Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Okej, då får jag leta och se om jag hittar nått:)

Posta gärna om du hittar någon länk, det skulle uppskattas:D

Måste man vara medlem någon stans för att få testa?:)

EDIT: tackar för länken:D
Såg den dock efter jag postat:D

Vill du ha pussen ändå?;)

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta
Tror det var den sidan han menade

Visa signatur

i7 4770K | Asus Maximus VII Ranger | GTX 1070 Ti 8 GB | 16GB RAM | Seasonic Prime 550W | Define R3

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Okej, då får jag leta och se om jag hittar nått:)

Posta gärna om du hittar någon länk, det skulle uppskattas:D

Måste man vara medlem någon stans för att få testa?:)

EDIT: tackar för länken:D
Såg den dock efter jag postat:D

Vill du ha pussen ändå?;)

Medlem på Origin är väl ett krav för att kunna starta spelet har jag för mig.
Är väl också det du använder för att logga in på battlelog så är nog det ända kravet.

Pussen tar jag mer än gärna emot

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ååhh, är det inte torsdag snart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrester:

Har kört lite och är väl inte helt övertygad. Mycket återstår att göra med spelet, det är ju bara en beta än så länge.
Ska det bli webbläsartjosan sen i fulla spelet? Känns väl så där att starta ett spel via en halvtaskig webbläsarmodell som inte är optimerad för sånt

Behöver ett nytt graffe märker jag. Mitt gamla Radeon 4850 får kämpa på i 1680X1050. Allt på low.
Prollen däremot låg konstant runt 50 - 60% i belastning så den klarar sig

Håller med dig fullt ut på denna punkt.
Känns som något saknas... Och webbläsar modellen ska bort, det tog typ 30-60 min innan jag och min kompis kom in på en Server när vi joina som squad... Så snälla låt mig starta mitt spel och låt mig leta servrar i spelet!

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Medlem på Origin är väl ett krav för att kunna starta spelet har jag för mig.
Är väl också det du använder för att logga in på battlelog så är nog det ända kravet.

Pussen tar jag mer än gärna emot

okej:)
får kolla upp om jag är medlem där, men annars får jag väll fixa det:)
Tror dock jag är det, så det ska nog bli lite lirande (med en slö dator):)

Såg att du bodde en bit bort, men får bli en virtuell puss, haha;)

EDIT: begärde nytt lösen, och då stod det så här i mejlet:

"Inom någon månad kommer ditt EA-konto och din profil att uppgraderas till ett nytt Origin-konto."

Men man kan spela ändå?:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Ingen sötnos med en undangömd pre-access nyckel som du är villig att plutta iväg?

Permalänk
Skrivet av bourne94:

okej:)
får kolla upp om jag är medlem där, men annars får jag väll fixa det:)
Tror dock jag är det, så det ska nog bli lite lirande (med en slö dator):)

Såg att du bodde en bit bort, men får bli en virtuell puss, haha;)

Görså

Man tackar för den

Edit: Jodå, har för mig att dom redan har gjort det där en gång.. Jag har då fått ett mail om att mitt account är ett origins konto nu men står fortfarande samma för mig.
Och för att svara på din fråga, tror säkert du kan spela ändå, så länge du kan logga in på origins dvs.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Görså

Man tackar för den

Men man måste inte göra nått speciellt med sitt orgin konto, eller varit medlem en viss tid?:)

Tackar igen för hjälpen!:D

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Skrivet av DillmeSill:

Vart var det man skulle rapportera buggarna?
Någon som skulle kunna vara snäll och länka?

På Battlelog har du en flik som heter FORUMS längst till höger, gå in där och sök lite i "Bugs/Issues" delen...

Visa signatur

i7 930; RAMPAGE III GENE; 2st GV N470D5-13I-B; TR3X6G1600C8D; AX1200W; X25-M G2 160GB; U2711; EK-CoolStream RAD XT 120(2st) & 360; EK-DCP 4.0; EK-FC470 2st; EK-Supreme LT; mm...

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Men man måste inte göra nått speciellt med sitt orgin konto, eller varit medlem en viss tid?:)

Tackar igen för hjälpen!:D

Näe skall inte behövas av vad jag har läst. Så det är bara att ta det lugnt och vänta tills i morgon så går det säkert

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Näe skall inte behövas av vad jag har läst. Så det är bara att ta det lugnt och vänta tills i morgon så går det säkert

Okej, det låter fint det:D

Tackar och bockar igen för hjälpen, och så får du en till puss;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av DillmeSill:

fick den i länk av fiskenlars:)
Men tack för din tid ändå, och för att du ville hjälpa;):D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Bättre hade varit att inte visa någon vinkel alls utav den som dödade en... Hatar sånt.

Sen håller jag inte alls med att det inte skulle hålla som infantry-only, det är ju klart bättre på det planet än dem andra FPS som finns ute i dagsläget.

