Jag tycker den ser väldigt röd ut.

Synd om den nu ser tjejrosig ut irl

Ja jo, T-shirten är så röd som den blir, men det vita är förfärligt och släpper igenom så mycket att det ser rosa ut.

Permalänk
Medlem

Fått hem datorn och installerat allting nu! Helt underbart att ha en ny dator. Testade lite lätt överklockning (upp från 2.8 till 3.2 bara) och den håller sig strax ovanför rumstemp ändå. Öppnade fönstret och balkongdörren för att testa. 21 grader hamnade cpun på då. Helt galet! Så jag är rätt glad just nu. Allting funkar och flyter på!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Skrivet av Mikael_Berglund:

Saknade också nattuggletråden igår natt. Frågan är om vi kan starta upp den igen men med ett aningens modifierat tema, typ: "Vad håller dig vaken nu inatt?" eller "Varför sover du inte?"... Det kanske modsen skulle tillåta..

Starta upp något antagligen få den vara aktiv eller så låses den ^^

Uff har grymt ont i fötterna/vaderna och är trött som fan av någon anledning.
Sen så har jag äntligen fått igång en gammal cam som drivisarna strulade till..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Vågar man pröva en menskopp? den verkar lite läskig, men så många kvinnor säger att den är helt underbart bra

Permalänk
Medlem

sur: förkyld och jävlig.

glad: besikta Oldsen i morgon!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Tweakade just lite på ljudhuvudet i reliken (VHS-bandaren).
Plötsligt så låter mina gamla musikband mycket bättre

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Hockey suger.

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |

Permalänk
Skrivet av Mikael_Berglund:

Saknade också nattuggletråden igår natt. Frågan är om vi kan starta upp den igen men med ett aningens modifierat tema, typ: "Vad håller dig vaken nu inatt?" eller "Varför sover du inte?"... Det kanske modsen skulle tillåta..

Ja varför inte, man kan ju alltid slänga iväg ett PM till en moderator angående förslag på topics till en ny tråd så den inte blir låst igen.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Kan inte sova. Oj vad ovanligt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk

/Me har blivit gammal

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Oldsen gick igenom SBP utan anmärkning! YEAH

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Skrivet av ¤Reason¤:

Oldsen gick igenom SBP utan anmärkning! YEAH

Haha min gick igenom Med ett upprötet golv och ett hål i en balk så att man får in näven utan problem Tror inte det rostar sönder på ett år precis.

Tror jag skrotar den bilen sen mot sommaren eller om man ska ställa av den och sälja delar eller renovera upp. Går ändå rätt bra så:)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Haha min gick igenom Med ett upprötet golv och ett hål i en balk så att man får in näven utan problem Tror inte det rostar sönder på ett år precis.

Tror jag skrotar den bilen sen mot sommaren eller om man ska ställa av den och sälja delar eller renovera upp. Går ändå rätt bra så:)

Hoppas morsans ford går igenom den 12 också.

På senaste besiktningen var det ett typ 15 cm hål i golvet på passagerarsidan och väääldigt mycket rost i balkarna på båda sidor, fan vad besiktningsmannen var energisk med hammaren. Han typ repade bakre kofångaren i ett försök att slå sönder dragkroken.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Hoppas morsans ford går igenom den 12 också.

På senaste besiktningen var det ett typ 15 cm hål i golvet på passagerarsidan och väääldigt mycket rost i balkarna på båda sidor, fan vad besiktningsmannen var energisk med hammaren. Han typ repade bakre kofångaren i ett försök att slå sönder dragkroken.

Jag fick igenom den UA och inte ens ett muntligt ord... mer än att han inte trodde på att jag hade använt biltema polermedeln ^^ han var jävligt förvånad över det.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Stadiums hemsida är nog den sämsta på länge.

Jag har valt den varan jag vill ha.
Loggar in, går vidare till leveransätt, väljer Post med en extra kostnad 50:- för frakten.
När jag har valt den så ska den ladda till nästa sida men påstår då att Sidan inte finns.

Jag har försökt kontakta Kundsupport men inte fått något svar på 3dagar och dom har inget telefonnummer heller som man kan ringa till.

Närmaste Stadium för mig som bor på landet är 1.5h bort.

Permalänk

Skulle fixa in lite VHS i datorn.... Efter 20 min ger aset upp och blåskärmar, lycklig man blir!
Det är andra gången den här veckan datorn blåskärmar, hoppas inte nåt är på väg att rasa :/

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Jobbigt när folk inte kan svara på Pm om de fortfarande är intresserad av mitt grafikkort.. suck.. man får inte ens ett svar tillbaka.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Håller med fullmoon.

Det är riktigt irriterande när folk inte svarar tillbaka eller inte är lika vänliga tillbaka,känns inte så seriöst då.
jag vill ha glada miner på folk

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Här kommer en glad min!

Nu drar jag till Egypten och lite värme! Baj baj.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Alltid lika kul att se alla idioter som glor som fan för man slänger sopor i shorts o tröja.. det är för helvete bara -2 grader ingen jäva snöstorm som dom verkar tro

Sverige måste vara ledande i konsumtion av glosoppa..

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Skrivet av bärplockaren:

Håller med fullmoon.

Det är riktigt irriterande när folk inte svarar tillbaka eller inte är lika vänliga tillbaka,känns inte så seriöst då.
jag vill ha glada miner på folk

Visst drygt folk och troll skiter man ju i men annars så vill man ju ha ett svar aif.

Visa signatur

I am Extrazz.