Permalänk
Medlem

Jag tvivlar på att inet får betala butikspris för dom

Permalänk
Avstängd
Skrivet av furuliden:

Fortfarande inte 3kr/pingvinstång som vissa säger att dom kostar. Så dom är faktiskt rätt "Dyra". Tom med rabbat (3st för 10) så kostar dom minst 3.3kr/pingvinstång.

15kr för 5 st på ÖB här också.
Så 3kr styck.

Löjligt att räkna det som "rabatt" lol Har man inte råd att köpa 5 st åt gången borde man nog ge sig ut och leta pantburkar.

Löjligt att ens disskutera detta haha
Dyra lol.

Permalänk
Skrivet av Fredmannen:

På Ö&B där jag bor är det 5 för 15.

Då ska jag flytta dit!

Skrivet av SUMITOMO:

Är det du Ove Sundberg?

Jepp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Basilisken:

Någon som vet varför W2363D har utgått från Inets sortiment?

Finns fortfarande hos Alina http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=qs&T2=W2363D-PF
Killen jag pratade med där sa att den inte tillverkades längre.

Permalänk
Inet
Skrivet av krutovs:

1. Gjorde min beställning igår kl 9-10.. hade den idag halv 12.. TACK för världens(?) snabbaste svar och frakt!
2. Tycker det är kul att ni skickar med pingvinstång, det är eran grej nu. Jag antar att det är fler än jag som undrar (orkar inte leta igenom hela tråden efter svar) men kan man på nåt sätt registrera vilken pingvinstång man inte vill ha, eller vilken man vill ha? Har massor av pingvinstänger söt laktris/mint som ligger hemma och stelnar nu.. Det är enda pingvinstången jag ogillar och fått den 4 gånger i rad nu
PS, Ni har fått "konkurrens" i att skicka med godis. Fick en påse click mix med min beställning från alina
Ni kanske skulle testa på skicka med något annat kul, typ nåt praktiskt tillbehör till det man köper (OBS: INNAN NÅGON KLAGAR: Detta är bara ett förslag, är inte girig eller nåt, men tänkte bara om det inte blir för dyrt för er, det vore kul:)

Då pingvinstängerna är en form av bonus och överraskning kan vi givetvis inte låta dig välja smak!

När det gäller att skicka med "något annat kul" så funderar vi på att starta någon form av stamkundsprogram där vi premierar folk som handlar ofta hos oss. Mer info kommer så fort vi kommer igång med programmet!

Skrivet av cat_fish_1:

Måste bara fråga hur ni tänkte när ni skickade ett par begagnade DDR3 minnen till mig i ett RMA ärende?
där va tydligt slitage och smutts på minnena och förpackningen....

När det gäller RMA händer det att produkten byts ut till en ersättningsvara i stället för en helt ny produkt. Dock skall minnena absolut inte vara mer slitna än de som skickades in och inte heller smutsiga. Då är det något som gått riktigt fel.

Det vore toppen om du kan slå oss en signal på 031-652700 så att vi kan undersöka vad som gått fel.

Skrivet av Bad Habit:

Datumet är uppdaterat på hemsidan!

Skrivet av awqawq:

Hej Inet

Har ni tänkt att ha en kategori '' mest köpta'' eller ''mest sökta'' ?
Ni har ju ''nya produkter'' och '' produktrecensioner'' men det är inte samma sak.
Skulle vara roligt att se vad folk köper mest utav.

Absolut, vi kollar på att utveckla nya funktioner hela tiden, tyvärr har vi lite kort med programmeringstid och ett gäng projekt innan vi kommer att ge oss på hemsidan igen!

Skrivet av Joakim Ågren:

Det är helt klart bra tankar och idéer. Brandade kartonger är riktigt trevligt och det är något som vi snart kommer att ha på exempelvis våra Taurusdatorer. När det gäller kartongkvalité har vi valt en variant som vi anser vara lagom sett till pris och kvalité. Problemet är dock för oss som säljer komponenter, att om vi väljer en exklusiv kartong från exempelvis SCA kommer kartongen att kosta mer än vad vi har i vinst på exempelvis ett grafikkort, minnen och processor tillsammans. Om vi sen lägger till frakten (som vi ofta går back på pga. enhets- eller fri frakt till er här) så finns det inte marginal att välja det allra bästa och mest exklusiva.

När det gäller kartongerna vi använder idag så är dessa utprovade ihop med Posten och ska tåla deras behandling. Vi har inte heller några problem med fraktskador som direkt kan kopplas samman till kartongkvalitén.

