[Gamla tråden]SweClockers BF3-server

Permalänk
Skrivet av Tweak:

Alla ni som saknar kö-system. Här är ett Chrome/Firefox/Opera-plugin som ger er det!

http://i.imgur.com/hkg0g.jpg

http://www.coderah.com/?page_id=389

tack, funkar perfekt så ni vet

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk

Fixa denna som sticky!

Permalänk
Skrivet av Mr Najsman:

Fint spel igår och trevlig server! Vågar knappt säga det men jag hade tur med att komma in, 2-3 gånger kraschade det under kvällen/natten men jag kom in efter några minuter igen.

Shit vad jag åkte på stryk dock! I botten hela tiden, en gång hade jag 18 deaths, Swec måste vara över snittet..

Jag tycker FF är bra, höjer det en del så man måste fundera en extra gång på vad man gör. Jag åkte på några TK men majoriteten var när jag avancerat för långt, fick problem och rusade bakåt mot eget lag. Det är nästan att be om ett skott när det är intensivt.

Jag utdelade en fin TK också, på Andreas tror jag. Jag missade en tank med C4 och sprängde den under mina fötter precis när han spawnat på mig. Insta Suicide/TK

Haha det kommer jag väl ihåg! Ren olycka om jag får säga det. Härligt drag på servern den gången jag väl kom in. Den har varit full sedan dess när jag har kollat men försöker ivrigt ta mig in igen!

Permalänk

Tack för en trevlig kväll och bra jobbat med servern!

Gonatt på er!

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tweak:

Alla ni som saknar kö-system. Här är ett Chrome/Firefox/Opera-plugin som ger er det!

http://i.imgur.com/hkg0g.jpg

http://www.coderah.com/?page_id=389

Tackar! Funka utmärkt

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kulspel:

Jag hade gärna velat att ni slog på hp-reggen.

Nej tack, regen off uppmanar till bättre teamwork, så nej tack

Skrivet av kalle@anka:

varför laggar servern?

Har varit mycket rubber banding på dom senaste banorna, Caspian(fast där är det alltid), Seine, Canals, Firestorm.

Permalänk
Relik 📜

Team SweC gjorde bra ifrån sig under kvällen. Nu kudden!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av emilakered:

Team SweC gjorde bra ifrån sig under kvällen. Nu kudden!

http://i.imgur.com/Ywomx.jpg

Nämen se vem som är högst upp! *ser sig oskyldigt omkring*

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag måste ändå säga att jag stod för kvällens "bedrift" - att bli mosad av en fallande tank från ovan, framför ögonen på mina svårt chockade squad-kamrater. Nu blir det sängen. Många bra games i kväll, hittills ligger man på stabila 18/1 i wins/losses.

Permalänk
Medlem

Nere igen suck vad är det här
nickar benjohansson

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av freXer:

Nere igen suck vad är det här
nickar benjohansson

Vi har en kvalificerad gissning att servern dyker när den når slutet på mapcykeln, kollar loggarna nu för att bekräfta men vi vet säkert om en dag då vi har ett bra mönster att kika efter.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Häftigt lir ikväll gubbar! Blir att återkomma imorgon då jag ska koppla upp mig med en polare på ett litet mysigt 2-manna LAN.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

gött lir, blir roligare sen när datorn inte kraschar 1 gång var 5 minut ^^
Gött med krasch när man har 3000 points med AA tanken .. fyfan säger jag

Visa signatur

Corsair Carbide 500r | Intel i7 2600k 3,8 Ghz | Asus P8P67 Pro | Corsair Vengeance CL9 1600Mhz 16 GB|Asus GeForce GTX 580 DirectCU II 1,5 Gb | Corsair Gameing 800 W |

Permalänk
Medlem

Kul server skönt många glada swec:are inne

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Medlem
Skrivet av freXer:

Nere igen suck vad är det här
nickar benjohansson

Igen

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av freXer:

Vilken karta kraschade den på eller efter? Kharg Island?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Vilken karta kraschade den på eller efter? Kharg Island?

