Roligt att spela bad company 2 själv?

Permalänk
Medlem

Spelar varje dag. Har 7 kompisar i en gruppe på skype, om alla klarar att komma over på en side, då blir det full krig

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

Spelar varje dag. Har 7 kompisar i en gruppe på skype, om alla klarar att komma over på en side, då blir det full krig

Läste du ens rubriken?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

" Hur bra ".

Pröva, vad har du för tum på skärmen?

Allt beror på upplösningen.

Oj, var lite snabb där.

Har en 24tum 1920x1080.

Har hört att snöbanorna är dom mest krävande banorna, hur många fps tror ni jag får? på ett ungefär

Permalänk

BC2 är roligt i vilket fall, sen är det ju klart att det är roligare att spela med några polare på ett taktiskt sätt där man understödjer varann.

Permalänk
Skrivet av Antar96:

Oj, var lite snabb där.

Har en 24tum 1920x1080.

Har hört att snöbanorna är dom mest krävande banorna, hur många fps tror ni jag får? på ett ungefär

Svårt att säga på rak arm.

Lägst lär du ligga 100-120 + vågar jag påstå.

High kanske du ligger på 60-80+

Har snålat nu rätt ordentligt på dom siffrorna, men somsakt. Du lär spela spelet laggfritt och det är det som är meningen. Grafiken är snygg som attan redan på low med 1920x1080. Plus att man ser gubbarna lättare på längre avstånd tack vare att det inte är lika detaljrikt på dom distanserna.

Bara att dra ner Fraps och vänta o se. ^^

Tänkte ta mig tiden att fixa upp en 10 slottar mumble server. Kanske inte ger så mycket, men fråga mig om pass till den så ska det säkerligen bli ett kul gäng som härjar på den så att ni slipper lira ensamma.

EDIT:

Såja!
Lägg till mig på skype: Tastyandy

Be mig om Mumble informationen så får ni den. 10 Styckna kommer att lottas eller väljas. Eller Först till kvarn helt enkelt!

Hade bra!

Senaste versionen av mumble:
http://sourceforge.net/projects/mumble/files/Mumble/1.2.3/mum...

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Köpte spelet sen i fredes och spelat väldigt mycket sen dess (blivit rank 15). Är kul att lira själv men minns när jag spelade BF2 med 2-3 polare, det var extremt roligt. Tyvärr spelar ingen av mina vänner BC2 även fast jag försökt rekrytera dom Men spelet är kul som det är och kommer man i en bra squad så blir det ännu bättre.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Adda mig gärna, lirar helt ensam
kaffetant

Permalänk

Nu är detta lite fel tråd men vill du ha ett grymt roligt sammarbetslir så är Left 4 Dead 2 vansinnigt roligt och spännande.

Permalänk
Citat:

Adda mig gärna, lirar helt ensam
kaffetant

Kan jag adda dig också? Spelar jämt ensam och det är trist. SnorLeif är mitt nick.

/Andreas

Permalänk
Medlem

Jag spelade först ensam när jag inte hade ngn att lira med , men när man har polare blir det mycket roligare.

Permalänk
Medlem

Jag har spelat drygt 100 timmar och är level 24. Har precis låst upp allting.

Permalänk

Server Address: eu2.voice.enjin.com Port: 64305

Program: Mumble

Följande kanaler finns att sitta i:

AFK
Allmänt tjöt
Bad Company 2
- Rum 1
- Rum 2

----------------------
Kom gärna med önskemål på fler kanaler, det är bara att hoppa in så slipper ni snart lira ensamma!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jag har inga vänner som spelar de så jag lirar de själv och tycker de är helt okey faktisk.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

nån som är med på bc2 adda rugby1337 på skype:D

Permalänk

Jag och min bror kör en himla massa bc2 och bc2 Vietnam atm!
Inte just nu då jag är på besök hos min andra bror.
Men adda mig på bc2 friendslist : Krpnilsson .

Men jag tycker du ska skaffa det sen kan vi köra skype på det med

Spelet är hur kul och najs som helst speciellt Vietnam!
Grafiken och ljudet är helt otroligt bra.