Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Haha hittade denna, bra att dice lyssnar på 4chan

obs spoiler taggar länken då den innehåller ord som yngre kan verka tuffa, och det är ingen spoiler ^^

Haha, tro det eller ej så var det jag och en polare som klippte ihop den bilden med tråden från 4chan :). Ligger uppe på existenz idag.

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Medlem
Skrivet av kikoelz:

Haha, tro det eller ej så var det jag och en polare som klippte ihop den bilden med tråden från 4chan :). Ligger uppe på existenz idag.

Inte för att vara den men det finns en som täcker mycket mer utav tråden.
Fick ett gott skratt när man läste igenom tråden på V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Nej för allt kommer ju köras genom battlelog...

är det inte bara multiplayer delen som körs via det?
singleplayer och options kommer väll vara i någon slags meny när spelet släpps?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jake93:

är det inte bara multiplayer delen som körs via det?
singleplayer och options kommer väll vara i någon slags meny när spelet släpps?

Hoppas att det finns en slags meny i SP. Tänkte mest på om man vill köra sp i offline mode, hur det då fungerar med battlelog.

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Vad får dig att tro att han inte flyger själv?

Skrivet av Tazur:

Han som spelar är andrepilot. Piloten som flyger planet sitter framför honom

Japp, man ser pilotens huvud röra på sig längre fram i cockpit

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Skrivet av jake93:

är det inte bara multiplayer delen som körs via det?
singleplayer och options kommer väll vara i någon slags meny när spelet släpps?

Allt genom Battlelog är det vi fått veta

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaBBarN:

förboka på Origin för 500spänn så får du både LE och Phyisical warefare gör du det på te.x webhallen får du bara LE för 449kr

Läs igenom Webhallen.com igen.

Klippt:

Citat:

Förbokningserbjudande. Förboka Battlefield 3 och få unika multiplayer-skins samt Dog Tags! Kod samt instruktioner mailas ut i samband med release.

SPECACT KIT: 8 unique multiplayer skins for the elite of the elite

Expand your customization options in Battlefield 3 with this set of 8 unique multiplayer skins. Each kit on both sides gets an extra uniform and camouflage that lets you adapt to any environment.

DOG TAGS: 5 Unique Dog Tag Designs to customize your soldier.

Limited Edition innehåller:
• Battlefield 3 Game
• Battlefield 3 - Back to Karkand - Digital Expansion Pack
• Classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies,(more info to come)

Om zhrooms datum stämmer så borde man ju få hem nybygget innan BETA om man bestämmer den 23e?

Permalänk
Medlem

Nån mer än mig som hoppas på ett schysst ATC som vi hade till BF2. Bästa vore ju om man kunde få det gjort av DICE ingame.

Visa signatur

Skärm: Benq XL2410T Chassi: CoolerMaster Sniper Black Edition Moderkort: Asus P8P67 Deluxe Processor: i7 2600k Grafikkort: Asus Gefore GTX 580 Nätaggregat: Corsair HX 1000W Minne: Corsair 8GB CL9 1866Mhz Vengeance Blue SSD: Kingston HyperX 120GB HDD Western Digital Caviar Black 1Tb Processor kylning: Corsair Hydro H80 Mus: Logitech G400 Tangentbord: Logitech G110

Permalänk
Medlem
Skrivet av chm:

Nån mer än mig som hoppas på ett schysst ATC som vi hade till BF2. Bästa vore ju om man kunde få det gjort av DICE ingame.

ATC?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

advanced tactical center

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

advanced tactical center

Enter-knappen eller? BFHQ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chm:

Nån mer än mig som hoppas på ett schysst ATC som vi hade till BF2. Bästa vore ju om man kunde få det gjort av DICE ingame.

Kom det inte ochså till bc2?

Kommer troligen komma integrerat till battlelog någon gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Självklart kan jag skänka någon nyckel, det är under förutsättning att jag får nycklarna. Det stod i mailet att man får nycklar om det finns kvar. Antagligen får de ett gäng nycklar som de kan dela ut.

Yes sir

No Probbs !!!

ofcourse !!

Som jag skrev till Jake93 !!

Jag kommer att dela ut till polarna först, de som blir över (OM jag får några) kommer jarr lägga ut här

Eller jag kan vara schysst o PM:a dem Det blir väl en jävla huggsexa annars

Säkert hört några gånger men ja tar gärna om de blir över suttit och vridit mig i datorstolen sen mars eller nått när man fick reda på att det skulle komma

Visa signatur

Asus Z690 Gaming| Intel Core I9 12900K 5.4Ghz | Gigabyte 4090 Gaming OC | 32GB Corsair Vengeance 5200Mhz | Corsair HX1000 | Skärm: Asus ROG 31.5 Strix XG32VQ | BeQuiet Base 802

Permalänk
Medlem
Skrivet av kikoelz:

Haha, tro det eller ej så var det jag och en polare som klippte ihop den bilden med tråden från 4chan :). Ligger uppe på existenz idag.

bra jobbat isf :D:D aa såg det på existenz ^^

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

advanced tactical center

Ja exakt.