Slutsatsen är: Visst kan vi byta till tjockare kartonger, men är det intressant för er som kunder att betala extra för en något stabilare kartong som inte kommer att påverka något praktiskt mer än kvalitetskänslan?

Skrivet av Toivo83:

det är sverige vi talar om.
Det ska alltid klagas på något och man är aldrig nöjd för något heller

OnT: Tack åter igen Inet för fin fint leverans och snabba puckar!

Tack för det goda omdömet!

Skrivet av Kilroy:

Inet är en väldigt trevlig butik som jag alltid föreslår när jag ska tipsa vänner och bekanta om butik att handla i.
Men vissa fanboys är lika irriterande här som i andra trådar.

Kul och höra! Det här sporrar oss att jobba hårdare och göra vårt yttersta för att få er kunder nöjda!

Skrivet av Toivo83:

Ni borde ha en ruta man kan fylla i "kommentar" eller dyligt när man ska lägga en beställning till personen som plockar ifall man har något specifikt att tillägga.

Vi kollar på det till nästa uppdatering av hemsidan!

Skrivet av Ozzix:

Inet kanske skulle kunna lägga upp lite olika stänger i sortimentet för en symbolisk summa med tex max en stång per köptillfälle eller liknande?

Kanske i framtiden.

Skrivet av sirnicke:

Ja, utbudet på Nvidia-kort är inte det bästa, men ni skulle väl kunna undersöka möjligheterna för era leverantörer att ta in fler modeller och märken?

Hm, något märke förutom Asus och EVGA som ni saknar?

Skrivet av jonte234:

hej inet
ville bara säga att ert erbjudande på corsair cooling hydro h60 har ni skrivit fel på. det står att det nu kostar 589 och att odinarie pris är 589. det är inte så om man kollar webb men om man kollar butiks pris.

Vi har tyvärr en bugg i systemet, uppdateras inom kort!

Skrivet av H.L:

Hej Inet
Kommer höra av mig eftersom servicen inte gjorde någon nytta.
Precis samma fel som det var innan.

Låter inget vidare. Välkommen att kontakta oss för en lösning!

Skrivet av Henrikfotograf:

Den har tyvärr utgått och kommer ej in igen.

Skrivet av xelente:

Anledning till den konstanta prishöjningen på MSI GTX 580 korten, både lightning och "vanliga"? (Iallafall Lightning varianten, inte säker på vanliga)

Trodde ju nästan att priset skulle gå ner och inte upp så har väntat med att beställa ><

Inköpsavdelningen kollar på det är de är på plats!

Skrivet av korvmannen:

Jag hade tänkt köpa lite komponenter av er snart och undrar hur priserna kan skilja på mycket ibland.
CDON.com har jag märkt den senaste tiden har alltid haft priser som är mycket lägre än er.
Ex, NH-D14 som går på 100kr billigare och massa andra grejer.

Kylaren är tillfälligt slut hos CDON med samtidigt så känns 100kr för mycket av en prisskillnad för att handla av er bara för att ni har den i lager.
Ni har varit i branschen längre så det känns som att era priser borde vara lägre.

Inköpsavdelningen kollar på Noctuapriserna under kommande veckan! Eventuellt kan det ta någon vecka eller två att få ner priserna, men klart att vi ska matcha CDON!

Skrivet av Haziza:

Något datum om Corsair Force GT diskarna än eller? Vet ni något?

Tyvärr ingen mer info i dagsläget!

Skrivet av Hantverkaren:

Hmm... lite förvånad. Fick hem min nya dator nu där Noctua ND-h14 fläkten faktiskt var monterad, i strid med inets egen regel att de inte gör det på färdigmonterade burkar. Jaja, jag klagar inte då allt verkar vara ok. Däremot är jag lite orolig att SSD disken ej kommit med... Ananrs är den jäkligt liten, kunde inte se den någonstans när jag kollade igenom som snabbast när jag tog emot den på lunchen.

Den är faktiskt jäkligt liten, men om den mot förmodan inte är med så får du kontakta oss för en lösning!

Skrivet av Humpas:

Ett förslag till inet är att börja sälja "extera pingvingstång/stänger" lite som gratis frakt fast till ett pris, samt att börja sälja lite kringutrustning utöver det man kopplar till datorn, så som kattstrypare, silvertejp och stress-bollar/djur där ögonen åker ur när man klämmer

I dagsläget fokuserar vi främst på komponenter, men om det finns tid över någon gång så är det absolut något vi kommer att kolla på!

