Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Haft ett helvete med tt byta remmar på bilen idag... fick fan först inte bort kompressorn.

Sen att han som uppfann remklister borde hängas och idioten som kletade på det istället för att justera/spänna remmarna.. suck.. Häng idioterna.

Sen att whiinet tystnade med nya remmar så är de någon som har ett tuckljud för sig istället.. suck

Antar att du klistrade fast nya remmen?

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Antar att du klistrade fast nya remmen?

Haha.. har faktiskt använt tvål ett par gånger för att få tyst på remmar som tjuter. perfekt. smöjer och lämnar inga jobbiga rester.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Haha.. har faktiskt använt tvål ett par gånger för att få tyst på remmar som tjuter. perfekt. smöjer och lämnar inga jobbiga rester.

Skall kommas ihåg!

Grillad kyckling ikväll... Usch. Smakar gott men så hemska minnen av min syster....

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Skall kommas ihåg!

Grillad kyckling ikväll... Usch. Smakar gott men så hemska minnen av min syster....

Grillad kyckling påminner dig om din syster?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Grillad kyckling påminner dig om din syster?

När hon kom hit (från sö-tälje) så åt vi alltid grillad kyckling, eftersom det var hennes favorit rätt.
De tiderna är förbi :/ <3

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

När hon kom hit (från sö-tälje) så åt vi alltid grillad kyckling, eftersom det var hennes favorit rätt.
De tiderna är förbi :/ <3

Jasså?

Fan, kommit på LAN. Kopplat upp allt. Overclocking failed så min klock har farit åt helvete. Dessutom har man glömt musmatta och några sköna byxor. Jobbigt att lana i jeans :S

Edit: Musmattan är löst, fick ta min extra t-shirt. Tack Mark för tipset

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Tänkt på att man kanske aldrig blir frisk igen...jippie!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jasså?

Fan, kommit på LAN. Kopplat upp allt. Overclocking failed så min klock har farit åt helvete. Dessutom har man glömt musmatta och några sköna byxor. Jobbigt att lana i jeans :S

Edit: Musmattan är löst, fick ta min extra t-shirt. Tack Mark för tipset

Så lite så, erfaren LANare och musmatta är det enda jag glömt mer än 5 gånger...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Kilrem = stearinljus
Flatrem/Bandrem = potatismjöl

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Så lite så, erfaren LANare och musmatta är det enda jag glömt mer än 5 gånger...

Första gången för mig så... Därav att man glömmer lite.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Min kompis glömde sin laddare till sin laptop och han bor 6 mil bort

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Kilrem = stearinljus

potatismjöl har man testat men de lämnar så mycket spår av sig när man väl drar igång bilen och allt flyger där det inte ska vara.

man får tvätta rätt bra då det blir som deg som sätter sig överrallt annars.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Min kompis glömde sin laddare till sin laptop och han bor 6 mil bort

Bara att springa

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Team Gabriel kom 2a i körslaget. Vi har ju i alla fall KVBS... höhöhö

Skrivet av Bloopy:

Kilrem = stearinljus

Tjuter en multiribbrem (flatrem) så är det väl något annat som inte står rätt till?
De flesta bilar, i alla fall min, har väl automatisk spännare på multiribbremmen.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Rem = gummi > torkar, ifall du har gnissel-ljud så har inte remmen kontakt med underlaget å därav kan man öka detta med div material.
Men bästa är å göra rent ordentligt på div ytor å kolla remmens färskhet. Men ävensom så kan det uppstå svagt gnissel.
Ang potatismjöl kan man hälla på eller gnida in det. Vilket man föredrar är sak samma, samma resultat.
Kardemumman är, kontrollera alltid varför å gör skälig service framför "neger" mek

Å kaffe är rackarns gott såhär lite sent på "kvällen"

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Rem = gummi > torkar, ifall du har gnissel-ljud så har inte remmen kontakt med underlaget å därav kan man öka detta med div material.
Men bästa är å göra rent ordentligt på div ytor å kolla remmens färskhet. Men ävensom så kan det uppstå svagt gnissel.
Ang potatismjöl kan man hälla på eller gnida in det. Vilket man föredrar är sak samma, samma resultat.
Kardemumman är, kontrollera alltid varför å gör skälig service framför "neger" mek

Å kaffe är rackarns gott såhär lite sent på "kvällen"

Och ge fan i att hälla på Rem klister och liknande skit.. bara nuddar man vid kletet så måste man ha T-röd och lite starka grejor för att det ska lossna

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ska aldrig mer sova i sovsäcken inomhus. En timme eller två går bra, sedan kommer svetten. Vaknade klockan 6 i morse av att jag var helt jävla genomsvettig. Dessutom lär man ha blåmärken över hela kroppen efter att ha legat på ett liggunderlag typ...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Ska aldrig mer sova i sovsäcken inomhus. En timme eller två går bra, sedan kommer svetten. Vaknade klockan 6 i morse av att jag var helt jävla genomsvettig. Dessutom lär man ha blåmärken över hela kroppen efter att ha legat på ett liggunderlag typ...

Sovsäck på LAN??? LAN är till för att dygnas...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Sovsäck på LAN??? LAN är till för att dygnas...

Icke då. Vi lade oss strax efter 3

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Icke då. Vi lade oss strax efter 3

hur länge ska ni LANa?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

hur länge ska ni LANa?