Var ju nästan roligare och ha alla taktiska argumentationer på ATC innan matcherna än och spela själva spelet :).
Alla hade en taktiskt åsikt och alla hade rätt haha var helt underbart.

Ett BF spel utan ATC är ett mindre bra spel

Visa signatur

Skärm: Benq XL2410T Chassi: CoolerMaster Sniper Black Edition Moderkort: Asus P8P67 Deluxe Processor: i7 2600k Grafikkort: Asus Gefore GTX 580 Nätaggregat: Corsair HX 1000W Minne: Corsair 8GB CL9 1866Mhz Vengeance Blue SSD: Kingston HyperX 120GB HDD Western Digital Caviar Black 1Tb Processor kylning: Corsair Hydro H80 Mus: Logitech G400 Tangentbord: Logitech G110

Permalänk
Medlem

Jag undrar hur det kommer funka. Om det inte finns en meny, vad betalar man då? känns ju inte som man har köpt ett spel ju.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av chm:

Ja exakt.

Var ju nästan roligare och ha alla taktiska argumentationer på ATC innan matcherna än och spela själva spelet :).
Alla hade en taktiskt åsikt och alla hade rätt haha var helt underbart.

Ett BF spel utan ATC är ett mindre bra spel

du borde prova ett strategispel

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Enter-knappen eller? BFHQ?

va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

Äh, skitsamma

Permalänk
Medlem
Skrivet av jake93:

lite läckt gameplay från SP xbox 360
http://www.youtube.com/watch?v=2-XylhLXz48

tror inte den är fake

Så var den borta med

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Jag undrar hur det kommer funka. Om det inte finns en meny, vad betalar man då? känns ju inte som man har köpt ett spel ju.

När du spelar så glor du väl inte i menyn?

Permalänk
Medlem

en meny är det väl fortfarande men på ett annat sätt bara. (webläsaren?)

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av chm:

Nån mer än mig som hoppas på ett schysst ATC som vi hade till BF2. Bästa vore ju om man kunde få det gjort av DICE ingame.

Skrivet av xarl:

advanced tactical center

Skrivet av Mimematis:

Kom det inte ochså till bc2?

Kommer troligen komma integrerat till battlelog någon gång.

Skrivet av chm:

Ja exakt.

Var ju nästan roligare och ha alla taktiska argumentationer på ATC innan matcherna än och spela själva spelet :).
Alla hade en taktiskt åsikt och alla hade rätt haha var helt underbart.

Ett BF spel utan ATC är ett mindre bra spel

Det kommer säkert ett gamepack till BF3, det var ett tag sedan jag hängde med ägarna till ATC, "Provider" och "Mac" men de verkar ju fortfarande vilja uppdatera. I annat fall så är det ju enkelt att skapa egna kartbilder.

För er som inte vet vad ATC är, så är det ett "Advanced Tactical Center". I essens ett "shared rights" ritprogram dedikerat för att skapa strategier, speciellt skräddarsytt för att vara en grupp spelare som diskuterar hur en karta bäst spelas. Du har ikoner, markörer, möjlighet att markera, spara och ladda upp...det var nästintill perfekt för sitt syfte.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Jag undrar hur det kommer funka. Om det inte finns en meny, vad betalar man då? känns ju inte som man har köpt ett spel ju.

Menyn är väl ändå rätt oviktig? Battlelog kommer fungera jättebra!

Permalänk
Medlem

Fattar inte vad ATC är?

Visa signatur

Fractal Design Arc | Intel Core i7 2600K @ 4,20GHz | Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 16GB (4x4096MB) 1600MHz XMS3 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | 250 GB Samsung 850 EVO SSD | 500 GB Samsung 850 EVO SSD | 2TB Seagate Barracuda Green | 4 TB WD40 EFRX-68N32N0 | Samsung SH-B123L Blu-Ray | Corsair HX 750W 80+ | ASUS Xonar DS | Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Fan vad häftigt det hade varit om BF3 stödjer Trackir

Men den chansen kommer nog att vara väldigt slim

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av PsykOs:

Fattar inte vad ATC är?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

ATC lär komma på battlelogen med tanke på att det finns till Bad Company 2

EDIT: Inbäddat i EAs egen sida alltså.

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av pocke-boy:

ATC lär komma på battlelogen med tanke på att det finns till Bad Company 2

EDIT: Inbäddat i EAs egen sida alltså.

Knappast. Foolish Entertainment är ett fristående företag som inte är associerad till någon speltillverkare. Visst kan det hända att något liknande skapas eller att de samarbetar men det tror jag är osannolikt.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Lan:

Knappast. Foolish Entertainment är ett fristående företag som inte är associerad till någon speltillverkare. Visst kan det hända att något liknande skapas eller att de samarbetar men det tror jag är osannolikt.

Kanske inte är exakt foolish entertainment då. Men det finns verktyg för att sätta upp strategier på deras hemsida iallafall.

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.