Skrivet av Llhweiir:

Fråga:

Ni tar 799 för en Seagate 2TB i butikspris (och då är det tydligen kampanjpris på den...). Webhallen tar 679 kronor för samma disk - ordinarie pris... Varför ligger ni så pass mycket högre?

http://www.inet.se/artikel/4900266/seagate-expansion-external...
http://www.webhallen.com/hardvara/105152-seagate_desktop_driv...

Tyvärr är det svårt att vara billigast på allt och samtidigt överleva som företag, men vi försöker så gott vi kan.

När det gäller externt i butik kan jag rekommendera WD's variant som ligger på 699:-!

http://www.inet.se/artikel/4303971/western-digital-elements-d...

Skrivet av SupahMario:

Antec ISK300-65 ligger ganska högt i pris ifall man jämför med andra.

(http://www.inet.se/artikel/6900280/antec-isk300-65-mini-itx-6...)

Priset ser knepigt ut, inköpavdelningen får fixa till det när de är på plats igen!

Skrivet av _michelin_:

Kommer ni börja sälja AX 650?

Jajamensan, slängde precis upp det, specifikationer kommer under veckan!

http://www.inet.se/artikel/6909615/psu-corsair-ax-650wprofess...

Skrivet av hampa10:

oj oj oj vad det klagas på små saker här :I
jag köper gärna saker på inet för lite extra slantar när man får en förträfflig service.
om något går fel vet man att man får hjälp till skillnad från vissa andra butiker
3kr-100kr hit o dit , pengar,godis är inte allt i livet

Trevlig butik/sida/service/priser fortsätt så

Kul och höra!

Skrivet av Henrikfotograf:

Tja

Undrar lite om erat kort XFX Radeon HD6950 2GB är av referensmodell HD-695A-CNFC
http://www.inet.se/artikel/5409089/xfx-radeon-hd6950-2gb

Med bioswitch och den gaml pci-e brädan

Jajamensan, det är referensmodell, man ser det på att det är ett A efter 695. När det är ett X kör de med egen PCB.

Vänligen maila info@inet.se om du har ytterligare frågor om kortet!

Skrivet av MT85:

Jag måste säga att jag blivit besviken på Inet. Efter att läst tråd efter tråd med hur bra och snabb service inet har så bestämde jag mig för att beställa hos er också.

Skickade iväg order, betalade direkt och mailade omgående med info och frågor kopplade till ordern. Ville ha lagervarorna skickade direkt och eftersom det är sweclockersrabatt på frakten så trodde jag inte att det var bekymmer att dela upp ordern när datumet inte stämde...
3:e arbetsdagen nu utan indikation på att ordern behandlats, inget svar på mailen. En vara kom inte in och blev visst försenad, står inget datum och hela ordern blir lidande trots att jag mailade att det inte fick hända...

Nu kommer jag troligen inte få mina grejor innan helgen vilket var väldigt viktigt.

Sen spelar det ingen roll hur mycket godis man skickar med. Det är detta man kommer ihåg.

Nu har man provat Inet och vet hur de fungerar. Nu blir det webhallen och Dustin i fortsättningen om inte paketet han hämtas ut på fredag.

När det gäller mail svarar vi så fort vi kan, men under vissa dagar (exempelvis måndagar efter helgen) har vi en stor mängd mail i inkorgen och det är omöjligt att beta av alla på samma minut.

Om ni har bråttom med något är det bara att slå en signal så hjälper vi till på momangen!

Skrivet av AssBurger95:

Inet tror ni att ni kan lägga in ett par BitFenix Colossus i någon av butikerna i göteborg?

Det är tyvärr ingen vara vi lagerhåller i butik. Om du vill ha en är det bara att lägga en webbokning till butik så beställs ett chassi ner till dig!

Skrivet av Extrakebab:

Hej inet
Finns det nån chans att ni börja ta in Seasonic nätagg ?:P

Nätagg under Seasonics egna märke är tyvärr inget vi kommer att ta in. Det vi kan rekommendera är att ta en titt på XFX's eller Corsairs nätagg som i viss mån byggs av Seasonic.