Tills imorrn typ. Några började i lördags har jag för mig.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Tills imorrn typ. Några började i lördags har jag för mig.

owkey

Dagen va rättså bra, kort o fin, slutade halv 2 startades med svenska o geografi, följt av slapp engelska där alla bara satt o flamsade och störde... -.- sen matte... -.- och sist MUSIK vi gick igenom 60 talet. Önskar jag levde då!

Visa signatur

Permalänk

Jag är så arg på schenker just nu så de må brinna i helvetet..

beställt 2 fraktsedlar och krånglat med deras support allt för mycket, helvetes jäkla skit företag.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Haha, drog igång min gamla P3'a med SCSI-disk från IBM nyss.
Satan, den låter verkligen som ett tröskverk, hela datorn vibrerar när disken söker och 40mm-fläkten på prollen har säkert 1-2mm spel i lagret xD

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Markthegreat:

Precis som min pappa...

Fast jag förstår tjejen: var själv tillsammans med en tjej som var slöare än slöast och det var jättetråkigt. Inte länge det höll kan jag säga...:P

Tänk er själva, man har 1-4 idéer man vill testa men hon vill bara sitta i ett hörn och läsa en bok, klart man tycker det är segt då...:(

Sen det där med pengarna vet jag inte vad jag ska säga om riktigt... Det brukar vara standardfrasen hos "slöa"/trista personer: "Jag har inga pengar", men det kanske är som du säger att du har lite pengar.:) Men svartjobb brukar ju ge rätt "grova" pengar rent generellt... I alla fall enligt min erfarenhet.^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av MacEnkronan:

Fast jag förstår tjejen: var själv tillsammans med en tjej som var slöare än slöast och det var jättetråkigt. Inte länge det höll kan jag säga...:P

Tänk er själva, man har 1-4 idéer man vill testa men hon vill bara sitta i ett hörn och läsa en bok, klart man tycker det är segt då...:(

Sen det där med pengarna vet jag inte vad jag ska säga om riktigt... Det brukar vara standardfrasen hos "slöa"/trista personer: "Jag har inga pengar", men det kanske är som du säger att du har lite pengar.:) Men svartjobb brukar ju ge rätt "grova" pengar rent generellt... I alla fall enligt min erfarenhet.^^

Antar du snackar om mig och min tjej nu

Jo det är det, jag har inga pengar hehe. Har ca 600 spänn på kontot och en femhundring löst. Nej det är inte speciellt mycket med tanke på att jag tjänat ca 800 spänn bara idag på några timmar.

Förstår mig inte fel nu:) Jag åker gärna med henne och vart det nu är spelar egentligen inte sån jättestor roll. Dock var jag mer eller mindre tvungen att arbeta idag, sen är det Finland av alla ställen. Är inte så happy att åka tillbaka dit.

Sen är det lite av att hon har satt vänner/jobb framför mig och rest många fler gångar (Att det då har varit distansförhållande är värt at nämna) men nu gjorde jag samma sak "mot" henne och då blir hon förbannad och besviken på mig för att jag inte har gjort ett skit med mitt liv + lite till.
Undrar vad det egentligen har att göra med att jag tyvär sa nej till att åka med?

Well, känner jag henne någorlunda rätt vilket jag gör är det nästan glömt om några dar och livet lever vidare!

Lite glad är jag dock, har som sagt arbetat arslet av mig idag och snart är det in mot sthlm och en fest som gäller.

Permalänk

GAAAAAAAAAAAH
tror jag blir galen snart.... nu stack en tilll... 3 vänner kvar. yey.
först stack en för att vi "inte borde känna varandra"
sen stack en till, häromdan för att hon inte tkr hon förtjänar mig... (säger hon iaf, men det tror jag inte på...)
sen nu är en till sur på mig av , vad jag vet, ingen riktig anledning... ;;_;;
känns 100% skit just nu...
...
...
...
...
...

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Markthegreat:

GAAAAAAAAAAAH
tror jag blir galen snart.... nu stack en tilll... 3 vänner kvar. yey.
först stack en för att vi "inte borde känna varandra"
sen stack en till, häromdan för att hon inte tkr hon förtjänar mig... (säger hon iaf, men det tror jag inte på...)
sen nu är en till sur på mig av , vad jag vet, ingen riktig anledning... ;;_;;
känns 100% skit just nu...
...
...
...
...
...

Fan det suger bra hårt!
Antar alla e brudar?

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Fan det suger bra hårt!
Antar alla e brudar?

japp... då jag föredrar att umgås med brudar då de generellt sätt är bättre att prata med, de förstår, de bryr sig. med en kille blir det lätt "HAHAHA forever alone... Ska du med ut o fiska o dra en bier?" medan tjejer e mer typ "finns för dig ... <3"
i en situation känns det bättre med det sistnämda...
lägger fan in en rage mode göteborgs rapé nu bara för att jag kan...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

japp... då jag föredrar att umgås med brudar då de generellt sätt är bättre att prata med, de förstår, de bryr sig. med en kille blir det lätt "HAHAHA forever alone... Ska du med ut o fiska o dra en bier?" medan tjejer e mer typ "finns för dig ... <3"
i en situation känns det bättre med det sistnämda...
lägger fan in en rage mode göteborgs rapé nu bara för att jag kan...

Ut och fiska och dra en öl låter ju trevligare än bara "finns för dig <3" som alla fjortizzar skriver hela tiden utan att egentligen mena något.

Var det inte du som skulle sluta snusa?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000