Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Häva köp appstore!

Permalänk
Medlem

Häva köp appstore!

Tja, det är så att jag skulle skämta med en polare idag i plugget, jag hade tidigare laddat en gratis app och skrivit in min kod, sen skulle jag skämta med min polare att jag skulle köpa den dyraste appen råkade alltså köpa iRA Direct och iRA Pro och dem drog 6799 kronor från mitt konto, kan jag häva detta nu, jag är så jävla ledsen asså...

Visa signatur

DONERA bitcoins mina vänner!: 1UZQMzQWdeA9BBHhxP1DMdwDZAuiKeWr4

MSI P67A-GD65, i5 2500K Sandy Bridge (Oöverklockad), 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Corsair 4GB 1600MHz XMS3, Gigabyte Radeon HD6950 2GB (Moddad), Fractal Design Tesla 650W 80+, Samsung SH-S223C 22X DL Svart, Fractal Design R3 Svart, Windows 7 Professional

Permalänk
Medlem

Synden straffar sig själv. Jag har ingen aning i detta fallet. vad är det för app ens? Kontakte dem på telefon.

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem

Är tyvärr lite off nu och hoppas du inte tar illa upp men helt plötsligt känns min dag så mycket bättre

Och angående ditt misslyckade köp, har du påbörjat nerladdningen eller ej ?
Om man läser derass vilkor så har man rätten att ångra köpet fram tills att man i princip börjat nerladdningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tehlamah:

Är tyvärr lite off nu och hoppas du inte tar illa upp men helt plötsligt känns min dag så mycket bättre

Och angående ditt misslyckade köp, har du påbörjat nerladdningen eller ej ?
Om man läser derass vilkor så har man rätten att ångra köpet fram tills att man i princip börjat nerladdningen.

Synd att det inte går att avbryta nedladdningen vad jag vet. Stöd för det kommer i nästa iOS-version 4.3

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

För android kan man ialla fall häva köpet innom 12 timmar innan var det 24 timmar men med Iphone vet jag ej bästa du kan göra är att försöka få tag i "apple" appstore avdelningen och fråga hur du ska göra.

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrP*:

För android kan man ialla fall häva köpet innom 12 timmar innan var det 24 timmar men med Iphone vet jag ej bästa du kan göra är att försöka få tag i "apple" appstore avdelningen och fråga hur du ska göra.

det är väl 15minuter som gäller?

Permalänk
Medlem

Är det bara jag men börjar inte programmet laddas ner DIREKT efter köpet har genomförts? :s

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av woobiin:

det är väl 15minuter som gäller?

Mycket möjligt dom har ändrat det igen har inte läst det på ett par månader nu .. Men hur som helst tråd skaparen verkar ha blivit av med 6k+ tyvärr det hade man fått mycket för hoppas appen blir bra. Soz

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk

Kommer det i framtiden heta "göra en Jojjeeee" när man klantar sig totalt måntro????

Skämt åsido, hoppas fan det löser sig för dig. Vet inte hur det funkar om man kan skylla på en total feltryckning och få det hävt eller nåt. Håller ivf tummarna för dig

Permalänk
Medlem

För dom som inte vet vad ira pro är kommer här en länk

http://www.youtube.com/watch?v=COS5dahrGS8

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Är det bara jag men börjar inte programmet laddas ner DIREKT efter köpet har genomförts? :s

Jo jag har också för mig det, först trycker man på priset och sedan slutför man köpet med att trycka på install.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Om du ringer till apple så löser sig nog för hoppningsvis.

Permalänk
Medlem

Vilken jobbig sits :/ Hoppas det löser sig.
Har du kontaktat dom?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Om du är under arton år är det bara att du ringer, så kan du häva köpet med hänvisning till att du inte är myndig. Det kan tänkas att de går med på att annullera räkningen om du pratar med dem ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tehlily:

Om du är under arton år är det bara att du ringer, så kan du häva köpet med hänvisning till att du inte är myndig. Det kan tänkas att de går med på att annullera räkningen om du pratar med dem ändå.

Kan också inte annat än att höja ett ögonbryn över att du har skapat femton trådar på de inte ens två dygnen som du har varit medlem.

Du vet att det är februari nu va?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Öppna iTunes -> Visa mitt konto -> Purchase History -> Report a Problem -> leta reda på programmet och klicka på Report a Problem under rubriken med samma namn -> Problem: I inadvertently purchased this item och sedan får du skriva vad som hänt i comment.

Hoppas du får tillbaka pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Du vet att det är februari nu va?

Hoopa, så går det när man lagar mat samtidigt. Ber så mycket om ursäkt.

Permalänk
Medlem

Hur har det gått?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Avstängd

Detta måste följas.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Har du provat det jag skrev? Har för mig att du måste göra det inom 24h

Permalänk
Medlem

Ringde men dem sa att det inte går om köpet är genomfört :s

Visa signatur

DONERA bitcoins mina vänner!: 1UZQMzQWdeA9BBHhxP1DMdwDZAuiKeWr4

MSI P67A-GD65, i5 2500K Sandy Bridge (Oöverklockad), 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Corsair 4GB 1600MHz XMS3, Gigabyte Radeon HD6950 2GB (Moddad), Fractal Design Tesla 650W 80+, Samsung SH-S223C 22X DL Svart, Fractal Design R3 Svart, Windows 7 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av jojjeeee:

Ringde men dem sa att det inte går om köpet är genomfört :s

Va? Vilka assholes! Finns det ingen som helst ångerätt!? Säger då det igen, vilka rövhål!

Permalänk
Medlem

Har en polare som råkade göra samma sak med en app som gick på 2000 kr men på något sätt fick han tag i personen som skapade appen och fick tillbaka pengarna där igenom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jojjeeee:

Ringde men dem sa att det inte går om köpet är genomfört :s

stå på dig nu lite vafan, ring igen!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

borde inte distanslagen gälla på appstore?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

borde inte distanslagen gälla på appstore?

Tänkte också på det... Om jag vore TS skulle jag kolla igenom konsumentköplagarna, har för mig att enligt dem så har man i Sverige laglig rätt att häva ett köp man gjort på internet inom 14 dagar, och få alla kostnader tillbaka förutom returfrakten (vilket inte ens behövs i det här fallet). Enligt svensk lag ska du alltså ha ångerrätt, och vad jag vet kan inte ens Apple gå emot Svea rikes lag.

Kolla upp konsumentlagarna, snabbt innan det är för sent!

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem

Här, läs paragraf 8 här. Är från Pricerunner, mycket pålitliga.

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

Här, läs paragraf 8 här. Är från Pricerunner, mycket pålitliga.

Läsa var?

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk
Medlem

Är väl som när man köper all mjukvara, bruten förpackning (i detta fall hemladdat) så får man inte returnera?

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Avstängd

OOOPS!! Tror chansen att få köpet hävt är minimal tyvärr! Iom. att du trycket på köp har du godkänt avtalen!

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....