Skulle testa en hårddisk på mitt controllerkort (har en WD 120GB 8mb Cache på kontrollerkortet nu), det funkade inte, så jag tog ut disken och startade om datorn. Det första jag märkte var att min WD disk som alltid var "H:" hade bytt till "D:", när jag sedan gick inte på disken kunde jag se allt, men när jag skulle gå in på en mapp så kunde den inte gå in, stod nåt liknande målet eller källfilen saknas eller nåt, jag kunde heller inte öppna en fil riktigt. Jag startade om datorn, och kontrollerkortet hittar disken, kopplar istället disken till moderkortet, moderkortet hittar disken utan problem, men fortfarande samma sak där. Jag kör då istället diskkontroll, och när diskkontrollen var färdig hade den gjort om en _massa_ mappar till en mapp som heter "FOUND.000", i den mappen låg Recovery files nånting. Jag tar nu diskkontroll igen, och kryssar för båda rutor. "Reparera fel i filsystemet automatiskt" och "sök efter skadade sektorer och försök att reparera dem". Nu har datorn stått kvar på "FAS 1" underkontrollen i ca 5 timmar, och allt är grått, CPU load är 100% enligt windows, inget verka hända riktigt och när jag nu försöker gå in på hårddisken så står det "D:\ är inte tillgänglig. Åtkomst nekad." Vafan har hänt? Vad ska jag ta mig till?? Behöver hjälp fort!!
EDIT: Nu så blev diskkontrollen klar, men det stod att den inte kunde fullföljas, FOUND.000 mappen är kvar, och man kan öppna den m.m., men inga andra filer på HDD:n, det går heller inte att skriva till den riktigt, det står att det inte går att spara för dess data har gått förlorad, testa på en annan disk, men det sparas endå?! Jag är helt desperat nu.