Permalänk

Nya speldatorn för en mindre peng !

Blev trött på att spela spel utan att få det snyggt utan lagg.

Så blev att köpa sig nya grejer och spela!

Mitt andra bygge och detta forum visar enbart bilder efter montering.
Priset på det jag köpte kostade under 4k, då jag laggt på dom grejer jag redan hade innan köpet av nya komponenter.

Kommer även komma in nya bilder efter jag köpt lite mera grejer till denna baby ^^

Phenom2 1090T BE 3,2/Turbo 3,6 - GA-970A-UD3 AM3+ - Kingston HyperX 1333 2x2gb - coolermaster chassi - Coolermaster 750watt PSU - 2x500Gb Seagate ata 300 serien - Antec kühler h2o 620 Cpu kylare - Evga gtx465 -

Tack för titten

Nya speldatorn för en mindre peng !

Visa signatur

|Ryzen 3700x 4.3Ghz|Asus TUF GAMING B550M+PLUS|32GB Corsair 14-16-16-31|XFX 6900 XT|

Permalänk
Entusiast

En etta... nä så illa är det inte. Men bilderna är av dålig kvalitet och det syns knappt vad du har däri. Sen har du glömt specarna... man vet ju inte vad du har?! Det största felet du gör är att kalla det för "spel datan"... det heter "speldatorn"!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

En etta... nä så illa är det inte. Men bilderna är av dålig kvalitet och det syns knappt vad du har däri. Sen har du glömt specarna... man vet ju inte vad du har?! Det största felet du gör är att kalla det för "spel datan"... det heter "speldatorn"!

Hans spec står i hans signatur annars

I övrigt gillar jag bygget,ser bra ut förutom att kylarblocket ligger snett på din cpu.
Bara att lyfta bort och på igen! hehe

Permalänk
Medlem

Lite sällsynt med gtx 465 där, Jag har inte sett dem så många gånger i galleriet här på swecolockers.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Tunezz:

I övrigt gillar jag bygget,ser bra ut förutom att kylarblocket ligger snett på din cpu.

Signaturen syns inte i galleriet...

Permalänk

Fint med 465, lite "rare" idag. Men snälla, sluta göra mellanslag innan punkt etc.

Visa signatur
Permalänk

Tack för påpeknigen ^^

Skrivet av Tunezz:

Är en lågbudget vatten kylare så man kan inte förvänta sig något annat.
Skulle man vrida den år andra hållet skulle slangarna åka upp på fläktarna som är monterade på övre delen av chassit. =/

Visa signatur

|Ryzen 3700x 4.3Ghz|Asus TUF GAMING B550M+PLUS|32GB Corsair 14-16-16-31|XFX 6900 XT|

Permalänk
Skrivet av PhenPhantom:

Fint med 465, lite "rare" idag. Men snälla, sluta göra mellanslag innan punkt etc.

Ska bli. xD

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av FluXeN:

Lite sällsynt med gtx 465 där, Jag har inte sett dem så många gånger i galleriet här på swecolockers.

Kommer att komma inlägg om hur mycket man kan överklocka Grafikkortet och cpu:n

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nice bygge
Är Antec kuhler H20 620 bra?
Är rören flexibla?
Jag beställde just en så till ett väldigt tajt projekt arbete
3p