Jo hellre det än rakt framifrån, förstår inte hur de tänkte där. Jag bryr mig inte om killens ansikte direkt. Det gör processen död -> levande jobbig, först animationen för själva döden och sedan fiendens framsida från en kräkvinkel. Nu kanske det är detaljnivå men det är såna saker som irriterar i längden.

Call of Duty är klart bättre vad gäller "infantry"-FPS. Mycket mer action och känsla där, Battlefield behöver fordon för det där kaoset som jag gillar.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av h0psi:

Jo hellre det än rakt framifrån, förstår inte hur de tänkte där. Jag bryr mig inte om killens ansikte direkt. Det gör processen död -> levande jobbig, först animationen för själva döden och sedan fiendens framsida från en kräkvinkel. Nu kanske det är detaljnivå men det är såna saker som irriterar i längden.

En extra anledning till att inte dö då

Jag tycker mest det är jobbigt pga att det är tråkigt att alla ska veta vart alla är hela tiden, det tar bort lite utav meningen med stora ytor.

Skrivet av h0psi:

Call of Duty är klart bättre vad gäller "infantry"-FPS. Mycket mer action och känsla där, Battlefield behöver fordon för det där kaoset som jag gillar.

Njae, tycker det är alldeles för mycket korridor-skjutande i CoD... Den som trycker på avtryckaren först vinner, istället för den som faktiskt är den bättre spelaren.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Det är väl ingen här som är sugen på caspain border? http://www.youtube.com/watch?v=iO2hrjKeMY0&feature=feedu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Det är väl ingen här som är sugen på caspain border? http://www.youtube.com/watch?v=iO2hrjKeMY0&feature=feedu

Faaan, hur kom han in på EA's server?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Happ fortfarande ingen nyckel, har haft moh registerat på origin sen länge men ingen key.

Känner mig så lurad.

Någon som vill dela med sig ? =(

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Happ fortfarande ingen nyckel, har haft moh registerat på origin sen länge men ingen key.

Känner mig så lurad.

Någon som vill dela med sig ? =(

Kollat skräpposten? Annars skulle jag ringa EA.

Permalänk
Skrivet av Palle Pung:

På Battlelog har du en flik som heter FORUMS längst till höger, gå in där och sök lite i "Bugs/Issues" delen...

Tack!

Visa signatur

i7 4770K | Asus Maximus VII Ranger | GTX 1070 Ti 8 GB | 16GB RAM | Seasonic Prime 550W | Define R3

Permalänk
Medlem

Varför blev min tråd med lösenordet till caspian border servrarna borttagen? :<

Ville ju bara att alla på SWEC skulle få testa conquest! :E

Permalänk
Medlem

Någon som har en länk typ till felrapport inskickan till DICE? har lite gran jag kan ta upp som man hoppas är typiskt för BETA

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Kollat skräpposten? Annars skulle jag ringa EA.

ah den är inte där iaf =(

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

vet någon vart man kan ändra så at tman inte siktar ut när man släpper RMB ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Gud så trevligt detta kommer bli

EAR ORGAMS!

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk

Såhär kommer man in på låsta servrar tydligen, har inte access till beta så vet inte om det funkar.

Citat:

I just realised that EA made the rookie security mistake: password verification is all done on the client side, by your web browser.
Load up the server list in Battlelog, and paste this into your browser's address bar, and hit Enter:
javascript:launcher.verifyPassword=function(a,b,c,d){return d(true)}
You can now connect to any password-protected server (including the "internal testing" Caspian Border servers) by typing in whatever password you like. Enjoy.

EDIT: Lösenordet verkar vara sexyelevator för Caspian Border.

Visa signatur

i7 860 @ 4 GHz | Corsair H70 | Corsair AX850 | Corsair Dominator 4GB 1600Mhz | ASUS P7P55D-E PRO | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC 2-way SLI | 128 GB KINGSTON SNV425S2 | 2 x 500GB Western Digital. | Fractal Define XL

Permalänk
Medlem

Vill nån underbar person ge mig en key? jag betalar seriöst ett spel från steam till den som gör det

.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det va en jäkla massa pussar här idag

Någon som vill lira? NiggletOfDoom

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Houp-doup:

Såhär kommer man in på låsta servrar tydligen, har inte access till beta så vet inte om det funkar.

EDIT: Lösenordet verkar vara sexyelevator för Caspian Border.

HAHA TACK! SKA FLYYYGGA

fan, blev DC på dice egna servers men ska testa någon från holland. Är i kö där, de är tydligen fulla. Känns som de fungerar alltså.

Undra om de släpper caspian imorgon?

Skit också, EA verkar ha stängt ner alla de servers som de inte har kontroll på...

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Återigen jag betalar ett spel från steam för max 3£ till den som ger mig en key!!!!!!! Kontaka mig via pm med ditt steam id och vilket spel du vill ha.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Återigen jag betalar ett spel från steam för max 3£ till den som ger mig en key!!!!!!! Kontaka mig via pm med ditt steam id och vilket spel du vill ha.

Haha, du lär få bjuda bättre än så.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.