Sökes 2v2/3v3 spelare!

Permalänk
Medlem

Sökes 2v2/3v3 spelare!

Tjenare, tänkte dra igång sc2 igen och söker därmed någon/några aktiva spelare att nöta 2v2 alternativt 3v3 med. Jag kör zerg och klassar mig själv som hyffsad, lite ringrostig bara men lär komma igång rätt så snabbt. Heter Vanish på bnet det är bara att slänga iväg ett msg är online på kvällarna.

Permalänk
Medlem

Om du vill lira 3v3 så kan du lira med mig och en polare, vi brukar lira 2v2 top bronze atm.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Aa visst släng en friend invite så kan vi höras senare ikväll

Permalänk
Medlem

Vilken nivå tillhör du/ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morbex:

Aa visst släng en friend invite så kan vi höras senare ikväll

Måste veta din CODE

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av 2s, 3s eller 4v4 lag. Alla i laget bör hålla diamond standard minst för att det ska bli lite roligt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

spelar i platinum har dock inget fungerande grafikkort atm... då netonnet åt upp det!

sen är det lir

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1039525-net...

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk

Tips: Gå in i swec-kanalen om du inte redan är där