[Gamla tråden]SweClockers BF3-server

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hilton:

Som den ser ut nu så är det:

• Grand Bazaar

• Caspian Border

• Seine Crossing

• Operation Firestorm

• Damavand Peak

• Noshahar Canals

• Kharg Island

2 rundor på varje map.

Metro och Tehran Hallway borta? Underbart!

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Metro och Tehran Hallway borta? Underbart!

Ja båda dessa är borta. Metro pga. majoriteten ville det. Highway pga. rubberbanding-lagg. Highway kommer tillbaka när dice har löst det

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Oneone:

Where is metro?

Borta på starka önskemål från både admins och spelare, 64 man på den kartan beskrivs som ospelbart. Vi kommer att granska detta själva och utvärdera om vi ska lägga till den men nu i uppstarten är den borta.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Måste säga helt jävla perfekt go stämning och en massa action bra jobbat ni ansvariga

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Bra jobbat! Kommer titta förbi under helgen, reglerna verkar schyssta och 64 spelare är förstås ett måste! Är inget fan av FF eftersom man råkar ut för folk som springer in i ens eld som support, men det kan jag väl leva med.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu har vi fixat reserverade slots för våra admins, vilket betyder att det kan hända att ni blir kickade för att ge plats åt en admin. Den som kom in sist på servern blir kickad. Troligtvis får ni en förklarande "reason", men nu är ni i alla fall förvarnade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Borta på starka önskemål från både admins och spelare, 64 man på den kartan beskrivs som ospelbart. Vi kommer att granska detta själva och utvärdera om vi ska lägga till den men nu i uppstarten är den borta.

På tal om det, hur funkar det med 64 spelare på Grand bazaar? Har inte testat det själv nämligen, men jag kan tänka mig att det blir lite som med Metro?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

På tal om det, hur funkar det med 64 spelare på Grand bazaar? Har inte testat det själv nämligen, men jag kan tänka mig att det blir lite som med Metro?

I mitten blir det inte alls bra men man kan ju faktiskt går runt kvarteret åt två håll och så finns det sidogångar så är helt ok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Finns alltid 4olika håll att komma ifrån, just i början kommer alla gå där i mitten och då blir det som det blir.
Men sen när mer folk fattar att "det räcker med 4pers på en punkt så då springer jag runt istället" så kommer allt bli bättre

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför ni INTE kör på hardcore. Väldigt tråkigt faktiskt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Finns alltid 4olika håll att komma ifrån, just i början kommer alla gå där i mitten och då blir det som det blir.
Men sen när mer folk fattar att "det räcker med 4pers på en punkt så då springer jag runt istället" så kommer allt bli bättre

Okej

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Vill också in och panga, men servern är full hela tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolfsaurus:

Förstår inte varför ni INTE kör på hardcore. Väldigt tråkigt faktiskt!

Men räcker det inte med 20 diskussioner? Lägg ner!

Permalänk
Medlem

jag spelar inte än, men jag älskar sweclockersarna för att sånt här händer!

Visa signatur

Chaos isn't the problem, it's the mellow times in between all the madness that keeps me freaking out.

Permalänk

kan någon länka till servern via battlelog så att man kan lägga till den i favoriter?

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackanx2000:

Helt sjukt, jag hittar inte ipn till servern.. kan någon citera mig och skicka den.. blind som man är? (eller kanske lat)?

Nollställ alla filter, sök på Sweclockers så hittar du den

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Finns det inte något slags kösystem på battlelog? Står ju bara att servern är full

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ge oss hardcore!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Ge oss hardcore!!

suck, varför vill du så gärna ha hardcore?

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem

Ses där!

Permalänk
Medlem

Imorgon så ska jag fira min födelsedan med att köpa BF3, vi syns ingame!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Men räcker det inte med 20 diskussioner? Lägg ner!

Orkar knappast läsa hela tråden, vad är motiveringen till att man inte kör hardcore. Förstör spel känslan så in i h*lvete med normal.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem

Funkar servern bra? Sitter på bussen hem från Ålandskryssen så inte hemma förren runt 22-tiden

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wishy:

suck, varför vill du så gärna ha hardcore?

För att det känns ganska orelalistiskt att behöva sätta 16 skott i bröstet på motståndaren för att han skall dö...

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svanfors:

Finns det inte något slags kösystem på battlelog? Står ju bara att servern är full

Inte i dagsläget, men det är nog något som kommer senare

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stylaren:

Orkar knappast läsa hela tråden, vad är motiveringen till att man inte kör hardcore. Förstör spel känslan så in i h*lvete med normal.

Word.

Vad har mod sagt om detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolfsaurus:

Word.

Vad har mod sagt om detta?

Läs hela tråden och acceptera läget!

Permalänk
Medlem

Varför ENBART conquest? Kan vi inte få lite rush också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stylaren:

För att det känns ganska orelalistiskt att behöva sätta 16 skott i bröstet på motståndaren för att han skall dö...

16 är väl lite att ta i... Sikta på huvudet istället!

Permalänk

dog servern?

Visa signatur

Fractal Design Define R3 - GTX 560Ti x2 SLI (OC) - Core i5 2500K @ 4.4Ghz - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Corsair SSD Force GT 120GB - Asus P8Z68-V - XFX Core Edition 650W 80+ Bronze - TFT Dell 23" U2312M