Kommer inte ihåg det just nu, men vill du nästa gång att jag har mer information?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Nu sitter man själv på servern, fattas sju spelare...

Levlade bättre idag, min grej verkar vara att köra pansarbil på grand bazaar, gick riktigt bra!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Team SweC gjorde bra ifrån sig under kvällen. Nu kudden!

http://i.imgur.com/Ywomx.jpg

Se där jag, ja team work fungerar ju faktiskt om man är lite samspelta! Gårdagens bedrift från min sida måste ändå varit efter de flesta drog, snipera pilot i helikopter utan zoom och få en dubble kill med ett sniperskott I eftermiddag / kväll blir det game igen!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Det är bara synd att servern är full.

Ändå verkar många tro att dom kommer in.

Spelar just nu på webhallens servrar. Kan ge er en peng sen när man har en chans att komma in.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av widL:

Jag måste ändå säga att jag stod för kvällens "bedrift" - att bli mosad av en fallande tank från ovan, framför ögonen på mina svårt chockade squad-kamrater. Nu blir det sängen. Många bra games i kväll, hittills ligger man på stabila 18/1 i wins/losses.

Hahaha!

(Seinte crossing, vid ena sidan av kanalen, i en av "hålorna" i höjd med vattnet)

"Är tanken där uppe? Jag lobba några skott!"
"Njaaa. Tanken är... HÄÄR!!"
BOM! Tanken rammar muren, och flyger ner och prickar widL, rätt i ansiktet Ut hoppar en (förhoppningsvist också chockad) ryss som snart skjuts ner.

Kan tillägga att jag inte hjälpte till att döda ryssen, jag vek mig i skratt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Det och den gigantiska chatrutan är det som förstör spelet mest imo.

Vill inte klaga, men måste nog hålla med där. Tätt efterföljt av Battlelog som "huvudmeny".

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av freXer:

Kommer inte ihåg det just nu, men vill du nästa gång att jag har mer information?

Kom gärna ihåg, det hjälper i analysen.

Skrivet av Broken-arrow:

Det är bara synd att servern är full.

Ändå verkar många tro att dom kommer in.

Spelar just nu på webhallens servrar. Kan ge er en peng sen när man har en chans att komma in.

Den har onekligen varit väldigt populär. Vi kommer att överväga expandering om vi uppfyller vissa kriterier, det blir några veckor in när vi sett mer stabila tendenser. Tills dess tipsar jag om autojoin scriptet på föregående sida.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Lan:

Tills dess tipsar jag om autojoin scriptet på föregående sida.

Amen på det!
Autojoin för Chrome fungerar briljant, och vad jag förstår går det precis lika bra i Firefox.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Skrivet av widL:

Jag måste ändå säga att jag stod för kvällens "bedrift" - att bli mosad av en fallande tank från ovan, framför ögonen på mina svårt chockade squad-kamrater. Nu blir det sängen. Många bra games i kväll, hittills ligger man på stabila 18/1 i wins/losses.

HAHA, på Seine Crossing eller? I så fall var det jag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Relik 📜

Det här var lite otippat med, hehe. Väntade mig inte att få helikoptern i huvudet inne i tunneln.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rickard11:

HAHA, på Seine Crossing eller? I så fall var det jag

Skickades från m.sweclockers.com

Japp, Seine Crossing, tanken körde rakt fram och ner i vattnet, och tog mig med sig i fallet!

Permalänk
Medlem

Riktigt laggigt nu på Kharg

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Mimematis:

Riktigt laggigt nu på Kharg

Keep it coming, ju mer vi vet desto mer feedback kan vi ge för att få det fixat. Även om vi inte kan fixa problemet direkt så kanske vi kan göra nåt för att få det fixat indirekt.

Men sluta för all del inte ge beröm till de underbara spelarna och de fantastiska initativtagarna för servern.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers