Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Visa 2 språk på wikipedia?

Permalänk
Medlem

Visa 2 språk på wikipedia?

Jag testade att googla lite men det var lite svårare att hitta än vad jag trodde. Jag kan prata svenska och engelska, det är de enda intressanta språken för mig på wikipedia. Borde det inte finnas något sätt att bara visa dessa två? Helst vore det grymt om man kunde få en annan design på sidan och skippa hella vänstermenyn och bara få två ikoner som switchar mellan sv/en på översidan men jag antar att det är lite mycket begärt :).

Blev medlem där iaf och trodde att det eventuellt skullle finnas som alternativ men tji fick jag. Någon som vet någon lösning?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grymt smidigt hade det varit (även om det ibland kan vara intressant att "läsa" artiklar på språk man inte förstår)

Permalänk
Medlem

Ohh, det har jag också länge eftersökt. Hade varit så skönt!

Permalänk
Medlem

Bygg din egen sida som handskar med data från de artiklar man slår upp och sen presenterar i det format du önskar.
Du kan t.o.m. tjäna pengar på det.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.