Skrivet av Bejje:

Fan jag trodde Inet skickade paket mer än 1 gång per dag, men så ser det inte ut.
Den 31/5 beställde jag saker på kvällen. På morgonen efter, den 1/6 kl 09:25 så får jag mail om att paketet är skickat med kollinummer och alllt. Trots detta tog det til kl 16:32 tills paketet hade tagit sig till en godsterminal i Göteborg. Med andra ord skickades inte paketet alls kl 09:25, för då hade det hunnit långt norröver vid det laget, nu ligger det alltså kvar i Göteborg fortfarande och jag kommer inte få mitt paket på fredag. Hade det skickats på morgonen som det först verkade så hade jag troligen haft mitt paket på fredag.

Njae, paketet packades och hamnade i en postbur 09:25 och hämtades inom ett fåtal timmar av Posten. Vi har upphämtning av paket flera gånger per dag då Posten kommer och hämtar kontinuerligt.

Då vi har stora mängder paket skannar inte Posten paketen manuellt när de kommer och hämtar dem utan de kör iväg alla till sitt centrala Postcenter och skannar av dem per automatik där.

Om Posten skannar av dem direkt eller senare på kvällen är tyvärr inget vi kan påverka. Det vi gör att att få iväg paketet till Posten så fort som möjligt, vilket i vissa fall kan vara på under en timme från beställning!

Skrivet av tellus82:

Vet inte om detta är rätt ställe kanske men bäst att fråga iaf.

Köpte en Corsair Force 3 120GB ssd för några dagar sedan från er på Inet, som läget är nu så verkar det vara en hel del problem med denna ssd & det talas om att den dras tillbaks från försäljning av Corsair, mycket löst rykte dock utan någon direkt fakta för tillfället.

Om jag nu skulle vilja få den utbytt mot en annan ssd eller liknande lösning skulle det gå att lösa det på något smidigt sätt då?

Kontakta oss på service@inet.se, slå oss en signal eller gör en felanmälan på vår hemsida om det är problem så hjälper vi till!

Skrivet av nisseH2:

Vad Inet menar med det är att ordern är färdigpackad och levererad till deras "lastbrygga" för avhämtning senare under dagen och därmed inte kan ändras. Posten hämtar senare under em eller kvällen alla dagens paket.

Posten hämtar faktiskt kontinuerligt under dagen pga. att alla paket ej skulle få plats i en lastbil och det skulle bli korvstoppning hos Posten om de fick alla paket samtidigt.

Skrivet av MT85:

Riktigt snyggt jobbat! Beställde nyss lite grejor i hopp om att det blir bättre än förra ordern. Inget jätteviktigt men ändå.

Gick till kassan och betalade, länkades till min bank och när man kvitterade med bankdosan och när man sen länkas tillbaka till Inet automatiskt så kom en stor sida upp där man informerades om att Inet numera tar över datorbutiken mm mm. Ingen ny order lagd i orderstatus, ingen e-postverifiering men pengarna är dragna från kontot.

Så måste man ringa till dem imorgon lik förbannat. Blir så less. Har aldrig krånglat med direktbetalningar förr hos någon annan...

Toppen om du kan kontakta oss så att vi kan kolla upp vad som hänt!

Skrivet av P.hansson:

jag la en beställning på lite dator delar igår kväll, och då stod det att ramminnena skulle komma in den 3:e alltså idag men när jag kollar idag så står det att dem är beställningsvara.. så hur lång tid tar det innan jag får dem?
gäller dessa minnen
https://www.inet.se/artikel/5315067/corsair-8gb-2x4096mb-1600...

Då typ hela Sverige är lediga idag har jag ingen info om när minnena kommer just nu, men jag har bett inköpsavdelningen att uppdatera datumet så fort de är på plats!

Skrivet av Pontraz:

Bara för att vara lite petig, ni har lagt till lite nya AM3+ moderkort i den redan existerande AM3 kategorin.. kanske dags att göra en AM3+ kategori? går man in i AMD sockel menyn så ser det ju ut som att ni inte har AM3+ på ingång än eftersom kategorin inte finns... kanske blir enklare för folk som ögnar att hitta dit då! i know.. jag är en viktigpetter. Trevlig helg!

Ops, någon som har tabbat sig. Givetvis ska de ha en egen kategori, fixas inom kort!

Tack för att du upptäckte det!

Skrivet av Gizgiz:

Hej Inet!

Skulle vara trevligt om det kom upp några andra USB3 3.5" hårddiskkabinetter, nått som ni kan ta en titt på?

Tack för mint-pingvinstången jag fick senast förresten <3

Hm, några problem med de vi säljer idag?

Kom gärna med specifika produktönskemål och varför så kollar vi om det går att ta in!

