Som så många andra med Iphone vill man ju ha IOS 5.
Jag har en 1 månad gammal dator som jag har installerat Itunes på, dock inte synkat iphonen med detta då jag tänkte vänta på IOS 5 för att slippa krångel.
I onsdags uppdaterade jag Itunes, det krånglade så jag laddade ner det istället för att uppdatera via Itunes. När jag sen skulle säkerhetskopiera telefonen innan uppgradering till IOS 5 så började problemen.
Om jag försöker säkerhetskopiera Iphonen så hänger sig Itunes (och hela datorn). Mest står itunes bara och tuggar, ibland påbörjar den säkerhetskopieringen men stannar efter ca 15%
Är det någon som vet vad det kan vara för fel? Behöver jag avinstallera itunes och installera det igen? Någon som har några idéer hur jag kan lösa detta?
humm hade inte riktigt samma problem..men jag lånade syrrans dator och installerade itunes där istället och uppdaterade från den :S det e ofta itunes+ dator som krånglar. Så jag hade testat en annan dator, och om du inte har det till hands så avinstallera allt som har att göra med itunes ^^
Avinstallerade allt som hade med itunes att göra, installerade allt på nytt. Precis samma problem! någon som har något annat tips hur man kan lösa detta?