HTC Wildfire eller HTC Gratia? Hjälp en förvirrad man!

Permalänk

HTC Wildfire eller HTC Gratia? Hjälp en förvirrad man!

Godeftermiddag!

Nu när min gamla trogna W610i inte fungerar längre blir jag tvungen att ge mig in i mobilträsket igen. Jag har kikat lite och kommit fram till två alternativ: HTC Wildfire eller HTC Gratia.

Är det någon som kan hjälpa mig att bestämma vilken av dem jag skall skaffa? Dem kostar lika mycket båda två.

Här är en jämförelse mellan dem båda: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=746261,621093

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Den högre upplösningen på Gratian är ganska viktigt! Wildfiren är inget att hänga i julgranen, skulle endå rekommendera dig en high-end telefon

Permalänk
Medlem

Välj inte Wildfire vad du än gör, du kommer bli besviken. Seg, dålig upplösning, ringer upp av sig själv osv.

Permalänk
Medlem

Gå upp lite i pris å köp istället en Wildfire S eller Legend. Klart mycket bättre köp.
De har båda samma hårdvara som Gratian men Legend är bra mycket robustare å har bättre skärm medans Wildfire S är lite modernare telefon (android 2.3 blandannat).

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=812341

Äter allt i prisklassen+prisklasserna över. Om du ska ha en runt 2k ska du ha den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belorios:

Gå upp lite i pris å köp istället en Wildfire S eller Legend. Klart mycket bättre köp.
De har båda samma hårdvara som Gratian men Legend är bra mycket robustare å har bättre skärm medans Wildfire S är lite modernare telefon (android 2.3 blandannat).

Jag kör iaf Android 2.3.3 på min Legend, 2.3.4 kommer nu i dagarna.

Kör alltså Cyanogenmod, skaffa det för er men supportade lurar. Så jävla värt.

Permalänk
Medlem

Du borde ju ta reda på vad du vill göra med telefonen först. värdesätter du byggkvalite mycket, vill du ha bra kamera, vill du spela, vilket pris vill du handla för. Sedan kan du börja kolla vilka modeller du vill ha