Skrivet av Basilisken:

Någon som vet varför W2363D har utgått från Inets sortiment?

Vad jag kan se har skärmen utgått hos leverantören.

Ha nu en toppenbra nationaldag och trevlig vecka!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Två märken som jag på rak arm kan komma att jag saknar är Gainward och Zotac. Det vore strålande om ni kunde ta in dem, eftersom ni är en superb butik på alla andra punkter!

Permalänk
Inet
Skrivet av sirnicke:

Två märken som jag på rak arm kan komma att jag saknar är Gainward och Zotac. Det vore strålande om ni kunde ta in dem, eftersom ni är en superb butik på alla andra punkter!

Några speciella produkter från dessa du önskar? När vi kollar på att ta in nya märken är vårt mål att det ska tillföra något nytt och unikt i sortimentet.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Några speciella produkter från dessa du önskar? När vi kollar på att ta in nya märken är vårt mål att det ska tillföra något nytt och unikt i sortimentet.

Mvh / Inet

Bland annat 3GB-modellerna av GTX580, och de är ju tämligen unika!

Permalänk
Medlem

Ni verkar ju uppskatta då man hittar priser hos er som är lite höga. Upptäckte av en slump detta exempel:

https://www.inet.se/artikel/6202411/nikon-coolpix-s9100-rod

Nikon Coolpix s9100 kamera som ni tar 3 tusen för, det är faktiskt 200 spänn dyrare än min lokala Elgiganten och tanken är väl ändå att näthandeln skall vara något billigare. Lägsta pris enligt Prisjakt är hela 500kr under ert pris.

Ni ligger också lite högt på Panasonic Lumix FT3:
https://www.inet.se/artikel/6202396/panasonic-lumix-dmc-ft3-r...

150kr dyrare än Elgiganten och 130kr dyrare än netonet och Dustin och faktiskt nästan 430kr dyrare än Electroworld (fd PC City) som får in den i lager om nån vecka.

Överlag tycker jag ni är dyra på kameror.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Några speciella produkter från dessa du önskar? När vi kollar på att ta in nya märken är vårt mål att det ska tillföra något nytt och unikt i sortimentet.

Mvh / Inet

Att ni inte hade ASUS grafikkort i sortimentet gjorde så att jag lade min order hos komplett.se istället.

ASUS har ju dom bästa kylarna på marknaden för tillfället DirectCUII som är sjukt bra.

Sen så saknar jag ett större urval av minneskylare till grafikkort. De vore nice om de kunde dyka upp lite fler att välja på.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

När jag ändå fick ett bra svar från er gällande paketupphämtningen så skulle jag vilja fortsätta genom att fråga hur många paket ni skickar i genomsnitt per dag. Det låter som att det är väldigt många och det vore kul att veta hur mycket det är

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Skulle ni möjligen kunna börja skicka med schenker? För att dom är typ 3 km närmre posten än för mig och jag tror att många skulle gilla att ni hade mer än bara posten som alternativ (och hem leverans)

Permalänk
Medlem

Tjo!

Ni sträva ju efter att vara billigast.
Ville "tipsa" om att CDON är 100:- / 25% billigare när det gäller Microsoft Gamepad Wireless PC/XBOX360 Svart.
Jag tänker själv köpa en i dagarna, sänker ni priset har ni en köpare

http://www.inet.se/artikel/6605175/microsoft-gamepad-wireless...

http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_gamepad_xbox_360_wirel...

Permalänk

På tal om billiga priser osv. Komplett säljer Corsair 700D för 1490 kr, medan Inet säljer samma chassi för 2337 kr.

Något som ni på Inet har tänkt att sänka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Basilisken:

På tal om billiga priser osv. Komplett säljer Corsair 700D för 1490 kr, medan Inet säljer samma chassi för 2337 kr.

Något som ni på Inet har tänkt att sänka?

Hade ju kaxigt om Inet sänkte med 1000:- jämt. 1337

Permalänk
Hedersmedlem

Upptäckte ett nästan löjligt överpris på Corsair Obsidian 700D..

Inet säljer den för hela 2337 kronor (länk). Det är dyrare än bland annat 800D tillomed.

Ser sedan att till exempel Dustin och Webbhallen har samma chassi för en avsevärt lägre avgift, nämligen 1399 respektive 1490 kronor. (Dustin, Webbhallen.)

Hur kommer det sig att samma chassi på inet kostar över 800 kronor mer, jämfört med de här båda?
Även affärer som OnOff och CDON har samma chassi bra mycket billigare.

