Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Melding Plague

Steve Jobs är död

Apples grundare och före detta vd Steve Jobs har avlidit. Han blev 56 år gammal.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

RIP Steve <3

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Illa, undrar vad som händer nu med Äpplet!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk

RiP...

Tog ett tag innan nyheten nådde till Swec ^^

Visa signatur

Någon har tagit min signatur! någon som vet var den är?

Permalänk
Avstängd

Vila i frid!

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk

Inget kul med cancer. Hoppas han inte led, innan han dog.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Rip

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

Tråkigt att höra.
Synd för industrin att förlora en karismatisk person som Jobs.

Visa signatur

Chasi: Thermaltake XaserVI LBNS | Mobo: P9X79 PRO
Cpu: SB-E 3930k 4.8ghz @ 1.34v | Kylning: 2x Laing DCC, EK supreme HF Cu, 45*60cm nissan bilkylare.
Ram: 6x4GB G.skill 2133mhz cl11 | Disk: Samsung 830 256GB

Permalänk
Medlem

RIP

Visa signatur

ASUS K7M, AMD Athlon 1000 MHz Slot A, 3dfx Voodoo5 5500 64 MB AGP, 512 MB SDRAM @ CL 2-2-2-5, Cooler Master ATC-100-SX Aluminum Mid Tower.

Permalänk
Medlem

R.I.P

Även om han är och var älskad och hatad av många så är det riktigt sorligt när en människa drabbas av cancer och försvinner pga den skiten.
Uppskattar verkligen det han gjort för marknaden även om jag själv inte är någon fanboy av varken ena sidan eller andra.

R.I.P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Rest in peace, Steve

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Hjälpsam

Vila i frid Steve, och hoppas ditt arv i form av dina visioner lever vidare länge än.

Det var inte oväntat att slutet var nära, men det som förvånar mig är hur nära döden han var när han sade upp sig från VD positionen. Han körde verkligen ända in till det sista.

Världen sörjer med familjen och de närmaste.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Rest in peace! Stor person

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4,4 Ghz | GTX 780 DirectCU II | H60 V.2| Maximus IV Gene | TJ08-E | Vengeance 16gig 1600MHz | 840 pro 256GB | Corsair HX 1050W

Gratis frakt Inet

Permalänk
Medlem

RIP Steve Jobs. See you in the iCloud.

Permalänk
Medlem

Rip! Även om företaget är mindre bra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vila i frid. Tack för allt!

(Hur många företag gör detta för sina anställda? http://www.apple.com/se/stevejobs/ )

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Undras hur telefonerna hade sett ut om han inte funnits.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk

May you Rest In Peace Steve, your vision will live on.

Permalänk
Medlem

RIP I guess ?
The mighty still lives however ! (WOZZZZZZZZ)

Permalänk
Medlem

Vila i frid Steve Jobs <3

Permalänk
Hedersmedlem

En fantastisk man, ledare och innovatör - oerhört tråkigt att höra, om än väntat.

Vilken kämpe, jobbar in i det sista...

Permalänk

Ska bli intressant att se om resten om marknaden följer efter...

En sann visionär har gått ur tiden. RIP

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Medlem

Oavsett vad man tycker om Apple och deras produkter så har Steve Jobs varit en framgångsrik innovatör. Han må inte ha uppfunnit mycket, men han har gång på gång tagit produktkoncept och förvandlat dessa till ytterst framgångsrika produkter och skapat många nya marknadssegment. Utan Jobs hade världen sett annorlunda ut.

"Don't be sad because it's over. Smile because it happened." --Dr.Seuss

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

En sorgens dag för alla IT-intresserade.

En video som postades i andra tråden men som bör finnas med här också.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Kan väl ärligt säga att jag verkligen inte hade mycket till övers för Jobs, mindre än resterande apple till och med, men det är ändå synd när folk går bort.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NidoKing:

Undras hur telefonerna hade sett ut om han inte funnits.

Telefonerna och iPad:sen är tack vare Tim dock... En av många orsaker till varför han ersätter Steve.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Musikälskare

Som jag skrev i en annan tråd, alltid jobbigt när någon går bort

Steve har gett så mycket åt världen och jag hoppas han har det bra i Himlen

Har nog inte smällt det än, känns overkligt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

R.I.P , mycket tragiskt trots att man inte kände han personligen.

Visa signatur

i73820 | P9X79 PRO| Intel 330 120gb | 16gb Corsair 1600 | GTX680OC | Antec P280 |

Permalänk
Medlem

RIP

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II