EDIT: Rackarns, påpekades typ 2 inlägg upp..

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Upptäckte ett nästan löjligt överpris på Corsair Obsidian 700D..

Inet säljer den för hela 2337 kronor (länk). Det är dyrare än bland annat 800D tillomed.

Ser sedan att till exempel Dustin och Webbhallen har samma chassi för en avsevärt lägre avgift, nämligen 1399 respektive 1490 kronor. (Dustin, Webbhallen.)

Hur kommer det sig att samma chassi på inet kostar över 800 kronor mer, jämfört med de här båda?
Även affärer som OnOff och CDON har samma chassi bra mycket billigare.

OJ! det var stoor skillnad.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Den "fria frakten" skall ju finansieras på nåt sätt i slutändan eftersom posten inte levererar gratis vad jag vet.

Permalänk

Det där med stamkundsprogram. När tror ni att ni kommer införa det? mitten av juni?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

Corsairs nya vattenkylare; H80 och H100

Jag tänkte bara kolla om ni tänkte ta in dom och när?

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 3.3GHz | Chassi: NZXT Tempest 410 Elite | Mobo: Gigabyte Z68XP-UD4 | GPU: XFX Radeon HD6950 2048MB | PSU: XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | RAM: Corsair Vengance DDR3 8GB @ 1600 MHz | OS: Win7 x64 Home Premium SP1

Fraktfritt hos inet över 500kr

Permalänk
Medlem

Angående Corsair 700D så hoppar priset på det chassit VÄLDIGT mycket och har gjort det ett bra tag tycker jag. What's going on ?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Ingen kampanj på 120GB varianten av 510 på gång?

Permalänk
Medlem

Cooler Master Hyper 212 plus kommer in den 9:onde. Om jag beställer den idag med 2 fläktar och en fläktkontroller. Kommer ni skicka den när ni får in processorkylaren eller i 2 olika paket?

Visa signatur

CPU: i5 3570k@4.2GHZ CPU kylare: Hyper 212+ med 2st Scythe GentleTyphoon 1850rpm GPU: ASUS GTX 1060 Strix 6GB MOBO: Asrock z77 Extreme4 PSU: Corsair HX650W 80+Gold RAM: Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz Låda: Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag undrar vart alla grafikkortsmodeller har tagit vägen, bland 6970 samt GTX 570 känns det som att modeller och tillverkare försvinner hela tiden. Och just nu verkar 6970 inte finnas på lager, är det något som är i rullning och nya modeller påväg in eller är det något annat?

Permalänk
Medlem

När plockar ni ihop http://www.inet.se/artikel/v100007/dator-i-delar-intel-core-i... igen? Hade tänkt att köpa den i slutet av månaden, hoppas ni inte slutar sälja den nu bara :@

Sparar ju fan 400 spänn på de paketet

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoH:

Jag undrar vart alla grafikkortsmodeller har tagit vägen, bland 6970 samt GTX 570 känns det som att modeller och tillverkare försvinner hela tiden. Och just nu verkar 6970 inte finnas på lager, är det något som är i rullning och nya modeller påväg in eller är det något annat?

Håller med! Känns lite tomt bland alternativen!

Permalänk
Medlem

Beställde igår runt 16-tiden. På er hemsida står ordern under "Skickade ordrar" men kollar jag med postens kollisökning finns bara:

2011-06-07 17:31 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Det betyder alltså att paketet ännu inte har hämtats utav posten från er efter mer än ett dygn?

edit: och som ett brev på posten (höhöhö) så sorterar dom det inte bara en, utan två gånger, på mindre än en minut samtidigt som jag skrev inlägget.

2011-06-08 18:55 Göteborg Sorterad
2011-06-08 18:55 Göteborg Sorterad

Permalänk
Medlem

Corsair 800D SATA3 6Gb/s Upgrade Kit
Corsair 800D/700D Front Panel USB 3. 0 Upgrade Kit

Dessa kiten är det något ni funderar på att ta in? Funderar på att beställa 800D ifrån er men blir dyrt om jag måste beställa dessa kiten från någon annan då jag vill ha 6gb/s stödet samt USB 3.0

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Hej

Kommer ni att ta in Corsair Vengeance i lågprofil när de släpps, och isf har ni någon aning om när ni kan tänkas få in dem?

Permalänk
Medlem

Trodde att 212-kylaren skulle komma in idag. Nu blir det om 2 veckor?

Synd att en 18.000:- order ska tappas på en kylare